Hop til indhold
Guest Mortenkok

Der fakes så meget som aldrig før

Recommended Posts

Guest Mortenkok

Eg er pt inde i en mega dårlig tid og det er ikke Eg`s skyld, der oprettes den ene efter den anden med nye medlemmer med fake hvilket er svært for Eg at sortere og forståligt, stedet fyldes med løgne så det bliver svært for den almindelig læser at sortere i hvad der er rigtig og fake og hvor går vi så hen og finder et alternativ hvilket ej findes pt, så spørgsmålet er, hvordan gør vi fremad rettet Eg til et bedre sted, samt sortere de nye fake profiler fra? Jeg personligt syntes det er svært med de nyopstået profiler som tit er fake, men sådan er det åbenbart gået i de nye tider på Eg :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fake profiler findes desværre alle steder :( har personligt i flere omgange droppet dating sider for perioder, fordi jeg konstant løb ind i fake profiler, som tog gnisten fra mig ved det. Det er desværre den verden vi lever i.

Folk gør det enten fordi de vil sige noget grimt, men er kujoner og ikke tør stå til ansvar for egen opførsel.

Eller folk med lav selvtillid som ville ønske de var en anden og derfor drømmer sig ind i en "perfekt" falsk profil og persona.

Hvis vi var i "min drømmerverden" Ville folk være gode mod hinanden respektere forskellighed uden fordomme. Alle ville derfor være gode nok som de er og ingen grund til had og grimme ord <3

Så det eneste EG kan gøre er at sortere i de falske profiler som bliver opdaget, indtil vi får en bedre verden desværre :|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 4 timer siden:

hvordan gør vi fremad rettet Eg til et bedre sted

Vi rapporterer fake profiler og falske indlæg eller det der iøvrigt bryder med retningslinjerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forslag til ændrede regler !

Kunne man ændre reglerne således at man skulle være medlem mindts 1 måned (f.eks.) før man kunne skrive indlæg (eller svare på indlæg).

Det kunne, måske, begrænse de falske indlæg lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 16 minutter siden:

Forslag til ændrede regler !

Kunne man ændre reglerne således at man skulle være medlem mindts 1 måned (f.eks.) før man kunne skrive indlæg (eller svare på indlæg).

Det kunne, måske, begrænse de falske indlæg lidt.

Det forslag er diskuteret mange gange før og der er både mange der er for og mange der er imod. 

Jeg mener at adgangen skal være let og ligetil for at flere får lyst til at skrive første gang, også selvom førstegangs skribenter desværre ofte først skriver når de er vrede fremfor glade og at de generelt bliver mødt med skepsis - som kan være fint nok - men desværre også ofte med nedgørende one-liners og latterliggørelse.

Hvis vi vil have flere anmeldelser fra flere personer, så skal det være let at komme til som ny og de må hellere omfavnes og hjælpes end nedgøres og udskammes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 4 timer siden:

Folk gør det enten fordi de vil sige noget grimt, men er kujoner og ikke tør stå til ansvar for egen opførsel.

Eller folk med lav selvtillid som ville ønske de var en anden og derfor drømmer sig ind i en "perfekt" falsk profil og persona.

jeg støder ofte på bots eller piger som reklamere med onlyfans .. så gider jeg heller ikke bruge tid på mange dating sider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 41 minutter siden:

Det er kun foreslået 300 gange tidligere og det vil ingen synderlig positiv effekt have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 7 timer siden:

Eg er pt inde i en mega dårlig tid og det er ikke Eg`s skyld, der oprettes den ene efter den anden med nye medlemmer med fake hvilket er svært for Eg at sortere og forståligt, stedet fyldes med løgne så det bliver svært for den almindelig læser at sortere i hvad der er rigtig og fake

er jeg den eneste der synes det er nemt at spotte fake anmeldelser ? ligesom spam mails det er meget tydeligt synes jeg

hvis man bare bruger sin sunde fornuft er det til at finde ud af .

de gange det er svært er hvis brugere pynter på sandheden eller lignende men det kan vi jo aldrig gøre noget ved . eller laver skjult reklame

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tiderne var bare gode i Kbh omkring 2010-2016. 

Bare vi kunne komme tilbage dertil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kigger altid på profilens historik. Hvor mange indlæg har vedkommende skrevet. Evt. også hvad vedkommende har skrevet. Og på baggrund af disse info tillægger jeg så mere eller mindre tiltro til indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Luk siden. Forstået på den måde, at man skal have en profil for at læse med. Brugere kan stadig være tavse læsere, men får de så en dag mod/lyst til at skrive vil de ikke figurere som helt nye brugere (ud fra datoen).

Det ultimativt bedste ville være nem id / mit id validering. Hvor kun EG ved hvem folk er. Men udelukker jo udenlandske brugere. Så desværre ikke muligt.

