Hop til indhold
AgentLeman

hvad blev der af eftersalg ?

Recommended Posts

AgentLeman skrev, for 2 timer siden:

når jeg husker efter har jeg faktisk flere gange bare modtaget bare et punktum fra pigerne . så det var mere diskret . når man fik svaret pigen skrev hun så fx at hun savnede mig eller lignende

synes faktisk det var godt tænkt og pænt af pigen selvom hun godt må skrive direkte til mig

Ja, punktummet er det lille hemmelige signal. En kode. Jeg har modtaget det en del gange og nyder den lille prik (og den efterfølgende kontakt) hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 14 timer siden:

Glædespiger er som regel ikke drevne forretningsdrivende, og de bruger sjældent de tricks, som sælgere i andre brancher bruger til at få mere salg fra den samme pung. En glædespige med bare en halv uddannelse inden for salg og service ville kunne komme længder foran alle andre ved at bruge nogle af de samme tricks, som sælgere bruger...

Du har ganske ret i, at fornyelse blandt GPer (og thaiklinikker med for den dags skyld) ser man ikke så tit, og muligheden for at skille sig ud fra mængden er derfor rimelig stor.

Vi har dog set et par eksempler på det i form af @Tantra (med kunstnernavn Magnolie) og @Eva Nadine, som på hver deres vis har lavet et koncept, som virker til at tiltrække de kunder, de ønsker. Og flere til. Førstnævnte i form af konceptet omkring de tilbudte ydelser, mens Eva har udviklet lidt proces over bookingen til sin Lingam-massage samt udviklet rabatsystem til efterfølgende sessioner, når en gæst anmelder her på EG.

@Frække Tanja kan også fremhæves for hendes nyskabende tiltag med sin jule- og adventskalender, som nu er blevet suppleret af en månedskalender. Lur mig, om ikke de koncepter også skaber lidt mersalg, når en glad vinder besøger Tanja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 3 timer siden:

når jeg husker efter har jeg faktisk flere gange bare modtaget bare et punktum fra pigerne

Den klart bedste måde, hvis pigen vil forsøge at henvende sig. Væsentligt nemmere at tale rundt om, end hvis beskeden hedder “Hej søde” eller lignende.

Har selv fået en håndfuld “Hi”-beskeder fra den samme pige, hvilket for så vidt også er neutralt, men dog også udtryk for en målrettet henvendelse, hvilket andre også kan regne ud. Har aldrig svaret, og har også set mig nødsaget til at droppe at besøge pigen, for ellers er det simpelthen ikke til at vide, hvornår næste besked så kommer, og om den i givet fald er lige så neutral. Hvis man via et svar har indikeret, at man er åben for en sms-dialog, eller hvis man har belønnet hendes sms-initiativ med et besøg, så vil hun jo fortsætte med at lokke. Hvilket selvfølgelig er hyggeligt for en del EG-brugere, mens det er problematisk og uønsket for mig og andre, som værdsætter diskretionen højere end en løbende kontakt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Som udgangspunkt vil jeg ikke kontaktes uopfordret at GP'er ( eller andre 'sælgere' for den sags skyld.) men jeg har den vane at sende en sms med tak for dejligt samvær (eller frækt, eller liderligt ) hvis jeg har været glad/begejstret/ i den syvende himmel eller bare totalt over the moon til den kvinde jeg har besøgt.

Så er det jo en åben invitation til kvinden om at hun må kontakte mig. :) Og det gør de så ! Og i dag er det slet ikke et problem for der er ingen der kigger i min telefon (det har der for så vidt aldrig været men nu er der ikke nogen tæt på der kunne )

Mht. mere avancerede 'koncepter'/ salgs metoder med meget mere så undrer det mig at I efterspørger det. Og jeg vil understøtte det med at omtale et par annoncer fra 2 forskellige thai kvinder.

Den ene har 1 billede af et skilt hun har haft i mange år, jeg har spurgt om hun ikke skal have billeder på, men det vil hun ikke. Bare som en appetitvækker for mig, jeg fik lov at tage et billede af hende for mit personlige brug, men det var ikke særlig godt, jeg må besøge hende snart igen og få taget et nyt :P. Teksten har været den samme kedelige i årevis, hun klager ikke over manglende kunder. Jeg syntes hun er dejlig, og det må andre tilsyneladende også gøre, ellers 'udviklede hun vel konceptet.

