Hop til indhold
Sofie Holm

Hvorfor booke en kvinde når i ikke dukker op?!

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630
Sofie Holm skrev, for 8 minutter siden:

Hvis man virkelig vil starte noget seriøst og lækkert op hvorfor så booke uden at aflyse? 

Får i et kick ud af det? 

Interesant spørgsmål, følger lige med. Selvom dem der gør det nok ikke indrømmer det herinde.:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Holm skrev, for 13 minutter siden:

Hvis man virkelig vil starte noget seriøst og lækkert op hvorfor så booke uden at aflyse? 

Får i et kick ud af det? 

En kombination af egoisme og dårlig opdragelse desværre. Måske også en bagvendt form for jalousi i visse tilfælde.

Som mand er det også trist at læse om disse fedtspils-fusere, der koster jer piger både penge og ærgrelser. Jeg kan kun opfordre alle os andre til at blive ved med at holde aftalerne og være gentlemen. Og dermed gode repræsentanter for vores køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt aflyser jeg ikke mine aftaler, men mange lever i en Mig-mig-mig verden hvor deres behov og lyster er det mest vigtige og aftaler hos kommunen, hos tandlægen, på hospitalet og hos frisøren er mindre vigtige ting man ikke behøver at tage så seriøst. Og eftersom ham trådstarter henviser til sikkert ikke kender trådstarter personligt er der endnu større chance for at folk bare bliver væk. Bare et forsigtigt bud.

Men jeg er grundlæggende enig i at når man laver en aftale bør man holde den - Bare ikke alle der ser det sådan, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange tråde herinde om det problem som i øvrigt går begge veje til stor frustration for alle. Problemet er naturligvis størst hos jer da vi bare vælger en anden og mere seriøst arbejdende kvinde.

Jeg TROR at de fleste aktivt skrivende mænd herinde er mere seriøse, men det er jo til gengæld en forsvindende lille del af kundegrundlaget, så det hjælper dig ikke meget. Hvis den tese er rigtig så betyder det imidlertid at du næppe får et svar du kan bruge til noget. Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Sofie Holm skrev, for 57 minutter siden:

Får i et kick ud af det? 

Nu ved jeg heller ikke hvor længe du har været i branchen. Men kan sige det bliver bedre med tiden. Især hvis du konsekvent blokerer dem som har været blevet væk. Er så længe siden jeg har haft en udeblivelse at jeg ikke kan sætte dato på, ikke i indeværende år i hvert fald. Og blot denne uge har jeg haft minimum 20 ny bookninger hvor alle dukket op. Så bedre tider kommer også for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Holm skrev, 1 time siden:

Får i et kick ud af det? 

Det er totalt dårlig stil at booke og blive væk, jeg har personligt aldrig gjort det, selvom jeg har besøgt 100+ glædespiger. 

Jeg tror at nogen får kolde fødder, og derfor bliver væk. 

Andre måske skyder med stredehagl og laver aftaler med flere piger, og vælge så den de vil besøge, og "glemmer" de andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er selvfølgelig altid nuancer, og elefanten i rummet er måske at vi bevæger os I en verden der kan være ret grænseoverskridende for nogen... og bare det at lave en aftale tager en masse mod... derfra skal man møde op... og hvis man så mister modet er det måske ikke altid lige let at få meldt afbud...

Del dette indlæg

Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 16 minutter siden:

Der er selvfølgelig altid nuancer, og elefanten i rummet er måske at vi bevæger os I en verden der kan være ret grænseoverskridende for nogen... og bare det at lave en aftale tager en masse mod... derfra skal man møde op... og hvis man så mister modet er det måske ikke altid lige let at få meldt afbud...

Det er muligvis nogen, men jeg ville ikke gætte på at det var elefanten i rummet. 

Jeg tror mest det er egoistiske røvhuller uden respekt for andre mennesker som dobbeltbooker eller som booker og ombestemme sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er dårlig stil ikke at aflyse.

Jeg har ikke så mange besøg på samvittigheden, men har måttet aflyse 1 gang pga. noget så trælst som 2 flade dæk... :angry: ja man tror det er løgn men desværre ikke, hun var dog fuldt forstående og tilbød en ny tid senere på dagen som jeg nåede frem til .. og heldigvis for det, for det var guld jeg havde udset mig.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg aflyser kun, hvis jeg er døende, eller Putin har trykket på atomknappen og udebliver kun, hvis jeg er død.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok en, der efter Din pris på kr. 2500, -  har tænkt, jeg nupper en håndtrold istedet .......... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke fordi det her skal samlignes men alligevel….

I sommers sidste år skulle jeg have en med hjem til mig (en date) jeg havde brugt penge på aftensmad snacks og vin…. Hun brandte mig af og gav ikke nogen form for lyd fra sig, hun ignoreret mig fuldstændig når jeg ringede eller spurgte om hvor hun var, og det var på ingen måde særlig rart. Det ville da have været rart hvis hun i det mindste havde aflyst eller gav mig besked.jeg kunne have lavet andre planer, ses med vennerne eller familien, men det er svært når man ikke får besked…

Igen jeg skal ikke samligne mit dating liv med din situation med dine under der ikke dukker op men min pointe med dette input er At laver man en aftale med en gp eller bare sådan generelt og kommer man for sent, eller er man forhindret i at komme ja så giver man besked i god. Det er spild af andres tid og ressourcer.

