Hop til indhold
r4s

Udleve fantasier - utroskab?

Recommended Posts

Hej Eroguide forum.

Jeg står i et dilemma hvor jeg har brug for noget input.

Jeg er en mand bosat i Jylland med villa, Volvo og 3 børn. Jeg har en dejlig kone jeg har god sex med, tænder på og alt er som det skal være. Inden vi mødtes havde jeg dog en masse sjov i BDSM universet, noget jeg havde troet jeg havde udlevet.

Nu her 10 år inde i forholdet har de fantasier meldt sig på banen igen og efter at snakket åbent om de fantasier med min kone, så er det meget fjernt fra hende. Kort fortalt, så kommer jeg ikke til at få opfyldt de fantasier med hende og det respekterer jeg. Hun var ærlig omkring det og vi havde en god snak, men hvor det har ligget siden da.

Men så står jeg i dilemmaet. De fantasier fylder mere og mere og det bliver sværere at ligge dem på hylden. Så hvad fanden gør jeg? Går jeg til psykolog, bider jeg det i mig eller går jeg til en professionel domina og får dem udlevet? Selve fantasierne involverer ikke sex, kys eller kærlighed, men nærmere fetishes, udklædning og rollespil, samt bondage. Jeg ønsker ikke at slikke en domina eller på nogen måde have sexuel relation til denne person. Jeg vil bare gerne leges med og bruges. Dog synes jeg stadig det i mit hovede føles som utroskab at være nøgen/udklædt whatever over for en prof. domina og jo specielt nok også det at få lov komme til sidst i legen.

Er der nogen der har erfaringer de kan dele af eller lign? Alle tanker modtages, bare dialogen foregår på en ordenlig måde.

God aften derude :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
r4s skrev, for 3 minutter siden:

Hej Eroguide forum.

Jeg står i et dilemma hvor jeg har brug for noget input.

Jeg er en mand bosat i Jylland med villa, Volvo og 3 børn. Jeg har en dejlig kone jeg har god sex med, tænder på og alt er som det skal være. Inden vi mødtes havde jeg dog en masse sjov i BDSM universet, noget jeg havde troet jeg havde udlevet.

Nu her 10 år inde i forholdet har de fantasier meldt sig på banen igen og efter at snakket åbent om de fantasier med min kone, så er det meget fjernt fra hende. Kort fortalt, så kommer jeg ikke til at få opfyldt de fantasier med hende og det respekterer jeg. Hun var ærlig omkring det og vi havde en god snak, men hvor det har ligget siden da.

Men så står jeg i dilemmaet. De fantasier fylder mere og mere og det bliver sværere at ligge dem på hylden. Så hvad fanden gør jeg? Går jeg til psykolog, bider jeg det i mig eller går jeg til en professionel domina og får dem udlevet? Selve fantasierne involverer ikke sex, kys eller kærlighed, men nærmere fetishes, udklædning og rollespil, samt bondage. Jeg ønsker ikke at slikke en domina eller på nogen måde have sexuel relation til denne person. Jeg vil bare gerne leges med og bruges. Dog synes jeg stadig det i mit hovede føles som utroskab at være nøgen/udklædt whatever over for en prof. domina og jo specielt nok også det at få lov komme til sidst i legen.

Er der nogen der har erfaringer de kan dele af eller lign? Alle tanker modtages, bare dialogen foregår på en ordenlig måde.

God aften derude :-)

i har talt om at prøve bdsm sammen , og det har hun afvist . men det lyder ikke til i har talt om hvad du så gør når de tanker fylder mere og mere hos dig . fortæl hende det betyder meget for dig at prøve og du genre vil have hende med . måske er hun åben for at prøve en smule af det ? eller lade dig besøge en prof hvis hun ser med ?

det er svært at tale om men værre at være utro

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 5 minutter siden:

i har talt om at prøve bdsm sammen , og det har hun afvist . men det lyder ikke til i har talt om hvad du så gør når de tanker fylder mere og mere hos dig . fortæl hende det betyder meget for dig at prøve og du genre vil have hende med . måske er hun åben for at prøve en smule af det ? eller lade dig besøge en prof hvis hun ser med ?

det er svært at tale om men værre at være utro

Vi har snakket om det og nej, vi snakkede ikke om hvad vi så gør nu. Jeg nævnte for hende at tankerne fylder mere og mere og at den side af mig var svær at ligge på hylden. Men jeg sluttede selv samtalen af med at jeg respekterer at det slet ikke er hende og vi forsikrede også hinanden om at vores sexliv uden jo er rigtig godt. Jeg kender svaret til at gå en prof, det er også derfor jeg søger lidt erfaringer herinde. 

