Hop til indhold
gæst 7500

Estrella nu Esbjerg , bliv langt væk

Recommended Posts

Bliv langt væk 

Besøget hende ved Holstebro i weekenden.Det eneste der passer er hendes billeder.Havde aftalt 60 minutter med superfransk, det første hun foretog sig var at sætte gummi på.Prøvede at forklare hende hende hvad aftalen var, men hun forstår ikke et ord på engelsk . Vidste hende sms korrespondance , men igen forstod hun intet.Prøvede så at få sex med hende, men kun muligt hvor hun lagde på siden.Prøvede igen at forklare hvad aftalen var, men håbløs.Besluttede at gå efter 20 minutter.Havde tjekket om der var anmeldelser af hende, men fandt intet

https://annoncelight.dk/showad/333073

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 2 minutter siden:

Nej, nej, nej - en sand hovedet i rattet oplevelse :cry:

Besøg kun piger der har flere gode anmeldelser her

Plejer normalt også at besøge de ordentlige piger som har fået gode anmeldelser.I dette tilfælde må jeg så betale lærepengene.Alt hvad der står i annoncen er det rene opspind.Hun virker bestemt ikke til at kunne lide hvad hun laver..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den sædvanlige historie med udenlandske piger.

Man må have spist noget psykedelisk for at tro, at de er her frivilligt.

Og når de så ikke engang kan engelsk.

Har kontaktet en del, men gået igen, fraset en enkelt der har meget fine anmeldelser her.

Men da jeg fik hendes historie, eller noget af den, kunne jeg ikke rigtig få mig til at besøge hende igen.

Går kun til danske piger/kvinder, men udvalget mindsker år for år.

Dog er der nu en kreds i trekantområdet der er aktive, men de tilbyder det meste uden, så det er no go.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden:

Nej, nej, nej - en sand hovedet i rattet oplevelse :cry:

Besøg kun piger der har flere gode anmeldelser her

Nogen skal jo være de første og derefter anmelde om det er godt eller skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, for 12 timer siden:

Den sædvanlige historie med udenlandske piger.

Man må have spist noget psykedelisk for at tro, at de er her frivilligt.

Og når de så ikke engang kan engelsk.

Har kontaktet en del, men gået igen, fraset en enkelt der har meget fine anmeldelser her.

Men da jeg fik hendes historie, eller noget af den, kunne jeg ikke rigtig få mig til at besøge hende igen.

Går kun til danske piger/kvinder, men udvalget mindsker år for år.

Dog er der nu en kreds i trekantområdet der er aktive, men de tilbyder det meste uden, så det er no go.

Hvis du har stor trang til at dele dine generelle betragtninger, kan du oprette en tråd under "generel debat"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...