drengen_fra_randers 1 Skrevet 3. Marts, 2023 Hej med jer god start på fredagen må man sige. Jeg har igennem længere tid forsøgt at finde en sød dansk glædespige på min alder (cirka i tyverne) via snapchat, både for at hygge snappe og evt. mødes. Dette har jeg tænkt ville være bedst og nemmest ift. diskretion. Efter et par ugers forsøg på at finde nogle er jeg stødt ind i et mønster som jeg gerne vil advare jer om, da man ender med at blive snydt. Godt nok er det kun 150 kr der er tale om for mit vedkommende, men som jeg læser herinde er der nogle der er blevet snydt for højere beløber. En træls lærestreg.. 1. Det første man skal ligge mærke til er om profilen har en høj snapchat score, nye profiler/snyde profiler vil typisk have en lav. Guide --> Guide til snapchat score 2. Det andet er deres svartid er lange og deres formuleringer er korte. De piger jeg har mødt som går op i deres medlemmer og synes at det oprigtigt er hyggeligt at skrive med dem, svarer indenfor kort tid med længere formuleret sætninger. Gerne med spørgsmål for at holde samtalen igang. 3. Det tredje ville være en paywall, kan man kalde den. Pigerne der snyder vil have at man skal købe for fx 150-200kr før de vil mødes, dem der oprigtigt vil mødes giver dig pris og du skal første betale når I mødes. Hvis alle tre punkter opfyldes er det 110% en anden der sidder bag profilen, som er igang med at snyde dig ;) Desværre har de alle profilerne tilfælles at de sender fine og overbevisende billeder og videoer. Jeg troede selv at en ung gut som mig ikke ville ryge i fælden, men det skete sku og efter lidt research herinde er jeg ikke den første. Det er ærgerligt, men jeg håber at mit post kan hjælpe andre der måske sidder derude og benytter sig af snapchat. Så man ikke ryger i samme fælde :) Indtil videre er jeg stødt på to snapchat brugere I skal holde jer langt væk fra: 1. fraekkelina med -> link: https://annoncelight.dk/showad/365585 2. amalie_johans23 -> desværre intet link til announce, da den er taget ned, men fundet igennem announcelight. God fredag til jer alle der læser med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 3. Marts, 2023 Jeg må indrømme at lige så snart jeg ser snapchat nævnt, så løber jeg skrigende bort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle007 35 Skrevet 3. Marts, 2023 Snapchat er fint til at møde fremmede kvinder. Om det fungere med kvinder der sælger sex kan jeg ikke svare på. Har siden nytår mødt 6 kvinder fra Snapchat til gratis sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 3. Marts, 2023 drengen_fra_randers skrev, 1 time siden: 3. Det tredje ville være en paywall, kan man kalde den. Pigerne der snyder vil have at man skal købe for fx 150-200kr før de vil mødes, dem der oprigtigt vil mødes giver dig pris og du skal første betale når I mødes. Tak for advarsel, men dine "gyldne råd" er nu ikke andet end basal, almen viden og sund fornuft for 99,99999% af alle mennesker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 3. Marts, 2023 (edited) Emptyman skrev, for 48 minutter siden: Tak for advarsel, men dine "gyldne råd" er nu ikke andet end basal, almen viden og sund fornuft for 99,99999% af alle mennesker. - - så store procenter har du absolut intet belæg for at tage i din mund og udtale dig om - ja det er jo 100% - dvs alle der køber fisse ved det !!!! - - nej nej nej det er ikke alle der ved det - - - - - - og det ved du også godt selv ved lidt eftertanke - ik sandt doo Redigeret 3. Marts, 2023 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 3. Marts, 2023 Nye tider skrev, for 13 minutter siden: - - så store procenter har du absolut intet belæg for at tage i din mund og udtale dig om - ja det er jo 100% - dvs alle der køber fisse ved det !!!! - - nej nej nej det er ikke alle der ved det - - - - - - og det ved du også godt selv ved lidt eftertanke - ik sandt doo Nu fremmer overdrivelse jo som bekendt forståelsen, men ok fair nok, du har jo sådan set ret, hvilket er illustreret godt af de ganske hyppige indlæg herinde, hvor endnu en stakkel er blevet snydt. Men jeg vil stadig mene, at intet andet end almindelig sund fornuft burde være nødvendigt for at undgå de her ting, men problemet er vist, at folk, der køber fisse, for ofte tænker med det forkerte hoved. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg