Hop til indhold
Den_glade_amatør

Sex på arbejdspladsen

Sex på arbejdspladsen?  

111 medlemmer har stemt

1. 1. Har du haft sex på din arbejdsplads? Sex er i denne sammenhæng alt, som ligger ud over et håndjob, dvs også et blow

• Ja, jeg er mand og har haft sex på min arbejdsplads i arbejdstiden
      36
    • Ja, jeg er mand og har haft sex på min arbejdsplads, men ikke i arbejdstiden (julefrokost=ikke-arbejdstid)
      15
    • Nej, jeg er mand og har ikke haft sex på min arbejdsplads, men har taget en spiller på arbejdspladsen i ny og næ
      30
    • Nej, jeg er mand og har hverken haft sex eller taget en spiller på min arbejdsplads
      23
    • Ja, jeg er GP og har haft sex på min almindelige arbejdsplads (ikke bordel eller klinik)
      2
    • Nej, men som GP har jeg været med til at dyrke sex på kundens arbejdsplads (enten i hans arbejdstid eller uden for)
      3
    • Nej, jeg er GP og har ikke været med til at dyrke sex på kundens arbejdsplads
      2

Recommended Posts

Mange af os er nok fra tid til anden blevet godt liderlige i løbet af en arbejdsdag. Måske fordi en flirt med en kollega gav lidt mere sug i mellemgulvet, end det plejede, måske fordi kæresten lirede godt op i en række saftige sms’er i løbet af dagen, måske fordi en aftale med en GP blev arrangeret. Men i hvor høj grad ender det med, at du har sex på din arbejdsplads? Det handler denne afstemning om.

Det er sex i almindelighed, som afstemningen vedrører, så det kan enten være med den flirtende kollega, den tilfældigt besøgende kæreste eller en GP, du specifikt har lavet en fræk aftale med. Altså ikke kun købesex.

Bemærk, at det er sex på selve arbejdspladsen, som det handler om. Altså ikke, hvis du fx har kneppet en kollega på en forretningsrejse eller i toget på vej til Esbjerg.

Den bedste og mest saftige historie, jeg er stødt på her på EG om sex på arbejdspladsen, er skrevet af @Filantropen, og den finder du her. Læs den med vellyst!

Har du selv en saftig historie omkring sex på arbejdspladsen, så skriv gerne lidt om det i kommentarerne nedenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Har stemt på:
"Nej, men som GP har jeg været med til at dyrke sex på kundens arbejdsplads (enten i hans arbejdstid eller uden for)"
Selvom det egentlig for mig er "Nej, men JA og som GP har jeg været med til at dyrke sex på kundens arbejdsplads (enten i hans arbejdstid eller uden for)"
Kunne også have prikket på "Ja, jeg er GP og har haft sex på min almindelige arbejdsplads (ikke bordel eller klinik)" nemlig... men den mulighed jeg valgte i mangel er bedre, er den af de to jeg helt klart i super duper overtal har praktiseret flest gange, så derfor tænker jeg at den statistisk set er den mest sandfærdige... eller noget ;) 

Jeg har sågar i mine lidt yngre dage ifm. min primære karriere hyret en personlig assistent hvis kompetencer ikke blot var af faglig karaktér til et længervarende projekt i de varme lande... jeg ville være SÅ meget "in trouble" hvis #MeToo havde været med omvendt typisk kønskvotering og for 20 år siden, manner! 
Til mit forsvar vil jeg dog sige at det var fuldstændigt åbent debatteret allerede ved 2. job interview, og at valget faldt på ham ganske enkelt fordi han var den af de 3 spidskandidater i faglig forstand, hvor kemien var mest gnistrende begge veje... så måske jeg ikke ender med forlænget spilletid (høhø) i Skærsilden trods alt alligevel... i hvert fald ikke pga. dét! :wub:

Whoop whoop @ afstemningssæson i fuldt flor ligesom krokus og vintergækker i min have!  <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...