Alt andet er jo perfekt, borset fra den manglende udlevelse af de fantasier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
r4s skrev, for 32 minutter siden:

Alt andet er jo perfekt, borset fra den manglende udlevelse af de fantasier.

Så ville jeg personligt ikke risikere, at miste noget godt ved at blive opdaget i utroskab. Tænker du må bide det i dig. Lettere sagt end gjort. Men når tanken presser på, så tænk på hvad du kan miste ved at gøre det. Måske forestillingen om livet uden familien, kan få lysten til at lægge sig. Depressive takker er sjældent fremmede for sexlyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

Så ville jeg personligt ikke risikere, at miste noget godt ved at blive opdaget i utroskab. Tænker du må bide det i dig. Lettere sagt end gjort. Men når tanken presser på, så tænk på hvad du kan miste ved at gøre det. Måske forestillingen om livet uden familien, kan få lysten til at lægge sig. Depressive takker er sjældent fremmede for sexlyst.

Ja, det er bestemt også det jeg nok ender med at gøre... Synes bare det at bide det i sig nogen gange går ud over mit humør.

Tak for input.

Del dette indlæg

Link til indlæg
r4s skrev, 1 time siden:

Det er vist meget normalt, at man efter 10 år i et forhold, savner noget spænding.  Det er vist også helt normalt,  at hjernen straks tænker i frække baner.  Det ligger måske også latent skjult at det typisk også handler om, at man ønsker sex en anden person end ens partner,  Taler vi købesex er den mest udbredte forklaring på hvorfor man er konen utro og køber sex at konen ikke har samme lyster, sexdrive osv.  

"hjernen" tænker sikkert det er en fin forklaring, som også forsøger at gradbøje begrebet utroskab, sådan alá noget sympati utroskab - Utroskab kan bare ikke gradbøjes.

Nå, men pyt med ovenstående,  det gode råd er, at hvis man synes at ens forhold er blevet for rutine og hverdagspræget , så fin nogle intesser  der enten kunne udvikle dig selv i eller jer begge -  vilde seksuelle eventyr uden accept fra ens partner er som at pisse i bukserne og har det med at ende skidt

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre kan man ikke altid gøre alt man har lyst til. Eller desbedre måske...?

Nu er du jo åbenbarlig i en situation hvor du har råd til ekstra forlystelser uden det går ud over familiens økonomi. Men hvis du ikke havde pengene, så havde du jo alligevel ikke kunnet udleve dine fantasier. Der er jo en del man skal bide i sig her i livet, uden at man dør af det.

Jeg synes ikke det ville være aldeles forkert at gå til psykolog. Hvorfor ikke? Kunne måske være både interessant og udviklende for dig. Måske finder i ud af at du går i stykker som menneske hvis du ikke må udleve fantasierne, eller så finder i ud af nogle værktøjer som hjælper dig at holde fantasierne i skak.

Alternativ 2 er at du tager næste snak med konen, og fortæller hende at du kunne tænke dig at betale en prof domina. "Hvad siger du til det skat?".

Men som du fremstiller det hele, så tænker jeg at du har alt for meget at tabe på at gamble med det her.

Hvis det var mig, ville jeg helt klart spendere pengene hos en psykolog til at starte med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Det er vist meget normalt, at man efter 10 år i et forhold, savner noget spænding.  Det er vist også helt normalt,  at hjernen straks tænker i frække baner.  Det ligger måske også latent skjult at det typisk også handler om, at man ønsker sex en anden person end ens partner,  Taler vi købesex er den mest udbredte forklaring på hvorfor man er konen utro og køber sex at konen ikke har samme lyster, sexdrive osv.  

"hjernen" tænker sikkert det er en fin forklaring, som også forsøger at gradbøje begrebet utroskab, sådan alá noget sympati utroskab - Utroskab kan bare ikke gradbøjes.

Nå, men pyt med ovenstående,  det gode råd er, at hvis man synes at ens forhold er blevet for rutine og hverdagspræget , så fin nogle intesser  der enten kunne udvikle dig selv i jer begge -  vilde seksuelle eventyr uden accept fra ens partner er som at pisse i bukserne og har det med at ende skidt

Du har ret borset fra at mit sexliv som sådan ikke kedeligt, slet ikke! Vi fornyer os ofte og prioriterer det, jeg er nok endda heldig stillet. Det er bare BDSM universet der for hende slet IKKE er interessant og mig som har fået tændt en slukket gnist.