Et symbolsk beløb for brug af siden. Kunne måske gøre folk overvejede lidt mere om de gider betale blot for at lave ballade. 
Men ja fakes findes også på betalings datingsider. :(

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Luk siden. Forstået på den måde, at man skal have en profil for at læse med. Brugere kan stadig være tavse læsere, men får de så en dag mod/lyst til at skrive vil de ikke figurere som helt nye brugere (ud fra datoen).

Nej tak... Lad endelig så mange som muligt læse med, så vi kan lokke flere til at skrive, selvom det kan tage år før man skriver første indlæg. Jeg var selv mange år om at skrive mit første indlæg.

Et symbolsk beløb for brug af siden. Kunne måske gøre folk overvejede lidt mere om de gider betale blot for at lave ballade. 
Men ja fakes findes også på betalings datingsider. :(

Nej tak... betaling gør at alt for mange slet ikke vil blive medlem og skrive noget som helst.

Det ultimativt bedste ville være nem id / mit id validering. Hvor kun EG ved hvem folk er. Men udelukker jo udenlandske brugere. Så desværre ikke muligt.

Nej tak... anonymitet tak. Dette er et stigmatiseret område og jeg stoler ikke på sikkerheden hos EG for jeg kender dem ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
AB455 skrev, for 56 minutter siden:

Nej tak... Lad endelig så mange som muligt læse med, så vi kan lokke flere til at skrive, selvom det kan tage år før man skriver første indlæg. Jeg var selv mange år om at skrive mit første indlæg.

Nej tak... betaling gør at alt for mange slet ikke vil blive medlem og skrive noget som helst.

Nej tak... anonymitet tak. Dette er et stigmatiseret område og jeg stoler ikke på sikkerheden hos EG for jeg kender dem ikke.

Er enig med dig, især bekymringen for leaks af anonymitet. Ønsker heller ikke de tiltag. Men nu blev der konkret spurgt til forslag til at stoppe fake profiler og er de eneste muligheder jeg kan se. Og ville kunne leve med den hvis de blev lavet. Håber dog ikke det bliver nødvendigt. 
I forhold til anonymitet og privat data er de betalende piger (annoncer) allerede eksponeret er jer mandlige brugere som har frit spil. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Jeg havde ellers besluttet at holde mig fra disse jerimiader om fake profiler, profiler dels her på EG dels på diverse sites med annoncer fra GP'er.

Det er muligt det næste vil støde nogle men so be it.

Der er en del profiler her på siden der ser fake spøgelser allevegne, ja man skulle næsten tro de er paranoide jægere af fake profiler.

Nogle anvender diverse redskaber for at finde ud af at en given GP har 'lånt' billeder fra andre profiler på andre sites (kunne det mon være at det er deres egne, men at de benytter andre sites og profilnavne når de er i andre lande ?  )

Nogle bestiller ikke andet end at jagte det de mener er fake profiler.

Og de besøger tilsyneladende heller ikke profiler de mener ikke er fake og skriver derfor heller ikke anmeldelser af dem. :rolleyes:

Nogle profiler overfalder nye medlemmer der drister sig til at skrive en positiv anmeldelse af en GP med beskyldninger om at de er alfonser for vedkommende, eller i det mindste betalt (ofte i naturalier ) af kvinden.

Denne tråd er endnu et eksempel på denne paranoide 'fake profil' jagt. 

Er ærindet at gøre sitet her mere eksklusivt/forbeholdt dem der 'rene i troen' eller hvad er det ?

Og så kommer der diverse forslag til hvad der skal gøres ved dette 'der er såå mange flere fake profiler ' fænomen.

Betalingsside, karantæne bestemmelser med meget mere. Intet af det kan hjælpe for site owner kan jo ikke gennemskue hver eneste nyoprettede profil lige så lidt som ejerne af  GP annonce medier kan.

Nej der er ikke så mange fake profiler som nogen vil gøre det til. Men en ASF attitude ( almindelig sund fornuft) er da altid på plads. Giv i stedet en oversigt over hvilke tegn der tyder på urent trav til dem der er nybegyndere i dette game.

Feks.:

Tilbud der lyder for godt til at være sande er det som regel også. Du kan ikke købe en nysynet køreklar Rolls Royce for 100.000 kr.

Manglende svar på sms/mail indenfor rimelig tid ( og det kan godt være flere dage læs annoncen, hvis den nu var på i går og du skriver i dag skal du da ikke forvente at få svar.

Når du møder kvinden face to face og hun slet ikke svarer til billederne så afvis venligt og gå igen.

Hvis du laver en aftale og du feks bliver bedt om at sms når du er der og hun skriver er der om et kvarter, så gå dog igen og skriv det på fuser kontoen. (Nej ikke tabskontoen for du har jo ikke betalt noget vel ?

