Hop til indhold
mor26

mor26 kort info:)

Recommended Posts

Hejsa alle i dejlige mænd.

Jeg undskylder med det samme hvis det ikke er ifølge reglerne, men tænkte det var nemmere og hurtigere:)

Jeg har været væk fra EG i noget tid nu(ca8 dages tid) og ingen har fået en tilbagemelding. Jeg stod jo og skulle flytte som nogle af jer nok ved. Desværre blev min krop stresset/udkørt af for meget overlast og uden mad og drikke dur helten jo ikke;) det resulterede desværre i en dehydrering og måtte mig nogle dage på sygehuset. Derfor har jeg ikke været i stand til eller haft mulighed for at svare på beskeder og beklager enormt de 'næsten'-aftaler, der blev brudt.

Jeg er nærmest næsten på toppen igen og meget snart klar til at møde jer igen. Og nu foregår det privat hos mig:)

Håber i kan "tilgive" mig for mit fravær;)

Knus mor26:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jammen bette pus da. Håber du snart bliver klar til at modtage igen. 

Jeg har endnu ikke haft muligheden for at besøge dig men pungen er ved at være overfyldt så noget skal der snart ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen bamsefyr dog:) bliver helt rød i kinderne:)

Du er velkommen til at skrive pm:)

Til resten af jer: tusind tak for beskederne. Jeg er så frisk igen og klar til sjov:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hejsa alle i dejlige mænd.

Jeg undskylder med det samme hvis det ikke er ifølge reglerne, men tænkte det var nemmere og hurtigere:)

Jeg har været væk fra EG i noget tid nu(ca8 dages tid) og ingen har fået en tilbagemelding. Jeg stod jo og skulle flytte som nogle af jer nok ved. Desværre blev min krop stresset/udkørt af for meget overlast og uden mad og drikke dur helten jo ikke;) det resulterede desværre i en dehydrering og måtte mig nogle dage på sygehuset. Derfor har jeg ikke været i stand til eller haft mulighed for at svare på beskeder og beklager enormt de 'næsten'-aftaler, der blev brudt.

Jeg er nærmest næsten på toppen igen og meget snart klar til at møde jer igen. Og nu foregår det privat hos mig:)

Håber i kan "tilgive" mig for mit fravær;)

Knus mor26:)

Hej med dig, jeg har prøvet at kontakte dig for et stykke tid siden....Måske vi kunne finde ud af noget sjovt sammen :-)

Du kan finde mig under (din elsker)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...