Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er sgu reel deal - konstant liderlig og vil have pik i alle hendes vågne timer.

Hun er gået fra kun at have profil på Scor (hvor jeg har haft kontakt/mødtes med hende) til at være på Sugardaters og nu GP.

Så du kan roligt sætte Duracell batterierne i - for hun vil kneppes hårdt og længe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
HornyTurtle skrev, for 6 minutter siden:

Hun er sgu reel deal - konstant liderlig og vil have pik i alle hendes vågne timer.

Hun er gået fra kun at have profil på Scor (hvor jeg har haft kontakt/mødtes med hende) til at være på Sugardaters og nu GP.

Så du kan roligt sætte Duracell batterierne i - for hun vil kneppes hårdt og længe!

Kan du komme nærmere hvor du har mødt hende (jeg tænker ikke konkret adresse)? - hun er i mine overvejelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Hun svarer ikke - har skrevet til hende på tre seperate dage OG angivet, at hun gerne må sige nej tak, hvis ikke jeg skal skrive yderligere. Der er ikke svar fra hendes side.@HornyTurtle - kan du uddybe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft fornøjelsen et par gange , super villig tøs , tager den i alle huller , ingen brok eller ballade , med og uden gummi helt valgfrit , hun elsker sex og syntes umuligt at gøre helt færdig .. altid glad og imødekommende , absolut valuta for pengene . Hun er ja lidt svær at komme i kontakt med , med lidt tålmodighed skal det nok  lykkes , hun har efter eget udsagn ikke mulighed for at nå svare alle hele tiden . Mænd har jo desværre den uheldige vane at svares der ikke efter 2 min , så tæppe bomber de beskeder afsted , og bliver blokket , så kommer svaret aldrig 

tålmodighed er en dyd ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molke skrev, for 8 timer siden:

Har haft fornøjelsen et par gange , super villig tøs , tager den i alle huller , ingen brok eller ballade , med og uden gummi helt valgfrit , hun elsker sex og syntes umuligt at gøre helt færdig .. altid glad og imødekommende , absolut valuta for pengene . Hun er ja lidt svær at komme i kontakt med , med lidt tålmodighed skal det nok  lykkes , hun har efter eget udsagn ikke mulighed for at nå svare alle hele tiden . Mænd har jo desværre den uheldige vane at svares der ikke efter 2 min , så tæppe bomber de beskeder afsted , og bliver blokket , så kommer svaret aldrig 

tålmodighed er en dyd ;-) 

kan du hvad det koste hos hende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...