Krav om forudbetaling: Find en anden GP

Osv osv jeg er sikker på at I kunne komme med flere eksempler, som kunne hjælpe nye kunder gennem de første famlende skridt ind i denne verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Moden Libertiner II nu forholder du dig primært til fake piger/annoncer. Der er også mange mandlige fakes (trolls om man vil). Og de falske anmeldelser de laver gode som dårlige kan give er misvisende billede af pigen. 
De der laver meget kontroversielle debatter blot for at sidde med popcorn og nyde balladen. 

Men en ting har du ret i det er umulig helt at forhindre det. Og alm sund fornuft rækker langt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Kære Milf

Jeg tror du har overset det lille afsnit om dem der jagter nye profiler herinde ( det er som regel mænd der opretter nye profiler og det er mænd der jagter dem. Og så er jeg enig med dig i at der herinde er profiler der alene er ude på ballade.

Jeg er ikke del af fjæsbog, twitter, eller for den sags skyld diverse interesse fora, for inden der er gået 10 sekunder kommer der en urimelig sviner, og folk står som børn i hvert sit hjørne og råber: Du er dum, Det kan du selv være og det der er værre. Jeg gider dem ikke. Derfor tager jeg også en gang imellem en timeout fra EG, og som regel vælger jeg de tråde jeg gider læse og deltage i med omhu. Kunne bare ikke lade denneher være.

Nå tilbage til fake profiler: Jeg er analytisk anlagt, så lad mig definere hvad jeg anser for fake profiler: I min optik er fake profiler nogen der giver sig ud for at være noget andet end de er.

Altså GP'er der benytter sig af lånte fjer altså andres billeder.

GP'er der vil lokke mænd i en fælle som feks at rende ind i en røvfuld eller blive røvet for deres penge. 

Profiler herinde der foregiver at have besøgt GP'er og laver en dårlig eller god anmeldelse af GP'en

Eller en profil der foregiver at have besøgt en GP men i virkeligheden er hendes alfons der skriver fake anmeldelser.

For dem alle gælder jo at de foregiver et men gør noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Wasted Youth skrev, for 1 time siden:

Enig med trådstarter om at der er en del fakes, men synes dog at de er ret nemme at spotte.

Måske og det har du som andre også ret i, jo mere usandsynligt de skriver jo nemmere at spotte, men det er muligt jeg måske ikke lige fik det gjort helt klart fra start, men så tænker jeg også på de mænd som sviner en Gp til selv som det er deres egen fejl (det er for nemt herinde) og har heller ej konsekvenser på Eg (i morgen er en ny dag og alt er glemt) disse er for mig ligeledes fake, ligeledes de som i trådene skriver, jeg har aftale i med pigen i morgen men aldrig høre mere, lige bortset fra dem som bliver spurgt en måned senere, svar, jeg blev pludselig syg og måtte aflyse (men vil da gerne deltage i tråden) igen i morgen er alt glemt og en ny dag oprinder, måske er det bare mig som ser alt det som fake men det fylder bare for meget på Eg, i håb om bedre tider på Eg og sammen bygger vi en bedre Verden også på Eg, go Weekend. Nb Tak for input :D

Redigeret af Mortenkok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Moden Libertiner II skrev, for 14 timer siden:

Jeg tror du har overset det lille afsnit om dem der jagter nye profiler herinde

Nej gjorde jeg ikke, hvorfor jeg også brugte ordet “Primært”. 
Enig i din definition af “fakes” men “trolls” som det brugte ord for ballade magere ville være nemmere at stoppe, hvis de ikke blot kunne oprette en ny profil efter evt Ban for upassende adfærd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det fake anmeldere eller fake piger eller fake hvadsomhelst der skrives om i tråden her? 
Måske jeg har misforstået noget, og ikke har det helt store overblik fordi jeg ikke læser så mange anmeldelser som kernebrugeren formentlig gør. 

Mht. at lukke siden så de nogle-og-firs-procent der læser med som gæster og ikke deltager, så vil det jo være fuldstændigt hul i huen for Eroguide rent forretningsmæssigt. Den eneste indtægt de har (for tiden) er banner reklamerne der kun vises til ikke-medlemmer. 
De ganske få kroner de i øjeblikket går glip af (pga. manglende  betalingsløsning) fra Annonceprofilerne rækker ikke engang til en flaske snaps til de frivillige administratorer til jul, eller hvad de nu end får af fryns :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Er det fake anmeldere eller fake piger eller fake hvadsomhelst der skrives om i tråden her? 

For mit vedkommende er fake fake = falsk, uanset om det er en kvinde som fake en orgasme eller en profil som blot narre penge fra andre eller en mand som sviner en Gp til (fordi han følte sig snydt pga sin egen væremåde) (som læst i en anden tråd på Fyn) altså alt løgn og latin (hvis det udtryk må bruges) så er det for mig FAKE men sådan er det dsv gået i den nye fagre verden hvor vi nemt kan skjule os bag skærmen online men det er klart Eg som det går stærkt ud over da det er et oplagt sted for fakeér men ellers go aften til jer som viser sig at skrive sandt, hvilket bare var mit budskab med tråden  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...