Hop til indhold

Recommended Posts

Føj for et vintervejr vi ramte ind i denne uge, troede ellers foråret var på vej:wacko:

Nå, men tænkte at Coco var lige det der skulle til for at få varmen, da flere af hendes anmeldelser beretter om GFE til UG med kryds og slange. Dog skriver nogle også at hun hælder til den forsigtige side, hvilket i mit møde med hende må betegnes som en underdrivelse.

Opvarmningen med lidenskabsløse mussekys og ditto superfransk, hævede knap nok min puls til over hvilepuls, så kondomet blev rullet ned over en halv slap javertus, inden forestillingen gik over i anden akt, hvor Coco for det meste lå passivt og tog imod, med lukkede øjne og hovedet tilbage.

Småfrysende og med uindfriede forventninger, sad jeg bagefter på busstoppestedet og drømte tilbage til mit møde med brasilianske Hellen Aguillera, som var så varmblodig at man næsten brændte tungen:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

sjovt jeg havde et fint men ubemærkelsesværdigt møde med Hellen som du nævner hehe .

kemi måske men tror ærligt bare folk har op og ned dage . synes man sagtens kan fornemme om hendes tilgang er rutinepræget eller bare træthed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Wasted Youth skrev, for 1 time siden:
drømte tilbage til mit møde med brasilianske Hellen Aguillera, som var så varmblodig at man næsten brændte tungen:P

Er det ikke hende, som nogen skriver oprindeligt er en mand? For så har hun nok ikke helt glemt, hvordan en mand vil have det B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 25 minutter siden:

Er det ikke hende, som nogen skriver oprindeligt er en mand? For så har hun nok ikke helt glemt, hvordan en mand vil have det B)

Tror du fejler lidt her. Men det sker til den bedste.

Du blander Hellen sammen med en anden pige Ella. Du har selv skrevet på en tråd om hende. Ella

Hellen er 100% kvinde der er slet ikke nogle tvivl her. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, what can I say... It takes two to tango. If you want me to do something differently during our meet, you can always just tell me. I'm also always open to give tips on how to turn me on more, as I really enjoy having a good time. And I close my eyes because I feel more pleasure that way - switching of one of the senses enhances the others ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 17 timer siden:

Tænk før du skriver. Den slags sløsede bemærkninger ødelægger meget og gavner intet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 36 minutter siden:

Tænk før du skriver. Den slags sløsede bemærkninger ødelægger meget og gavner intet.

Ja, det var den forkerte pige. My mistake.

Redigeret af … And Justice for All

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sinoritalover skrev, for 17 timer siden:

Tror du fejler lidt her. Men det sker til den bedste.

Du blander Hellen sammen med en anden pige Ella. Du har selv skrevet på en tråd om hende. Ella

Hellen er 100% kvinde der er slet ikke nogle tvivl her. :D

Yes, det var den forkerte pige. Undskyld til Hellen.

Redigeret af … And Justice for All

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...