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg sagtens kunne holde det skjult. ...Men det er så det om du alligevel har lidt ret og mig der bare synes det man ikke kan få er spændende. Det er sgu ikke nemt. Mange tak for input!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Desværre kan man ikke altid gøre alt man har lyst til. Eller desbedre måske...?

Nu er du jo åbenbarlig i en situation hvor du har råd til ekstra forlystelser uden det går ud over familiens økonomi. Men hvis du ikke havde pengene, så havde du jo alligevel ikke kunnet udleve dine fantasier. Der er jo en del man skal bide i sig her i livet, uden at man dør af det.

Jeg synes ikke det ville være aldeles forkert at gå til psykolog. Hvorfor ikke? Kunne måske være både interessant og udviklende for dig. Måske finder i ud af at du går i stykker som menneske hvis du ikke må udleve fantasierne, eller så finder i ud af nogle værktøjer som hjælper dig at holde fantasierne i skak.

Alternativ 2 er at du tager næste snak med konen, og fortæller hende at du kunne tænke dig at betale en prof domina. "Hvad siger du til det skat?".

Men som du fremstiller det hele, så tænker jeg at du har alt for meget at tabe på at gamble med det her.

Hvis det var mig, ville jeg helt klart spendere pengene hos en psykolog til at starte med.

Du rammer helt sikkert hovedet på sømmet, tak for input.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du har et i øvrigt godt og aktivt sexliv hjemme, så er vil jeg anbefale at nøjes med at nyde bdsm i fantasien og foran computeren. Det kan godt blive ved med at “fylde” i dit hovede, men det er bare en lyst, og ikke alt behøver at udleves. Måske er det ikke engang så spændende i virkeligheden som i fantasien.

Hustruen er i hvert fald sjovest, hvis hun gør noget, hun kan lide at gøre…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Selve fantasierne involverer ikke sex, kys eller kærlighed, men nærmere fetishes, udklædning og rollespil, samt bondage. Jeg ønsker ikke at slikke en domina eller på nogen måde have sexuel relation til denne person.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så lyder det her lidt som om at du prøver at fortælle dig selv, at det ikke er helt utroskab, så som sex ville være. Men altså, BDSM med en domina går altså under utroskab uanset hvordan du vender og drejer det - medmindre selvfølgelig din kone siger du må.

Jeg synes egentlig du skal prøve at gøre det modsatte - ikke sætte det op i "jamen det er jo ikke heeeelt galt det jeg vil". I stedet, hvad er den mere realistiske (og værste) situation du ender i? Spørg dig selv, hvad vil din kone sige til det, hvis hun på en eller anden måde finder ud af, at du har været hos en domina for at udleve fetishes som hun ikke ville? Tror du hun siger, "nå ja, men i havde jo ikke sex. Skidt pyt." ?

Værste situation: Det kan jo ødelægge alt du har. Du kan miste din kone. Og nok også dine børn. Hvordan vil du forklare dine 3 børn, at du ikke bor hjemme mere? De kommer 100% til at finde ud af grunden før eller siden. Hvordan tror du de vil se på deres far når de ved, at du besøgte en domina bag om ryggen på deres mor?

Jeg synes du skal tage en snak mere med din kone, forklar hvordan det virkelig påvirker dig. Herfra kan du også bring op, at du måske vil gå til psykolog omkring det (hvilket måske kan hjælpe dig). Lyder til, at du har et okay sex liv ud fra dine kommentarer - det er jo dejligt. Det er til gengæld ret normalt, at man har mindst én fetish, som ikke lige er delt med sin partner. Det er noget de fleste par må finde en løsning på. Det kan være den anden partner virkelig prøver det for at se, om det er helt no-go, det kan være et åbent forhold eller det kan være noget helt andet. Nogle gange er ingen af de løsninger bare okay, og det må man også acceptere. Man kan ikke altid få alt, så du skal være forberedt på, at din kone ikke vil prøve din fetish, og ikke vil dele dig med en domina. Begge dele er helt okay, og ingen af delene gør det okay at være utro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
r4s skrev, for 1 time siden:

Ja, det er bestemt også det jeg nok ender med at gøre... Synes bare det at bide det i sig nogen gange går ud over mit humør.