Den anden har en æggende overskrift, en kedelig men ret oplysende tekst, nemlig hvor hun er, hvornår hun er der, og hvornår ikke, og så de samme billeder med få variationer ligeledes i årevis. Hun har maange kunder, hun klager aldrig over manglende kunder og jeg er sikker hun på hun tjener til mere end dagen og vejen.

For begge gælder at de udadtil tilbyder massage men man kommer meeget hurtigt til fræk sex med dem. Og det er det jeg efterspørger.

Engang i det forrige århundrede var jeg i reklamebranchen. Ofte ønskede kunder nye annoncer/film/koncepter til trods for at det de fik virkede formidabelt, det var bare direktøren der syntes der skulle ske noget nyt. Vores svar var 'if it aint broken dont fix it'. Hvis det stadig fik kunder og salg i butikken så lad da være med at ændre det.

Som de to thai'er og faktisk også andre hvis vi kigger GP annoncerne igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg arbejdede i saunaklubben var mersalg ganske normalt dog ikke efter gæsterne havde forladt stedet pga diskretion.. Det var en disciplin især de udelandske piger var super god til imens jeg stod og krummede tæer i hjørnet til lyden af deres "But baby did you not enjoy our time Together"..

Jeg har enkelte gæster jeg kender godt nok til at jeg godt kan sende dem en spontan besked men ellers så spørger jeg ikke om mine gæsters forhold selvom jeg gerne lytter til hvad end de selv beretter.. Jeg gå heller ikke bare ud fra at de ikke lufter en lille hvid løgn når de siger de er alene eller at deres navn er Peter.. Det ville bestemt kræve et heeeeeelt særligt tæt bånd til personen før jeg kunne finde på at skrive uopfordret.. Det er klaaaart det eneste der holder mig tilbage fordi det jo tit man støder på en spøjs et eller anden der minder én om den anden og der er det da fristende lige at skrive..

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 19 timer siden:

jamen en sød besked et par timer efter besøget initieret af pigen selv

At en GP gør dette er jo en total mangel på diskretion og på respekt. Det ville omgående få mig til at blokere pigen og skrive en rasende anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 1 time siden:

At en GP gør dette er jo en total mangel på diskretion og på respekt. Det ville omgående få mig til at blokere pigen og skrive en rasende anmeldelse.

sådan ser jeg ikke på det . men jeg giver måske også udtryk for at de gerne må kontakte mig . de bedste oplevelser jeg har haft med gper og særligt gfe er når der er en form for relation i det fx kommunikationen først og efter et besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 18 timer siden:

Jeg undrer mig ligesom AgentLeman. Det er jo skønt at få en lille varm besked tilbage. Selv skriver jeg altid til pigen samme aften og siger tak, hvis det har været et godt møde.

Det er altid god stil at lade den, som har diskretionsønsket/behovet tage initiativ og dernæst følge op på en evt lille besked, for at understrege relationens betydning og besøgets indhold.. men essentielt er nu altid - diskretionen.. som er så afgørende for de fleste...

XoXo

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Det er klaaaart det eneste der holder mig tilbage fordi det jo tit man støder på en spøjs et eller anden der minder én om den anden og der er det da fristende lige at skrive..

og sådan noget betyder rigtig meget for os kunder at i faktisk tænker på os udenfor arbejdet og at der er en menneskelig relation . ville være fedt hvis det kunne tænkes ind fremover sålænge kunden siger god for uopfordret kontakt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

Du har ganske ret i, at fornyelse blandt GPer (og thaiklinikker med for den dags skyld) ser man ikke så tit, og muligheden for at skille sig ud fra mængden er derfor rimelig stor.

Vi har dog set et par eksempler på det i form af @Tantra (med kunstnernavn Magnolie) og @Eva Nadine, som på hver deres vis har lavet et koncept, som virker til at tiltrække de kunder, de ønsker. Og flere til. Førstnævnte i form af konceptet omkring de tilbudte ydelser, mens Eva har udviklet lidt proces over bookingen til sin Lingam-massage samt udviklet rabatsystem til efterfølgende sessioner, når en gæst anmelder her på EG.

@Frække Tanja kan også fremhæves for hendes nyskabende tiltag med sin jule- og adventskalender, som nu er blevet suppleret af en månedskalender. Lur mig, om ikke de koncepter også skaber lidt mersalg, når en glad vinder besøger Tanja.

