Hop til indhold

Recommended Posts

El Caliente skrev, for 5 timer siden:

Ellers ligger der en thai 50 m fra denne på Lyngbyvej, der er der vist muligheder for en håndtrold.

Muligt - men nu var det jo ikke det sted jeg spurgte om vel ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 3 timer siden:

Muligt - men nu var det jo ikke det sted jeg spurgte om vel ? 

Nej det har du ret i. Dog var det kun for at være dig behjælpelig, med et sted tæt på. Men hvis du vil have konkret svar på dit spørgsmål, så kunne du jo have rettet henvendelse til “biksen”  og du havde fået svar med det samme.

Redigeret af El Caliente
Tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 9 timer siden:

Okay så tror jeg sgu du har misset hvad den her gruppe er til sømand 

Slap dog af, matros. Har du haft problemer med et løbsk anker i dag?

Siden her er til at udveksle erfaringer indenfor massage og sex. Det lader ikke til at nogen har nylige erfaringer ifm. Siam elefanten. Så er det vel ikke ulovligt at foreslå et alternativ. Iøvrigt, når andre poster i tråden er det med til at holde den aktuel, og højner således sandsynligheden for at een som har den info du søger, finder den. Behøver sgu da ikke være så sur, bare fordi nogen forsøger at hjælpe. Det er snart forår! :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 21 timer siden:

Okay så tror jeg sgu du har misset hvad den her gruppe er til sømand 

Selvom man er trådstarter, må man godt tale respektfuldt, @pioneermandem 

Hvis du mener at folk bryder reglerne, så rapporterer du deres indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er i stil nu ikke sagt noget rapporteringsrelevant. Jeg var stamkunde på stedet i nogle år, men det er mere end fem år siden. Stoppede, fordi den daværende mamasan kom i dårligt selskab og der tit var skumle typer i forlokalet, sammen med en lugt af hash. Dråben var da jeg blev tilbudt at købe noget med hjem. Ved ikke om det stadig er samme personkreds 

Del dette indlæg

Link til indlæg
shiny skrev, den 5.3.2023 at 07:44:

Der er i stil nu ikke sagt noget rapporteringsrelevant. Jeg var stamkunde på stedet i nogle år, men det er mere end fem år siden. Stoppede, fordi den daværende mamasan kom i dårligt selskab og der tit var skumle typer i forlokalet, sammen med en lugt af hash. Dråben var da jeg blev tilbudt at købe noget med hjem. Ved ikke om det stadig er samme personkreds 

Jeg er kommer der jævnligt igennem de sidste mange år, og senest for en lille måned siden. Der er absolut ordentlige forhold og ikke det der ligner røg i den butik. Skal ikke kunne sige om det har været et problem tidligere. Der er kun 1 pige, men hun er også dejlig med lækker massage. Kan anbefales. Man kan ikke få fuld pakke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for et par måneder siden, og har ellers været der mange gange i årene før Corona.

Pigen har været der i 10 år - mindst. God massage - fine lokaler og forhold. Mulighed for håndtrold af fin kvalitet.

Absolut et sted jeg kommer igen, når jeg er i området.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...