Tak for input.

Ja forstår dig godt. Men som mange skriver man kan ikke få alt. 

Bananas skrev, 1 time siden:

Nej nej nej, han skal være 99,9%  sikker på et ja for det er en go ide. 
Set fra en kvindes synspunkt. (Og ved godt vi ikke alle er ens, nogen mere frisindet end andre). 
Men i værste fald er det hun hører. Jeg er ikke go nok, det vi har sammen er ikke nok for dig. Måske endda det vil føles som et ultimatum, hvis du ikke vil må jeg finde en anden og hun føler sig presset til noget hun ikke har lyst til for at holde familien samlet. Under alle omstændigheder bliver tanken placeret i hendes hoved, at han kunne finde på det uanset om hun siger ja eller nej. Og hun vil blive utryg, få mistro, og forholdet går måske til grunde uden der er sket andet end den samtale. 

Psykolog er meget bedre og måske hun selv kommer ned løsningsforslag efter snakken om psykolog. 

Han kender selvfølgelig sin kone bedst og kan forhåbentligt fornemme og det vil skade at rode mere i emnet, og om selv det at gå til psykolog, være ærlig om at gå til psykolog er en go ide. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@r4s 
Der findes flere tråde om emnet. I een af dem har jeg skrevet nøjagtigt hvad jeg har at sige her i denne tråd også. 
Du finder det her: 

For min egen del var jeg i mine tidlige 20'ere i et forhold hvor min partner havde lignende fantasier som dine. 
Jeg hverken kunne eller havde lyst til at være en anden end den jeg var "au naturel" og i endnu højere grad fordi han havde lidt for travlt med at bruge ungernes børnepenge der var afsat til vinterstøvler og ferie på nye læderbukser og en alt for fancy cykel til ham selv... så vores situation og jeres ligner ikke hinanden ret meget udover det med det med (mis)match i vores kinks. 
Uanset hvad, så var det mit ønske at jeg ikke var hans eneste kilde til "sexual bliss" eftersom jeg ikke tændte på BDSM og stadig ikke gør det. For mig ville det ha' været hvad jeg i dag kalder for "service sex". 
Så jeg foreslog ham at finde det han savnede et andet sted. Han blev husven hos et par som ønskede sig en sexslave, så vidt jeg forstod det. 
Da det ændrede sig fra læderbukser og fancy cykel til en masse BDSM udstyr, valgte jeg dog at forlade ham, idet jeg ikke syntes det var nogen god byttehandel for hverken mig eller hans afkom. Jeg tog hans børn med sin første kone med mig - efter bred gensidig enighed fra alle involverede parter om at jeg alligevel var den primære forælder for de to drenge jeg ikke selv havde født, og den biologiske moder på ingen måder var klar til at tage over endnu eller igen. 
I dag har jeg 9 børn jeg er mor for på den ene eller den anden måde, hvoraf de to var de første... såøeh... uden at min hensigt er at male Fanden på væggen, så tænk også over hvad du har og over hvad du evt. sætter over styr i håb om at få "50 Shades of Grey" eller en grønnere nuance på din græsplæne. Når vi ses til børnebørnenes fødselsdage ser han stadig på mig som "The one that got away". Fædrene til resten af de opsamlede møgunger af mine, har bedre historier med lykkeligere endelser end hans, skal det dog lige siges :D 

"If you can't change the world - change yourself. 
If you can't change yourself - change the world."

The The

I bedste mening som altid, 
Eva <3

PS: Har lige i en anden tråd skrevet følgende som også passer fint ind her: 
De fleste af os er riiiigtigt gode til at sælge os selv en skidedårlig idé med gode argumenter hvis det er noget vi rigtigt gerne vil ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Bananas skrev, for 2 timer siden:

Nej nej nej, han skal være 99,9%  sikker på et ja for det er en go ide. 
Set fra en kvindes synspunkt. (Og ved godt vi ikke alle er ens, nogen mere frisindet end andre). 
Men i værste fald er det hun hører. Jeg er ikke go nok, det vi har sammen er ikke nok for dig. Måske endda det vil føles som et ultimatum, hvis du ikke vil må jeg finde en anden og hun føler sig presset til noget hun ikke har lyst til for at holde familien samlet. Under alle omstændigheder bliver tanken placeret i hendes hoved, at han kunne finde på det uanset om hun siger ja eller nej. Og hun vil blive utryg, få mistro, og forholdet går måske til grunde uden der er sket andet end den samtale. 