Selvfølgelig er der altid et få-tal, der har tænkt uden for den metaforiske kasse, men Jeg er rimeligt overbevist om, at hvis du spørger Magnolie og Eva Nadine, hvad det egentligt er de laver så vil de insistere på, at det ikke er prostitution, men fysisk og psykisk terapi. Der ér et seksuelt element, men det er ikke pointen med deres forehavende inden for Tantra og Lingam (som Jeg fornylig blev nødt til at sætte mig lidt ind i, hvad er for en størrelse). 

Personligt synes Jeg @Frække Tanja's lotteri er en genial idé. Det er et klasse-eksempel på, hvordan man kan udvide sin forretning på en kreativ måde og få en masse promotion for sine services. Jeg var faktisk lige ved at melde mig til, netop fordi det er sådan en fed idé, men skulle Jeg (mod alle odds) gå hen og vinde ville præmien blive spildt på mig på grund af min 'arbejdsskade'. Jeg orker ikke (læs; gider) fysisk sex så præmien ville ikke være noget for mig, men alligevel var Jeg tæt på at melde mig til blot fordi Jeg synes ideen er utroligt god!

Men een (eller tre, alt efter hvordan vi tæller) nyskabende tanker ud af 4-5 tusinde erhvervsdrivende er meget, meget få... Langt fra nok til at man kan sige, at prostitutionsbranchen som helhed har rykket sig mange milimeter i de seneste 25-30 år.

@Bananas har tidligere i denne tråd opfordret mig til at tænke nogle tanker om, hvordan thai-klinikker kunne tjene penge på, udvide deres forretning eller score promotion. Dét har Jeg naturligvis gjort, og ér faktisk kommet frem til et par relativt gode ideer.

Thailand har, udover naturligvis massage og sex, en utroligt populær mad-kultur. Thai-klinikkerne bruger meget tid på, at de netop er massage-klinikker med tryk på massagen, og den seksuelle del er mere en "bi-ting". Vi véd godt, at langt de fleste kunder kommer for sexdelen, men pigerne vil til enhver tid insistere på, at de primært masserer, og sexdelen er sekundær. Lur mig om ikke disse kvinder også har forstand på thai-mad eller i det mindste kender nogen, der kender til den slags? 

Hvis sådan en klinik fra tid til anden arrangerede en "thai-aften" og promoverede det til kunderne er Jeg ret sikker på, at de kunne tjene rimeligt gode penge på at sælge "oplevelsen af Thailand" uden at der er sex involveret dén aften. God mad og et par hyggelige timer med kønne thai-piger er noget mange mænd godt kunne bruge et par kroner på, også selvom der ikke er tale om sex dén aften - og hvis pigerne er nærværende og flirtende er chancen for, at selvsamme mænd vender tilbage igen (og igen og igen) for at nyde massage og sex med pigerne. 

Mænd, af den type, der ville kunne tænke sig sådan en aften, er også typen, der ikke er bleg for at indrømme overfor kammesjukkerne, at han i ny og næ hygger på en massage-klinik med en thai-pige, og det skal ikke undre mig, hvis selvsamme kammesjukker blot skal have et lillebitte skub - eksempelvis en god middag med drengene og mødet med nogle kønne, flirtende piger til selv at blive kunde.... Promotion, indtægt og potentiale for flere kunder.

En lignende idé er en permanent thai-restaurant, hvor man skifter thai-massagen ud med mad. En times tid alene med lidt god mad og en køn ung pige - ikke for meget mad! - ville kunne give sammen effekt som massagen; lyst. I stedet for at hun giver en massage giver hun godt selskab i en del af tiden, som så kan blive til mere, hvis dét er planen - og hvis man blot vil have hendes selskab, mens man spiser og hyggesnakker så bør dét også være en mulighed.

Der er flere ideer, men det her er 2, som Jeg er overbevist om kan lade sig gøre ret nemt, og uden de store armbevægelser. Jeg har skrevet en pokkers masse om, hvordan "ruffere" med kontakt til udenlandske piger, der er villige til at vise deres ansigt i deres annoncer kan udvide deres forretninger, og hvordan ansigtløse glædespiger også kan gøre det, men det er noget Jeg har tænkt mig at lægge op "andetsteds"....

