Hop til indhold
Cheateren

Victoria Sexy12 / Louise Husmor

Recommended Posts

Cheateren skrev, for 7 timer siden:

Ja jeg var nok for dum ikke og søge :D

Og nej jeg gik ikke igen, lillehjernen havde lige fået overtaget :D

Det tror jeg er sket for os alle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen af jer, der har været sammen med hende (selvom hun ikke er dansk, hvad jeg heller ikke tror hun påstår at hun er) - for hun ser da dejlig ud, og det er jo ikke primært samtale man kommer der for ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 17 timer siden:

Er der nogen af jer, der har været sammen med hende (selvom hun ikke er dansk, hvad jeg heller ikke tror hun påstår at hun er) - for hun ser da dejlig ud, og det er jo ikke primært samtale man kommer der for ?

Læs dette, der vil du læse hun påstår sig dansk

https://www.eroguide.dk/forum/topic/163265-louise-horsens-mega-fake/?tab=comments#comment-1467906

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cheateren skrev, den 3.3.2023 at 06:17:

Ja jeg var nok for dum ikke og søge :D

Og nej jeg gik ikke igen, lillehjernen havde lige fået overtaget :D

Hej, og velkommen til :)  Du har lært en lektien, og nu ved du også at man kan søge, og det er da et skridt på vejen :) 

Ved ikke hvor gammel du er i gamet, men i starten kunne jeg absolut heller ikke sige nej tak, selvom det var tydeligt hun ikke levede op til billederne. Og hvis hun bare var en smule lækker, så hoppede jeg på uden at tænke. :razz:

Nu er jeg blevet en gammel stædig nar, og er begyndt at nyde at takke pænt nej tak, hvis det er tydeliget, at det ikke er hende på billederne, eller hvis jeg har stærkt mistanke om at pigen er tvunget til jobbet.

Håber du kan sortere mellem alle de indlæg der er her på Eroguide, og at du finder det brugbart. Vi har altid brug for en broder mere :)

Redigeret af John41

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Nyder skrev, for 2 timer siden:

Hvor ser man det annonce nummer du nævner?

Når du går ind på en annonce har vedkommende, i linket, et 6-cifret nummer - kopier disse og skriv dem i søgefeltet på siden. Så dukker der relaterede anmeldelser op. Bemærk, at nogle piger/huse har samme 6-cifrede numre for alle besøgende (bla. Hampen i Midtjylland).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...