Vanvittigt god pointe, og stort plus herfra for at formulere det så præcist.

Det kan nogen gange lyde som det rigtige forsøg at tale om tingene, og det er også et fint udgangspunkt i første omgang, men det lader til, at den mulighed er prøvet af, uden at det bragte en løsning.

Nu handler dit dilemma, @r4s, om BDSM, men i virkeligheden er problemstillingen ikke synderlig forskellig fra den, som mænd i forhold oplever, når kæresten/konen mister sexlysten helt eller delvist, og hvor samtale om parternes forskellige niveauer af sexdrive ikke fører til noget. I den situation må manden, ligesom dig, gøre op med sig selv, om man resten af livet kan og vil leve med tingenes tilstand, eller om det er risikoen værd at være utro. For som andre påpeger, er det væsentligt at overveje, hvad du sætter på spil.

Selv landede jeg på sidstnævnte løsning med utroskab efter en god portion år med førstnævnte. Af flere årsager, men i forhold til det seksuelle aspekt var det springende punkt nok, at tanken om “resten af livet” med yderst begrænset sex ikke var acceptabel i længden. Jeg er ikke stolt af det, og det er hamrende egoistisk, men det syntes at være den mindst dårlige løsning i det konkrete tilfælde.

Du kan også skænke det en tanke, hvordan du selv ville have det følelsesmæssigt, hvis du valgte at følge dine BDSM-lyster uden din kones vidende. Lad os antage, at du godt kunne holde det skjult for hende. Vil din samvittighed kunne holde til dobbeltspillet? Og hvad hvis du går til en domina, men efterfølgende fortryder det og stopper med dine besøg. Kan du så lægge det bag dig, eller vil det tære dig op?

Håber, at du lander på den for dig bedste løsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Da det ændrede sig fra læderbukser og fancy cykel til en masse BDSM udstyr, valgte jeg dog at forlade ham, idet jeg ikke syntes det var nogen god byttehandel for hverken mig eller hans afkom.

Så problemet var egentlig ikke, at din daværende mand udlevede sin BDSM-drøm, men at han brugte for mange penge på udstyr? Penge, som bare tidligere var brugt på noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 23 minutter siden:

Så problemet var egentlig ikke, at din daværende mand udlevede sin BDSM-drøm, men at han brugte for mange penge på udstyr? Penge, som bare tidligere var brugt på noget andet?

Ja... problemet var at der aldrig var noget til overs til ungernes vinterstøvler og ferie, fordi han brugte pengene der var øremærkede til børnene og familie-aktiviteter på sig selv. De var aldrig tidligere blevet brugt til hvad de var tænkt til. Altså familie-ting osv. Det var børnepenge fra den biologiske mor og fra det offentlige. Sådan en check man fik engang i kvartalet så vidt jeg husker.
Prioriteterne var ganske enkelt kun til hans egne ego-strøgs fordel. Han kunne ha' knaldet det halve af landet for min skyld, hvis det var hvad han lystede. Jeg var heller ikke fan den monogame infrastruktur da jeg var 21 ;) Men jeg var fan af varme fødder på ungerne og kvalitetstid sammen som familie. 
Han ønskede i øvrigt ikke at JEG knaldede rundt. Og modsat hvad mange måske tror eller tænker, så har jeg aldrig været en partner utro hvis man definerer utroskab som et tillidsbrud. Så jeg holdt mig på måtten, var mor til hans børn og skaffedyr imens han var ude at løbe hornene af sig i nye læderbukser og gagballs og realiserede sig selv. Det kom aldrig til at handle om os, men om frihed for ham. Det holder jo ikke i længden. 
Jeg er vokset op med "frihed under ansvar" men når ansvars-delen ikke praktiseres, så tipper balancen for mig. 
Men altså... han lærte mig at lave mad (han var køkkenchef) og jeg fik et par skønne møgunger ud af det og derfor blev jeg så længe jeg syntes jeg fik mere end jeg gav. 
Det er altså begrænset hvor motiveret man er til at få ungerne passet, så man kan hoppe i bundløse lak trusser og stiletter og dele smæk ud imens man tvinger ham i knæ til cunninglingus i døren når han kommer hjem fra byen med tomme lommer og synes han har gjort sig fortjent til en Dominatrix uden at præstere andet end fremmøde - også selvom man er 21 år og lige kommet ind med 4-toget :D 
Så jeg flyttede til København og fik mig en swinger-kæreste jeg mødte i en 3-kant hvor han var "ekstra mand"... det var nok mit "gateway drug" på vejen til livet som Den Lykkelige Luder. Det var også tættere på lufthavnen da min primære karriere tog fart... And the rest is history som man siger :P

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Ja... problemet var at der aldrig var noget til overs til ungernes vinterstøvler og ferie, fordi han brugte pengene der var øremærkede til børnene og familie-aktiviteter på sig selv.

