Hop til indhold
AgentLeman

hvad blev der af eftersalg ?

Recommended Posts

Altsåååårh... det hænder da nok sådan cirka hver måske 10. til 12. gang i gennemsnit at jeg har lyst til at lave mer/efter-salg.
Men jeg gør det ikke. Næsten aldrig faktisk.
I mit tilfælde sker det som oftest når JEG har lyst til at en Lingam massage ender med at blive en kemi-date med happy ending, med henblik på en "all inclusive" aftale en anden dag, men hvor HAN (desværre) ikke har ytret ønske om andet eller mere. 
Det kan der jo være ret mange årsager til at han ikke gør. 
For det første er det de færreste der overhovedet ved eller håber på at der - for få (af mig) udvalgte - rent faktisk ER mulighed for mere en anden dag sådan efter normal lukketid som dagens "sidste mand". Har man ikke set denne profil her på Eroguide, aner ingen jo at jeg i ny og næ lader mig friste til at en ny betalende elsker kommer igennem nåleøjet (næsen i sky og kaster med håret).
Det kan jo også være at han slet ikke har lyst til andet eller mere en anden dag, og det er ensidigt/ikke-gengældt. 
Det kan også snildt være at han synes det på en eller anden måde er på den rigtige side af grænsen for hvad han er villig til at betale for, eller det samme grænse-argument for om det er utroskab (nok) til at det tæller... eller alle mulige andre tanker han har der har gjort at han har valgt at købe en Lingam massage. 

Her er jeg nødt til at bevare den professionelle distance og nøjes med at "tørre øjnene trusserne" fordi:
1) Jeg er nødt til og ønsker at være frisk og nulstillet til næste mand på briksen som har krav på fuld opmærksomhed og service uden jeg står og savler i begge ender over en mand der lige er gået. 
2) Jeg er nødt til og ønsker at begrænse mig, så jeg ikke har en kysse-bolle aftale hver dag hele ugen, så jeg ikke har tid til andet eller andre (familie, venner og vasketøj f.eks.)
3) Jeg er nødt til og ønsker at være den der sørger for at der ikke males mere udenfor stregerne end han ønsker sig eller har besluttet. Hvis jeg står og synger Sirenesang imens jeg fancy-wanker ham er det grænsende til overgreb idet jeg ikke mener at manden vil være i stand til at træffe en rationel beslutning om noget som helst i disse intense øjeblikke. Det er dét man også har ansvar for som professionel sexarbejder - synes jeg. Jeg ved godt at det i nogle miljøer og på nogle klinikker nærmest er forventet at der er både mer- og eftersalg. Jeg kan bare ikke rigtigt forlige mig med det, må jeg indrømme. 
4) Jeg er nødt til at give fortabt mht. hvordan FANDEN man skriver til en mand at man små-savner ham lidt samtidigt med "husk at tage penge med" fordi han ikke helt ved om man mener det eller ej, og jeg ikke ønsker at arbejde gratis og ej heller ønsker at han skal misforstå mine hensigter. Uanset hvad skyder jeg enten ham eller mig selv i foden. Øv bøv endnu en tudekiks til mig :P
5) Jeg er nødt til at respektere og forstå at der er en helt masse jeg ikke aner et klap om som foregår på klienten/kunden/mandens banehalvdel og derfor kan jeg ikke bare "go with the flow". 

Jeg har en klient som kommer jævnligt på briksen og har gjort det i mindst to år.
Vi har begge - i respekt og for ikke at overskride den andens grænser - aldrig andet end blot flirtende antydet at vi har lyst til mere en anden dag.
Med ham valgte jeg faktisk sådan "langt om længe" at sende et link til min denne her Eva Nadine profil i en sms som svar umiddelbart efter han skrev et eller andet som var lidt mere end "har du tid på tirsdag?"-agtig. Så nogle gange må der jo valses lidt for at få det til at lykkes. 
Han har ikke skrevet til mig siden. Jeg gætter på at det er en eller flere af de ovenstående 5) punkter. Det er jo øv bøv og nu skal der købes tudekiks igen :D 
Så jeg er nyligen blevet bekræftet igen-igen-igen i at mer- og eftersalg ikke er nogen god idé. Ikke for mig i hvert fald. 

Når jeg sender punktum-besked (TAK til den der delte ud af dét trick i en tråd herinde vistnok sidste år) så er det fordi jeg SKAL have kontakt til manden. Måske har han glemt sine bilnøgler eller lign. og der er en ny mand på vej. 
Eller jeg har brug for at aflyse akut eller tager på afbudsrejse om to dage og jeg ved han er gift og kender adressen til "kontoret" hos mig fra tidligere gange og jeg vil ikke ha' han mister en halv fridag fordi jeg vil til de varme lande med Conni eller noget. 

Måske skulle jeg begynde at sende et komma til dem jeg vil ha'dada til mere en anden dag? :wub:

Vi må produktudvikle i plenum her i denne tråd, Rødder og Gutinder :) 

Kærligst, Eva <3 

PS: Er afsporings-vandrepokalen stadig en ting? 
Hvis ja: Jeg så en djævlerokke i sidste uge og nu er jeg hjemme fra ferie, men er løbet tør for toiletpapir og skal til tandlægen i morgen :lol:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Hvis jeg står og synger Sirenesang imens jeg fancy-wanker ham er det grænsende til overgreb idet jeg ikke mener at manden vil være i stand til at træffe en rationel beslutning om noget som helst i disse intense øjeblikke. Det er dét man også har ansvar for som professionel sexarbejder - synes jeg.

Mange fine punkter og overvejelser i dit skriv ovenfor, men i det citerede er jeg ikke helt enig.

Når man først har sanset den der rullende fornemmelse i kroppen, og de små intense spjæt bliver større og hyppigere, så har du helt ret i, at rationelle beslutninger ikke fylder ret meget.

Men hvis du i de situationer selv bliver fugtig i fugen og får lyst til, at manden kommer og dusker dig en anden gang, og du derfor med kærligt håndarbejde og sensuel stemmeføring får formuleret noget til ham i stil med “ville det ikke være fantastisk at mærke mit varme skød sænke sig ned over din stive pik”, så handler det da i momentet mest om at leve sig ind i tankespillet, mens orgasmen kommer stadigt nærmere. Og selvom man måske i netop dét øjeblik med vellyst lader filmen køre for sit indre øje, så er det jo ikke, når tidspunktet er “fire-sekunder-i-orgasme”, at man hverken overvejer eller beslutter sig endegyldigt for, om man rent faktisk ønsker et knald en anden dag, eller om det af den ene eller anden grund ikke skal komme dertil.

Så hvis du rent faktisk gerne vil se manden til en omgang saftig sex en anden god gang, så er der i min optik ikke noget galt i at antyde for ham, at det eventuelt godt kunne være en mulighed, du var åben over for.

Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Jeg er nødt til at give fortabt mht. hvordan FANDEN man skriver til en mand at man små-savner ham lidt samtidigt med "husk at tage penge med" fordi han ikke helt ved om man mener det eller ej, og jeg ikke ønsker at arbejde gratis og ej heller ønsker at han skal misforstå mine hensigter. Uanset hvad skyder jeg enten ham eller mig selv i foden.

Rigtig god pointe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

får formuleret noget til ham i stil med “ville det ikke være fantastisk at mærke mit varme skød sænke sig ned over din stive pik”, så handler det da i momentet mest om at leve sig ind i tankespillet, mens orgasmen kommer stadigt nærmere.

Ja, det prøvede jeg i starten da jeg etablerede mig for et par år siden i Herlev på et østeuropæisk bordel hvor jeg havde lejet halvdelen af stedet og delte badeværelse med de meget skiftende og svingende sexarbejder-kolleger.
Da kunne det næsten ikke undgåes fordi væggene var papir tynde og engang imellem var det så forstyrrende at jeg spurgte "Vil du købe din afslutning med en af de tre nabo-trunter, så er det nu du skal sige det, og det koster 300kr." - det sagde cirka halvdelen af dem jeg spurgte (som ikke var ret mange heldigvis) ja tak til. Så dér fungerede mer-salget faktisk ret godt og nabo-trunterne blev ret gode til at vimse halvnøgne rundt på gangen når han skulle i bad FØR, fordi de havde regnet ud at det var et godt salgstrick. Det var ikke optimalt, med dem der gerne ville have diskretion og ikke ønskede at møde andre end mig. Hvilket i sidste ende også var hvorfor jeg forlod stedet. 
Jeg tog ikke "commision" for de 300kr de betalte til øh... afslutter-Trunten? :P 

Udfordringen lige med det du foreslår - i nutiden - består i at har jeg udført mit "håndværk" ordentligt, så har han mistet tidsfornemmelsen cirka en halv time til et kvarter tidligere, og kan ikke kende forskel på "en anden dag" og "om 14 sekunder" og han bliver revet ud af konteksten i nu'et og vi mister "Det magiske øjeblik". 
Derfor venter jeg - når jeg gør det - til efterdønningerne er overstået og han ligger så afslappet som en strandvasker på briksen og er vendt tilbage til virkelighedens verden. Som regel dog trods alt  i en relativt underspillet version af "Kommer du ikke lige forbi og KNEPPER MIG næste gang du har lyst, tid og råd - men først kl. 16 og helst kl. 18... På forhånd TAK!" som oftest samtidigt med at jeg serverer te eller kaffe og måske en ekstra müslibar :D 
Jeg er nødt til at kode manden ind i min telefon med en særlig smiley FØR han går, fordi jeg nulstiller mig og har glemt ham når dagen er omme alligevel. 
Når folk skriver "jamen jeg har besøgt dig før, kan du ikke huske det?!" er svaret jo "Nej... jeg nulstiller i den halve time der er mellem dig og den næste mand på briksen, så du findes ikke før næste gang medmindre jeg koder dig ind i telefonen med mit særlige "forhåndsgodkendt til kysse-bolle-aftale en anden dag" ikon."