Redigeret af hrolandj
ikke 45 tusinde, men 4-5 tusinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver ikke til mine besøgende efterfølgende pga diskretion, jeg ved jo ikke hvor de er eller hvem de er sammen med og det kan være meget uheldigt i nogle tilfælde at der tikker en sexet besked ind på telefonen fra en kvinde. Så af respekt for mine kunder gør jeg det ikke, samt at den slags pressende salgsteknikker bryder jeg mig generelt ikke om og vil slet ik gøre det når mit erhverv/business er så personligt og intimt som det er :rolleyes:

Men hvis en af mine besøgende skriver til mig efterfølgende og siger tak for besøget, hvilket faktisk sker ofte, så blir jeg da glad og svarer tilbage :wub:

Omkring mersalg, så gør jeg heller ikke meget der, igen pga det er så intim en branche og ingen skal føle sig pressede, besøgende kan jo også være nervøse :) jeg spørger aller højst om kunden vil have nogle ekstra ydelser med og et nej accepteres første gang ;) 

Redigeret af Sexy Flora
forkert stavelse rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Jeg gå heller ikke bare ud fra at de ikke lufter en lille hvid løgn når de siger de er alene eller at deres navn er Peter..

Sjovt jeg får også rigtig mange på besøg der hedder Peter hehe ;) :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 10 timer siden:

Selvfølgelig er der altid et få-tal, der har tænkt uden for den metaforiske kasse, men Jeg er rimeligt overbevist om, at hvis du spørger Magnolie og Eva Nadine, hvad det egentligt er de laver så vil de insistere på, at det ikke er prostitution, men fysisk og psykisk terapi. Der ér et seksuelt element, men det er ikke pointen med deres forehavende inden for Tantra og Lingam (som Jeg fornylig blev nødt til at sætte mig lidt ind i, hvad er for en størrelse). 

Personligt synes Jeg @Frække Tanja's lotteri er en genial idé. Det er et klasse-eksempel på, hvordan man kan udvide sin forretning på en kreativ måde og få en masse promotion for sine services. Jeg var faktisk lige ved at melde mig til, netop fordi det er sådan en fed idé, men skulle Jeg (mod alle odds) gå hen og vinde ville præmien blive spildt på mig på grund af min 'arbejdsskade'. Jeg orker ikke (læs; gider) fysisk sex så præmien ville ikke være noget for mig, men alligevel var Jeg tæt på at melde mig til blot fordi Jeg synes ideen er utroligt god!

Men een (eller tre, alt efter hvordan vi tæller) nyskabende tanker ud af 4-5 tusinde erhvervsdrivende er meget, meget få... Langt fra nok til at man kan sige, at prostitutionsbranchen som helhed har rykket sig mange milimeter i de seneste 25-30 år.

@Bananas har tidligere i denne tråd opfordret mig til at tænke nogle tanker om, hvordan thai-klinikker kunne tjene penge på, udvide deres forretning eller score promotion. Dét har Jeg naturligvis gjort, og ér faktisk kommet frem til et par relativt gode ideer.

Thailand har, udover naturligvis massage og sex, en utroligt populær mad-kultur. Thai-klinikkerne bruger meget tid på, at de netop er massage-klinikker med tryk på massagen, og den seksuelle del er mere en "bi-ting". Vi véd godt, at langt de fleste kunder kommer for sexdelen, men pigerne vil til enhver tid insistere på, at de primært masserer, og sexdelen er sekundær. Lur mig om ikke disse kvinder også har forstand på thai-mad eller i det mindste kender nogen, der kender til den slags? 

Hvis sådan en klinik fra tid til anden arrangerede en "thai-aften" og promoverede det til kunderne er Jeg ret sikker på, at de kunne tjene rimeligt gode penge på at sælge "oplevelsen af Thailand" uden at der er sex involveret dén aften. God mad og et par hyggelige timer med kønne thai-piger er noget mange mænd godt kunne bruge et par kroner på, også selvom der ikke er tale om sex dén aften - og hvis pigerne er nærværende og flirtende er chancen for, at selvsamme mænd vender tilbage igen (og igen og igen) for at nyde massage og sex med pigerne. 

Mænd, af den type, der ville kunne tænke sig sådan en aften, er også typen, der ikke er bleg for at indrømme overfor kammesjukkerne, at han i ny og næ hygger på en massage-klinik med en thai-pige, og det skal ikke undre mig, hvis selvsamme kammesjukker blot skal have et lillebitte skub - eksempelvis en god middag med drengene og mødet med nogle kønne, flirtende piger til selv at blive kunde.... Promotion, indtægt og potentiale for flere kunder.

