Mam38 0 Skrevet 1. Marts, 2023 Hej Gents Er den nogen af jer som har erfaringer med Pandilover. Har prøvet at få kontakt til hende, men uden held. Synes at annoncen virker mistænksom. https://annoncelight.dk/showad/363684 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 1. Marts, 2023 Hun er sgu reel deal - konstant liderlig og vil have pik i alle hendes vågne timer. Hun er gået fra kun at have profil på Scor (hvor jeg har haft kontakt/mødtes med hende) til at være på Sugardaters og nu GP. Så du kan roligt sætte Duracell batterierne i - for hun vil kneppes hårdt og længe! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 136 Skrevet 1. Marts, 2023 Hun er også på scor.dk. Samme navn. Tænker hun har travlt..:.hun er en fræk tøs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 1. Marts, 2023 HornyTurtle skrev, for 6 minutter siden: Hun er sgu reel deal - konstant liderlig og vil have pik i alle hendes vågne timer. Hun er gået fra kun at have profil på Scor (hvor jeg har haft kontakt/mødtes med hende) til at være på Sugardaters og nu GP. Så du kan roligt sætte Duracell batterierne i - for hun vil kneppes hårdt og længe! Kan du komme nærmere hvor du har mødt hende (jeg tænker ikke konkret adresse)? - hun er i mine overvejelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 14. Marts, 2023 Prøver at få en aftale med hende. Hun er lidt langsom til at skrive tilbage, men håber at det lykkedes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 18. Marts, 2023 Nogle friske erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 20. Marts, 2023 Hun svarer ikke - har skrevet til hende på tre seperate dage OG angivet, at hun gerne må sige nej tak, hvis ikke jeg skal skrive yderligere. Der er ikke svar fra hendes side.@HornyTurtle - kan du uddybe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 20. Marts, 2023 Enig, meget svær at få en aftale med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 51 Skrevet 23. Marts, 2023 Har haft fornøjelsen et par gange , super villig tøs , tager den i alle huller , ingen brok eller ballade , med og uden gummi helt valgfrit , hun elsker sex og syntes umuligt at gøre helt færdig .. altid glad og imødekommende , absolut valuta for pengene . Hun er ja lidt svær at komme i kontakt med , med lidt tålmodighed skal det nok lykkes , hun har efter eget udsagn ikke mulighed for at nå svare alle hele tiden . Mænd har jo desværre den uheldige vane at svares der ikke efter 2 min , så tæppe bomber de beskeder afsted , og bliver blokket , så kommer svaret aldrig tålmodighed er en dyd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 23. Marts, 2023 Molke skrev, for 8 timer siden: Har haft fornøjelsen et par gange , super villig tøs , tager den i alle huller , ingen brok eller ballade , med og uden gummi helt valgfrit , hun elsker sex og syntes umuligt at gøre helt færdig .. altid glad og imødekommende , absolut valuta for pengene . Hun er ja lidt svær at komme i kontakt med , med lidt tålmodighed skal det nok lykkes , hun har efter eget udsagn ikke mulighed for at nå svare alle hele tiden . Mænd har jo desværre den uheldige vane at svares der ikke efter 2 min , så tæppe bomber de beskeder afsted , og bliver blokket , så kommer svaret aldrig tålmodighed er en dyd kan du hvad det koste hos hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 51 Skrevet 30. Marts, 2023 Skriv til hende og spørg af ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg