Joan 124 Skrevet 2. Marts, 2023 Jeg. Var sammen med hende her i mandags https://annoncelight.dk/showad/363840 Jeg købte 1 time for 1500 kr Hun begyndte med at kysse mig og slikke mig i halsen efter jeg gik ind af døren ..jeg tænkte wow hun må være godt tændt ..hold da fest en frække latino jeg mødte. Nåh vi skulle fortsætte op til første sal hvor jeg lige skulle vaske mig og videre ind til bollerummet. Hun. Kyssede på mig konstant.. hun gik ned til lillemanden og suttede på den og slikke bollerne med spyt og savle.. og hun kan gagge må jeg nok indrømme... vil ikke gå meget i detaljerne men det er var en fornøjelse og have sex med hende. Vi var igennem alle stillinger..hun kom to gang under showet og det var ikke fake hun stønnede helt vildt .. jeg sprøjtede min ladning over det hele på hende hun var i chok og siger fuck du har meget på dig hehehehe hun suttede mig helt rent og ind i bad sammen hvor hun vasket mig ordentligt .. .. Pigen: 10/10 Sex: 10/10 Sted: 8/10 slidt kendt sted ok diskret Gentagelse ja . Fik aftalt med hende at hun kommer hjem til mig Pas på hende drenge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 2. Marts, 2023 Joan skrev, for 2 timer siden: hun kom to gang under showet Respekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 3. Marts, 2023 Joan skrev, den 2.3.2023 at 11:26: Jeg. Var sammen med hende her i mandags https://annoncelight.dk/showad/363840 Jeg købte 1 time for 1500 kr Hun begyndte med at kysse mig og slikke mig i halsen efter jeg gik ind af døren ..jeg tænkte wow hun må være godt tændt ..hold da fest en frække latino jeg mødte. Nåh vi skulle fortsætte op til første sal hvor jeg lige skulle vaske mig og videre ind til bollerummet. Hun. Kyssede på mig konstant.. hun gik ned til lillemanden og suttede på den og slikke bollerne med spyt og savle.. og hun kan gagge må jeg nok indrømme... vil ikke gå meget i detaljerne men det er var en fornøjelse og have sex med hende. Vi var igennem alle stillinger..hun kom to gang under showet og det var ikke fake hun stønnede helt vildt .. jeg sprøjtede min ladning over det hele på hende hun var i chok og siger fuck du har meget på dig hehehehe hun suttede mig helt rent og ind i bad sammen hvor hun vasket mig ordentligt .. .. Pigen: 10/10 Sex: 10/10 Sted: 8/10 slidt kendt sted ok diskret Gentagelse ja . Fik aftalt med hende at hun kommer hjem til mig Pas på hende drenge Hun ser da skøn ud. Tak for god anmeldelse. Hvad med alder, ser ud til at der skal lægges moms på mange gange i forhold til de 29 år i annoncen? Kendt sted skriver du. Kan du komme lidt nærmere, evt vejnavn? Jeg skal ikke risikere at booke noget tæt på fruens arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 26 Skrevet 3. Marts, 2023 She or whoever helps her make the announcement could at least use her own words instead of copying mine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 26 Skrevet 3. Marts, 2023 For those who want to know and have their own conclusions. Below is my message and the response I received. I didn't expect anything positive in reality. After that I blocked it, of course, I won't be receiving messages from maybe who? from pimp or your assistant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg