lovepussy 47 Skrevet 9. Marts, 2023 (edited) Om... der er flere end dem j kender der vil se på når j boller e GP. Så skriv. Det er kun mig og en Q der boller. Og en der ser på. Slikker bagefter evt sikker rent. Region kbh Kun PN besvares. Redigeret 9. Marts, 2023 af lovepussy Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 9. Marts, 2023 lovepussy skrev, 1 time siden: Om... der er flere end dem j kender der vil se på når j boller e GP. Så skriv. Det er kun mig og en Q der boller. Og en der ser på. Slikker bagefter evt sikker rent. Region kbh Kun PN besvares. Det er ud fra dit indlæk svært at tolke havd du ønsker. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Itxperten 13 Skrevet 9. Marts, 2023 jensen jr. skrev, for 15 minutter siden: Det er ud fra dit indlæk svært at tolke havd du ønsker. Har fået PB. Han søger en der vil betale GP han kan være sammen med mod man kan se på og rengøre hende bagefter. Så er vel gratis knald han søger… 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 9. Marts, 2023 Itxperten skrev, for 9 minutter siden: Har fået PB. Han søger en der vil betale GP han kan være sammen med mod man kan se på og rengøre hende bagefter. Så er vel gratis knald han søger… "Her er en fantasi som jeg gerne vil udleve, og det er mig der har sex i denne fantasi. Anyways, gider du betale?". 1 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 422 Skrevet 9. Marts, 2023 AgentLeman skrev, for 13 minutter siden: hvad betyder q ? Q som i kvinde 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 422 Skrevet 9. Marts, 2023 lovepussy skrev, for 4 timer siden: Om... der er flere end dem j kender der vil se på når j boller e GP. Så skriv. Det er kun mig og en Q der boller. Og en der ser på. Slikker bagefter evt sikker rent. Hvem betaler? Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 9. Marts, 2023 lovepussy skrev, for 4 timer siden: Det er kun mig og en Q der boller Og af den grund så er jeg ude 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 898 Skrevet 9. Marts, 2023 etspil5moden skrev, for 10 minutter siden: Og af den grund så er jeg ude Syntes du værdisætningen er for høj eller kan du blot ikke se dig selv i samarbejdet? Sorry, kunne ikke lade være Var der noget med en afsporings-pokal? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 402 Skrevet 9. Marts, 2023 SiaUngQ skrev, for 1 minut siden: Syntes du værdisætningen er for høj eller kan du blot ikke se dig selv i samarbejdet? Nææææææææh (abe med hænderne for øjenene emoji) SiaUngQ skrev, for 2 minutter siden: Sorry, kunne ikke lade være Me neither 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 10. Marts, 2023 Vi stopper her. Der kan svares PM Keeper Del dette indlæg Link til indlæg