Hop til indhold
Øffe

Restricted access til TV2.dk fra Sverige

Recommended Posts

Guest Bødlen

Forbuds Sverige slår til igen, du må lade dig nøje med SVT eller søge frihedsasyl i Danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 48 minutter siden:

Forbuds Sverige slår til igen, du må lade dig nøje med SVT eller søge frihedsasyl i Danmark

I det her tilfælde er det snarere Forbudsdanmark der slår til. Eller det gamle fine KFDD - "Kun-For-Danskere-Danmark". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øffe skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke tilgå https://tv2.dk/ fra Sverige - det har jo altid virket uden problemer.

Der foregår åbenbart ting der som os i Sverige ikke må se :P

Jeg får den samme meddelelse i dag her fra Belgien. Hvad fanden foregår der?

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ZipZap

Jeg fik en enkelt gang den samme meddelelse da jeg var i Gevninge tidligere i dag. De er åbenbart ikke en del af Danmark eller har TV2 indhold som kun en nøje udvalgt gruppe må se?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, den 10.3.2023 at 19:57:

Der var netop nogen, der forsøgte at angribe friheden i Danmark:

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-03-11-tv-2-ramt-af-hackerangreb-mystisk-gruppe-tager-ansvaret

Bemærk afsnittet: TV 2s tekniske teams sørgede hurtigt for at genoprette stabiliteten, og som en del af indsatsen blev der fredag aften kortvarigt lukket for adgang fra udlandet, lyder det.

AM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...