Ok, men det er jo så en noget anden problemstilling, end den som @r4s beskriver. Med mindre jeg bare ikke har fanget det, hvis din pointe er, at når man først er indfanget af BDSM-universet, så er fristelsen til at bruge vildt mange penge på udstyr rigtig stor, hvilket du vil advare @r4s om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Du kan også skænke det en tanke, hvordan du selv ville have det følelsesmæssigt, hvis du valgte at følge dine BDSM-lyster uden din kones vidende. Lad os antage, at du godt kunne holde det skjult for hende. Vil din samvittighed kunne holde til dobbeltspillet? Og hvad hvis du går til en domina, men efterfølgende fortryder det og stopper med dine besøg. Kan du så lægge det bag dig, eller vil det tære dig op?

Helt enig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hæfter mig ved at du på skriver at i har et godt og fornyende sexliv - du og din kone. At du får dit behov for nærvær og intimetet og sex opfyldt. 

Det er altså ikke nærvær, intimitet og bekræftelse du mangler. 

Hvad er det så? 

At få " stillet din nysgerrighed" på bdsm universet? 

At få en lille en på opleveren? 

Tænker du mest i MIG eller mest i OS? ( Os = du og din kone) 

Voksen kærlighed mellem modne mennesker kontra ung kærlighed mellem umodne mennesker har den store forskel at hvor der i ung kærlighed mellem umodne mennesker tænkes mere i MIG MIG MIG  end i et OS. 

hvilken kategori tilhører du? 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Ok, men det er jo så en noget anden problemstilling, end den som @r4s beskriver. Med mindre jeg bare ikke har fanget det, hvis din pointe er, at når man først er indfanget af BDSM-universet, så er fristelsen til at bruge vildt mange penge på udstyr rigtig stor, hvilket du vil advare @r4s om?

Jeg tænker mere prioriteterne er vigtige hvis man har noget man egentlig er glad for. Ikke to relationer og historier er jo ens. 
Jeg giver et personligt eksempel fra "konens" side, selvom jeg jo har cirka 108 eksempler fra mænd der har købt udenfor ægteskabet (bl.a. hos mig) og som er endt med at betale en alt for høj pris fordi de har prioriteret at investere i sex udenfor ægteskabet. BDSM damer (og udstyr) er ikke billigt. Andenhånds-fortællinger batter bare ikke nær så meget som personlige erfaringer, tænker jeg. Og der er jo heldigvis masser af mænd herinde der vil være i stand til at give deres personlige fortællinger om hvorvidt det er prisen værd eller ej sådan i det store regnskab.
Jeg vil gætte på at for de fleste koner, vil det også være en betydelig faktor at det hun og familien er gået glip af af "lommepenge" som i stedet er gået til mandens luksus-hobby også tæller med i regnskabet hvis den dag kommer at hun gør status og overvejer at tilgive eller ikke. 
Men jeg gætter jo bare baseret på egne erfaringer og på hvad mænd der har købt for meget ind i min butik fortæller under pillowtalks og efter de er blevet skilt eller har mistet det de havde sammen med deres koner og kærester. 
En god tommelfinger regel kunne måske være at man bruger lige så meget opmærksomhed og lige så mange penge "inbound" i familien og på konen som man bruger på sex og/eller erotiske interesser udenfor ægteskabet. Og selv dét vil de fleste koner nok stadig se som et tab for dem, og måske ikke tilgive. 
I sidste ende er det jo som skrevet i den anden tråd fuldstændigt ligegyldigt hvad både jeg og alle andre synes. 
Når manden skriver herinde "Hej Eroguide forum" tænker jeg at det er fordi han gerne vil have lidt diversitet i de råd der gives. 

Giver det mening? :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tænker mere prioriteterne er vigtige hvis man har noget man egentlig er glad for.

