Hop til indhold
ceejay

Katrine i Aarhus

Recommended Posts

ceejay skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/358942

Synes ikke jeg er stødt på hende tidligere. Er hun mon helt ny eller er der nogle her som har erfaringer med hende?

på forhånd tak

Var forbi i dag. 
Det er hende fra billederne, ikke dansk pige dog. 
Havde en god oplevelse med lækkert blow, lækker spansk, kys på kroppen mv for 600.

Et quickie besøg som godt kunne gentages. 

Syntes forresten hun var skide sød, med godt engelsk og vi havde en god snak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 1 time siden:

Var forbi i dag. 
Det er hende fra billederne, ikke dansk pige dog. 
Havde en god oplevelse med lækkert blow, lækker spansk, kys på kroppen mv for 600.

Et quickie besøg som godt kunne gentages. 

Syntes forresten hun var skide sød, med godt engelsk og vi havde en god snak 

Tak for info. Arh, troede sgu hin var dansk. Men hun ser lækker id.

Uden at røbe for meget, kan du hinte hvor hun befinder sig i Aarhus??

Min erfaring med kvinder der skriver ‘Aarhus C’ er ikke super god. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer lige fra et besøg hos hende.

Hun er ikke dansk, men fra Portugal, har flere tatoveringer, ca 150 cm høj pæne bryster piercing i det ene, lækker røv, vejer vel omkring 55 kg +/-.

startede med Golden shower på badeværelse det gav hun fint og meget. 

der efter ind på sengen til et godt blov, også det gjorde hun godt, jeg kom hurtigt, dog ikke i hendes mund, hun rengjorde banditten og forsatte med at sutte og slikke, så i en 69’er ikke at hun blev voldsom våd, men nok til at hun gled let ned over min pik og gav en god ride tur hvor jeg til sidst stødte godt til mens jeg lå på ryggen, det plaskede godt når vores underliv stødte sammen, jeg kom endnu en gang. Spurgte til en hurtig skyller, da hun åbnede døren til forgangen var der en anden på badeværelset, ved ikke om hun delte med en anden pige.

hun tager hjem om 1 uge. Taler nogen Lunde dansk.

Al sms kommunikation foregik på dansk, alle aftaler blev overholdt, så egentligt en godkendt oplevelse.

Stedet en boligblok ca 12 - 15 år gammel med svalegang så man skal forbi andre lejligheder, jeg kunne se naboen arbejde hjemmefra i køkkenet.

Havde bestilt 30 min med Golden Shower og 2 udløsninger det fik jeg og stod på gade 28 min efter jeg havde skrevet til hende at jeg var på adr.

pris 1200kr

der var pænt rent dog noget kalk på gulvet i bruseren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...