En lignende idé er en permanent thai-restaurant, hvor man skifter thai-massagen ud med mad. En times tid alene med lidt god mad og en køn ung pige - ikke for meget mad! - ville kunne give sammen effekt som massagen; lyst. I stedet for at hun giver en massage giver hun godt selskab i en del af tiden, som så kan blive til mere, hvis dét er planen - og hvis man blot vil have hendes selskab, mens man spiser og hyggesnakker så bør dét også være en mulighed.

Der er flere ideer, men det her er 2, som Jeg er overbevist om kan lade sig gøre ret nemt, og uden de store armbevægelser. Jeg har skrevet en pokkers masse om, hvordan "ruffere" med kontakt til udenlandske piger, der er villige til at vise deres ansigt i deres annoncer kan udvide deres forretninger, og hvordan ansigtløse glædespiger også kan gøre det, men det er noget Jeg har tænkt mig at lægge op "andetsteds"....

Dejligt du finder mine kalendere spændende. Nu ved jeg af gode grunde ikke hvad du synes er hyggeligt udover fysisk sex, men tænker at hvis du fortæller mig hvad det er du finder frækt, så kunne præmien vel rettes til det? Ideen er jo blot at man vinder 30 min med det blide, ønsker man yderligere kan det tilkøbes. 

Er lidt nysgerrig på, hvad der kunne få dig med på vognen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Intressant tråd. Jeg har faktisk spekuleret en del i det. Som forholdvis ny i branchen, har jeg dog været forsigtig, da jeg vil lære de “uskrevne spilleregler” godt at kende først. Jeg har eksperimentere en del. Jeg forsøgte faktisk at lave et valentines tilbud til tidligere gæster. 
Dog uden det store held, haha. 
Jeg syntes også Tanjas kalender er en god ide. Men igen, mht uskrevne spilleregler, så ved jeg ikke hvor fedt Tanja syntes det er at jeg “kopier” hendes forretningside og det er da også fedest at finde på sit eget. Så jeg må i tænkeboksen:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt har jeg kun oplevet eftersalg én gang og det var ved Sweet Sophie.

Sms’en kom altid indenfor 3-5 min efter jeg havde forladt hende og derfor ikke i fare for at andre end jeg kunne se den.

Det synes jeg er den rigtige måde at gøre det på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Dejligt du finder mine kalendere spændende. Nu ved jeg af gode grunde ikke hvad du synes er hyggeligt udover fysisk sex, men tænker at hvis du fortæller mig hvad det er du finder frækt, så kunne præmien vel rettes til det? Ideen er jo blot at man vinder 30 min med det blide, ønsker man yderligere kan det tilkøbes. 

Er lidt nysgerrig på, hvad der kunne få dig med på vognen?

Først og fremmest synes Jeg din idé er for god til, at du på nogen måde bør "rette den ind" efter andres ønsker. Der er ingen grund til at ændre på noget, der allerede ér som det skal være, bortset fra, at det måske nok godt kunne betale sig at få den ud flere steder end her. If it aint broke, don't fix it!

Den fysiske handling 'sex' siger mig ganske enkelt ikke noget. Jeg véd, at det ikke er normalt og Jeg har det fint med, at andre synes, at Jeg er mærkelig på dét punkt. Jeg vil helst ikke komme nærmere ind på det, men ville det ikke være fjollet, hvis Jeg rent faktisk vant din konkurrence frem for en af de mænd, der gerne vil dig på den måde som du tilbyder?

En halvtimes hyggesnak over en bajer på det lokale værtshus ér hyggeligt, lad os slå dét fast med det samme, men det ligger altså rent langt fra din konkurrence - så det ville svare til, at nogen købte en lodseddel til et lotteri, hvor hovedgevinsten er en mejetærsker, men vinderen bor på det indre Nørrebro....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Max Power skrev, for 17 minutter siden:

Personligt har jeg kun oplevet eftersalg én gang og det var ved Sweet Sophie.

Sms’en kom altid indenfor 3-5 min efter jeg havde forladt hende og derfor ikke i fare for at andre end jeg kunne se den.