Afgjort.

Eva Nadine skrev, for 16 minutter siden:

Jeg giver et personligt eksempel fra "konens" side

Du er i mange tilfælde rigtig god til at give emnerne et personligt præg, og det gælder også her. For mig at se er din og @r4ss situation bare forskellig. Ikke kun fordi I er på hver side af BDSM-ønsket, men mere fordi du jo gav din mand lov til at forfølge sine lyster.

Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

Jeg vil gætte på at for de fleste koner, vil det også være en betydelig faktor at det hun og familien er gået glip af af "lommepenge" som i stedet er gået til mandens luksus-hobby også tæller med i regnskabet hvis den dag kommer at hun gør status og overvejer at tilgive eller ikke.

Her er vi enige, og på dette punkt kan dine erfaringer fint overføres til @r4ss situation. For udover det følelsesmæssige svigt, konen formentlig vil opleve, hvis hun finder ud af, at manden opsøger dominaer bag hendes ryg, så er der også det økonomiske aspekt. Og det efterspil kan blive rigtig grimt. Så helt hen i vejret er din sammenligning altså ikke, @Eva Nadine^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden:

Du er i mange tilfælde rigtig god til at give emnerne et personligt præg, og det gælder også her. For mig at se er din og @r4ss situation bare forskellig. Ikke kun fordi I er på hver side af BDSM-ønsket, men mere fordi du jo gav din mand lov til at forfølge sine lyster.

Men vi ved jo ikke om @r4s's kone har det ligesom jeg havde det.
Det er ikke noget nemt emne at tage op som kone/kæreste heller. Så vi ved ikke hvor ens eller forskellig vores situationer er.
Netop det at vi er på hver sin side af ønsket (BDSM er sekundært i denne forbindelse) gør jo at jeg er i stand til måske at give et input set fra konens side - hvis hun ER sådan indrettet at hun faktisk gerne vil ha' at han er fuldt ud tilfreds, også selvom hun IKKE deltager eller bidrager til den del af hans sexliv hun ikke harmonerer med.
Når jeg som accepterende, og i mit tilfælde ligefrem heppende, partner til at man søger "det man ikke får hjemme" ude i byen, og STADIG valgte at gå fra ham, handlede det jo netop ikke om "utroskabet" for mig idet der ikke var noget. Det betyder bare ikke at der ikke kan være et tillidsbrud alligevel.
De fleste af os foretrækker formodentligt at være "Førstevælger" og det kan ret hurtigt stikke af når man har en dyr luksus hobby, så konen eller "dem derhjemme" ganske enkelt kommer så langt ned på prioritetslisten fordi manden bliver "høj" af at købe sex ude i byen.

Så jeg mener bestemt at der er langt flere ligheder end forskelle sådan set fra fugleperspektiv. 
Alene baseret på det faktum at samtalen mellem @r4s og hans kone er forløbet uden tilsyneladende efter-veer fra hendes side tolker jeg som om at hun er "en enhjørning". Det er ikke mange kvinder med hvem man kan have sådan en samtale uden der går Ragnarok, drama og græske tragedier i den. Ikke ret mange af dem jeg har mødt i hvert fald :D 

fullsizeoutput_e87.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tænker mere prioriteterne er vigtige hvis man har noget man egentlig er glad for. Ikke to relationer og historier er jo ens. 
Jeg giver et personligt eksempel fra "konens" side, selvom jeg jo har cirka 108 eksempler fra mænd der har købt udenfor ægteskabet (bl.a. hos mig) og som er endt med at betale en alt for høj pris fordi de har prioriteret at investere i sex udenfor ægteskabet. BDSM damer (og udstyr) er ikke billigt. Andenhånds-fortællinger batter bare ikke nær så meget som personlige erfaringer, tænker jeg. Og der er jo heldigvis masser af mænd herinde der vil være i stand til at give deres personlige fortællinger om hvorvidt det er prisen værd eller ej sådan i det store regnskab.
Men jeg gætter jo bare baseret på egne erfaringer og på hvad mænd der har købt for meget ind i min butik fortæller under pillowtalks og efter de er blevet skilt eller har mistet det de havde sammen med deres koner og kærester. 
En god tommelfinger regel kunne måske være at man bruger lige så meget opmærksomhed og lige så mange penge "inbound" i familien og på konen som man bruger på sex og/eller erotiske interesser udenfor ægteskabet. Og selv dét vil de fleste koner nok stadig se som et tab for dem, og måske ikke tilgive. 
I sidste ende er det jo som skrevet i den anden tråd fuldstændigt ligegyldigt hvad både jeg og alle andre synes. 
Når manden skriver herinde "Hej Eroguide forum" tænker jeg at det er fordi han gerne vil have lidt diversitet i de råd der gives. 

Giver det mening? :D 

Det er faktisk en god - og lidt overset "detalje "du her kommer med @Eva Nadine

Det med det økonomiske og prioriteterne. 

For så vil jeg også dele noget af min historie fra da jeg levede med en utro mand. 

Det er mange år siden og jeg / vi havde små børn. Min ( eks) mand var uto med en anden kvinde i en periode hvor jeg var hårdt arbejdende og knoklede r... ud af bukserne for at forsørge familien og betale terminer og bil og børnenes tøj og fritidsinteresser. Der var intet at spare op af og min ( eks) mand var på overførselsindkomst over flere år. Han festede og drak  og var utro. 

Da jeg opdagede utroskaben blev jeg selvfølgelig stiktosset. 

Men kunne ret hurtigt tilgive selve den seksuelle del af utroskaben. For vores sexliv var jo nærmest ikke eksisterende så det var hvad det var og på sin vis forståeligt. 

Men hvad jeg havde det allermest svært ved, var det økonomiske svigt. Selve svigtet af det ansvar der hører med til at have stiftet en familie og købt et hus samnen. For da jeg var segnefærdig af træthed efter overarbejde havde han brugt sin tid og sit overskud på at rende med damer istedet for at søge arbejde. 

Her gik jeg og gav afkald på alt til mig selv mens han gav efter for hver lille længsel efter sjov og ballade på bekostning af mig og børnene

Det var lige præcis den " detalje" der fyldte mest og som var sværest at tilgive. 

Men med tiden tilgav jeg ham - selvom vi selvfølgelig blev skilt, med alle de omkostninger det så har - er vi ret gode venner idag. Men et par bliver vi aldrig igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er virkelig taknemmelig for alle inputs og historierne, tak! Jeg kan godt mærke at jeg nok bare ender med at bide det i mig...

Med det sagt, så er alt som sagt godt herhjemme. Økonomi og tid er der fint styr på og det samme med prioriteterne. Det som sagt bare fantasierne i BDSM universet der trækker og jeg tænker at jeg ville være en gladere og mere overskuds udgave af mig selv ved ikke at skulle bide dem i mig og få dem udlevet. Samtidig lever man kun 1 gang og det er den der gør at jeg hele tiden overvejer det. Men som mange har bragt op, hvordan er det så at kaste sig ud i det og hvad er min egen reaktion, ja det er nok kickeren der gør at det ikke bliver til noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 40 minutter siden:

Alene baseret på det faktum at samtalen mellem @r4s og hans kone er forløbet uden tilsyneladende efter-veer fra hendes side tolker jeg som om at hun er "en enhjørning". Det er ikke mange kvinder med hvem man kan have sådan en samtale uden der går Ragnarok, drama og græske tragedier i den.

Er man en “enhjørning” som kvinde, blot fordi man kan tale med sin mand om seksuelle ønsker? Eller opnår kvinden i virkeligheden ikke først “enhjørningestatus”, hvis hun vælger at være eftergivende over for at lade sin mand udleve sine fantasier andetsteds, sådan som du gav lov til, @Eva Nadine?

I min sort-hvide verden har @r4s og konen haft en snak, som ikke rigtigt har løst noget som helst. Han lagde en føler ud, og hun afviste. Han har stadig det uforløste ønske. Som @SweetMilf6630 var inde på, så skal der RIGTIG god timing til, måske helt usandsynlig god timing til, førend emnet kan bringes op igen på en måde, som ender med, at manden får lov til at forfølge sine lyster.

r4s skrev, for 7 minutter siden:

Det som sagt bare fantasierne i BDSM universet der trækker og jeg tænker at jeg ville være en gladere og mere overskuds udgave af mig selv ved ikke at skulle bide dem i mig og få dem udlevet. Samtidig lever man kun 1 gang

Kan super godt relatere til dette, og jeg føler mig mindre indebrændt i parforholdet, efter jeg begyndte at købe massage og sex ude i byen.

Men ikke dermed sagt, at det dermed også vil være den rette løsning for dig, @r4s.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...