Jeg forstår din pointe, men kan garantere dig for at de har bedre af at beholde deres "ind i kroppen"-oplevelse fremfor at blive revet ud af fatning fordi jeg synger omkvædet til Sirenesangen fra den frække ende ;) 
Men jeg skal måske overveje en slags efter-salg i de tre minutter der går fra de er ude af døren til de har fundet deres bil, cykel eller busstoppested. 
Måske et link til denne profil som en slags kærestebrev med
 [    ] JA! 
 [    ] Nej 
 [    ] Måske 

:wub:<3 Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 17 minutter siden:

han bliver revet ud af konteksten i nu'et og vi mister "Det magiske øjeblik". 
Derfor venter jeg - når jeg gør det - til efterdønningerne er overstået

Ret skal være ret, det er dig, som er eksperten, og jeg bilder mig på ingen måde ind, at jeg kan lære dig noget på dette felt. Har bare selv haft nogle ret gode oplevelser, hvor pigen med ord, lyde eller bevægelser formåede at sætte ekstra trumf på, når hun ellers fornemmede, at mit klimaks var under opbygning og/eller kom bragende mod afslutningen. Omvendt var det nok piger, som under alle omstændigheder gerne ville invitere både mig og andre til en omgang heftig sex, og dermed ikke så selektive som dig, @Eva Nadine. Det er jo nok også en væsentlig forskel.

Eva Nadine skrev, for 25 minutter siden:

jeg skal måske overveje en slags efter-salg i de tre minutter der går fra de er ude af døren til de har fundet deres bil, cykel eller busstoppested.

God ide. Den slags eftersalg ser jeg ikke noget problem i. Det må være usandsynligt få mænd, for hvem en så hurtig sms-opfølgning kan blive fatalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 21 timer siden:

4) Jeg er nødt til at give fortabt mht. hvordan FANDEN man skriver til en mand at man små-savner ham lidt samtidigt med "husk at tage penge med" fordi han ikke helt ved om man mener det eller ej, og jeg ikke ønsker at arbejde gratis og ej heller ønsker at han skal misforstå mine hensigter. Uanset hvad skyder jeg enten ham eller mig selv i foden. Øv bøv endnu en tudekiks til mig :P

kan ikke forestille mig noget frækkere end at få en sms ind fra en gp som helt oprigtigt skriver at hun småsavner mig . tænk engang af alle mænd hun er sammen med , så skriver hun det til mig . mit selvværd fejler intet og måske skriver gpen det til alle hendes kunder men det vil være en fantastisk dejlig besked at få alligevel

jeg ville have det ok med ærlighed hvor du skrev at du desværre ikke kan gøre det gratis , blot sålænge man kan mærke oprigtigheden i det . oftest er det jo en samtale hvor man kan nævne det

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, den 3.3.2023 at 21:44:

@Bananas har tidligere i denne tråd opfordret mig til at tænke nogle tanker om, hvordan thai-klinikker kunne tjene penge på, udvide deres forretning eller score promotion. Dét har Jeg naturligvis gjort, og ér faktisk kommet frem til et par relativt gode ideer.

Thailand har, udover naturligvis massage og sex, en utroligt populær mad-kultur.

und so weiter

Der arrangeres i ny og næ store thaifester med masser af mad og musik, hvor der selvf. også deltager mange af de massagearbejdende thaikvinderne. Samt en stor flok faranger. Det handler jo ikke primært om at få flere kunder i briksen, men lur mig om ikke det også er et resultat nogle gange.

Der er faktiskt nogle af de arbejdende og annoncerende thaipigerne som tilbyder en aften med mad og andre forlystelser. Aner ikke hvor meget success de har med det, men det er jo lidt à la dine tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Der er faktiskt nogle af de arbejdende og annoncerende thaipigerne som tilbyder en aften med mad og andre forlystelser. Aner ikke hvor meget success de har med det, men det er jo lidt à la dine tanker.

TAK!
Jeg er allerede igang med at bestille guldbajere, rugbrød, leverpostej, rødbeder og ristede løg til "En aften med mad og andre forlystelser hos pæredanske Eva" - til sommer bliver det "Jordbær med fløde" @Hans69 og jeg vælter byens mest fancy supermarked og går igang med produktudvikle en "Årstidens stuvede grøntsager" som vegetarisk alternativ.
Bøf og Blowjob dag er SO yesterday! ... nu bliver det Liderlig Leverpostejs Lørdag der bliver det nye Noma som trækker turisterne til København :D 

Jeg ser allerede bus reklamen for mig: 
"Liderlig Leverpostejs Lørdag! 
- Hvem kommer først?!" 

:P

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 12 timer siden:

Jeg ser allerede bus reklamen for mig: 
"Liderlig Leverpostejs Lørdag! 
- Hvem kommer først?!" 

:P

Selv har jeg altid haft fremgang med mit lille koncept:

Banging w Bananas.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...