Det synes jeg er den rigtige måde at gøre det på.

en rigtig smart måde at gøre det på, og så lade Kunden føre an i, hvor meget og hvor ofte, der kommunikeres efterfølgende. Når Kunden skriver svarer hun, men den første besked lader ham vide, at han kan skrive til hende - og hun kan bruge udvekslingen til at lokke ham tilbage.... smart, diskret og - hvis pigen er god til sit job - effektivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, 1 time siden:

Først og fremmest synes Jeg din idé er for god til, at du på nogen måde bør "rette den ind" efter andres ønsker. Der er ingen grund til at ændre på noget, der allerede ér som det skal være, bortset fra, at det måske nok godt kunne betale sig at få den ud flere steder end her. If it aint broke, don't fix it!

Den fysiske handling 'sex' siger mig ganske enkelt ikke noget. Jeg véd, at det ikke er normalt og Jeg har det fint med, at andre synes, at Jeg er mærkelig på dét punkt. Jeg vil helst ikke komme nærmere ind på det, men ville det ikke være fjollet, hvis Jeg rent faktisk vant din konkurrence frem for en af de mænd, der gerne vil dig på den måde som du tilbyder?

En halvtimes hyggesnak over en bajer på det lokale værtshus ér hyggeligt, lad os slå dét fast med det samme, men det ligger altså rent langt fra din konkurrence - så det ville svare til, at nogen købte en lodseddel til et lotteri, hvor hovedgevinsten er en mejetærsker, men vinderen bor på det indre Nørrebro....

Jeg forstår hvad du siger. Og du har helt ret. Sexuelt/nært samvær er min ting :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 23 timer siden:

Intressant tråd. Jeg har faktisk spekuleret en del i det. Som forholdvis ny i branchen, har jeg dog været forsigtig, da jeg vil lære de “uskrevne spilleregler” godt at kende først. Jeg har eksperimentere en del. Jeg forsøgte faktisk at lave et valentines tilbud til tidligere gæster. 
Jeg syntes også Tanjas kalender er en god ide. Men igen, mht uskrevne spilleregler, så ved jeg ikke hvor fedt Tanja syntes det er at jeg “kopier” hendes forretningside og det er da også fedest at finde på sit eget. Så jeg må i tænkeboksen:D

Hej Sia.

Du er meget velkommen til, at lave en kalender som jeg. Så kan du jo altid rette lidt til, for at gøre det mere til dit evt. 

Hvis du spørger de kære mænd, så tænker jeg bestemt de synes, at der er plads til flere kalendere <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 4.3.2023 at 09:54:

vi venter spændt på hvad du finder ud af knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Hej Sia.

Du er meget velkommen til, at lave en kalender som jeg. Så kan du jo altid rette lidt til, for at gøre det mere til dit evt. 

Hvis du spørger de kære mænd, så tænker jeg bestemt de synes, at der er plads til flere kalendere <3

Tak <3 

Jeg har lagt hovedet i blød:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, for 3 timer siden:

vi venter spændt på hvad du finder ud af knus

Det lyder dejligt <3 Jeg tænker, så det brager :lol: Men har nok en ide, jeg går med. Skal bare lige have tænkt den igennem:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 2 timer siden:

Det lyder dejligt <3 Jeg tænker, så det brager :lol: Men har nok en ide, jeg går med. Skal bare lige have tænkt den igennem:P

Kommer du så lidt rundt i landet?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, for 8 minutter siden:

Kommer du så lidt rundt i landet?.

Det gør jeg forhåbenligt ja :) Jeg er i dialog med flere steder at arbejde fra og har flere endnu jeg mangler at kontakte :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Kunne aldrig finde på at kontakte en kunde uopfordret. Tilslutter mig de andres diskretion er vigtigt. 
Jeg ønsker heller ikke med mersalg, eftersalg at lokke folk i en situation hvor de får brugt flere penge end de har råd til. 
Men får som regel sagt hvad jeg gerne vil, mens vi hygger og snakker efter sex. 
F.eks hvor meget jeg har hygget mig og hvis jeg selv nød akten mm. De fleste får da også at vide de blot kan henvende sig. Også hvis annoncen ikke lige er aktiv. Synes det er en ret åben invitation til at de er velkomne igen. Men aldrig om jeg ville stå og nærmest forvente de lavede en ny bookning inden de gik ud af døren aldrig. 

Jeg står til rådighed ved behov. Ganske som en frisør eller andre i service fag. F.eks min frisør ringer da heller ikke og spørger om det ikke snart er tid til jeg bliver klippet. Og hvis der er noget jeg hader er det telefon sælgere af en hver art og dem der står foran eller i butikker og lige har få spørgsmål. Så det niveau vil jeg aldrig synke til. Så hellere lukke butikken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...