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sofie Holm Skru lige lidt ned for generaliseringen, please! De fleste af os kunne ikke drømme om at udeblive fra en booket tid. VI kan måske blive forhindret, men så giver vi besked så snart vi véd det. Det er ikke anderledes end hos tandlægen eller kiropratikeren.

Jeg har een enkelt gang været nødt til at aflyse med kort varsel, og det var fordi jeg sad fast pga et trafikuheld. Til gengæld har jeg oplevet utallige gange at blive brændt af af pigerne, som pludselig ikke svarer eller giver en ny tid en time senere.

Hvis vi absolut skal generalisere, så kaster du med sten selvom du bor i et glashus ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 12 timer siden:

...Andre måske skyder med stredehagl og laver aftaler med flere piger, og vælge så den de vil besøge, og "glemmer" de andre. 

Jeg tror, at du har fat i noget dér. Hvis ens kalender er lidt stram, har man måske kun een times ledig til en GP, transport frem og tilbage inklusive, og så bliver det altså lidt frustrende, hvis den udvalgte så ikke svarer på din SMS. Når der så er gået et stykke tid og man nærmer sig sit "frikvarter", er det naturligt at prøve at finde en anden. Så vil skæbnen jo indimellem, at den første - efter lang tid - svarer næsten samtidigt med at man er begyndt at skrive med nummer to. Nu bliver man så nødt til at aflyse een af dem, også selvom det er blevet lidt på mødetidspunktet.

Og det er jo slet ikke af ond vilje, det sker, men bare en følge af omstændighederne. Kunden skal selvfølgelig give besked, men hvis han er hoppet ind i bilen og sidder i traffikken på vej frem til den pige, der svarede først, så kan det da godt være, at en svag sjæl ikke får sendt SMSen.

Jeg synes naturligvis, at vi som kunder skal respektere aftaler og pigernes tid, men det er ikke altid lige let.

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker at udeblivelserne og manglende aflysning, er vel mest dem der booker lang tid i forvejen? Eller? @Sofie Holm

Jeg er den mere spontane type. Booker altid samme dag som jeg ønsker at besøge en pige, og er aldrig blevet forhindret eller udeblevet.

Men selvfølgelig skal der nok være nogle triste typer der er ligeglad, og så nogen der får kolde fødder, og ikke tør afbestille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Blueberry skrev, for 2 minutter siden:

Nu bliver man så nødt til at aflyse een af dem, også selvom det er blevet lidt på mødetidspunktet.

Nu er tråden så ikke om aflysninger. Men udeblivelser. Og kan sige det er ikke kun spredehagl udløser udeblivelser. Gennem tiden har jeg oplevet folk der bookede flere dage i forvejen og stadig ikke dukkede op. Jeg bruger kun mail. Og har sågar oplevet at når jeg høfligt spurgte hvor meget de var forsinket fik jeg en system mail retur at hele mailkontoen var slettet. Så jo det var bevidst chikane. Andre glemmer måske aftalen hvis de har booket langt i forvejen. Der kan være mange årsager, men træls er det i hvertfald at miste indtægt. Især fordi andre har fået nej og venter unødigt længe på en bookning. Men som skrevet i en anden kommentar, har nu heldigvis sjældent udeblivelser. En kombination af at mange er blokeret og jeg ved den mindste dårlige mavefornemmelse ikke laver en aftale med den person. Uskyldige bliver måske dømt. Men det er der ikke noget at gøre ved. 
Og ja der er også et hav af useriøse piger. Og flovt på mit køns vegne at så meget scam eksisterer. Det er helt sikkert også med til en mand der er blevet scammet, fremadrettet er mere ligeglad med aftaler der laves så en ond spiral hvor dårlige oplevelser går ud over andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Holm skrev, for 14 timer siden:

Får i et kick ud af det? 

Det vil blive en meget meget lang historie, hvis der skal tale menneskets adfærd/menneskets medfødte…. igen og igen B)

For at spare jeres tid. Læs denne tråd.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/160981-udeblivelse/#comments

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 12 minutter siden:

Det vil blive en meget meget lang historie, hvis der skal tale om menneskets adfærd/menneskets medfødte…. igen og igen B)

For at spare jeres tid. Læs denne tråd.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/160981-udeblivelse/#comments

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sofie Holm (og alle andre sexarbejdere med samme udfordringer og/eller frustrationer)
Her kommer en vejledning til arbejdsglæde-boost <3
Jeg har mere end 20 års erfaring som sexarbejder og har som jeg plejer at sige prøvet alt andet end måske lige "flisen" ;) 
Jeg har også en skummel fortid som projekt- og produktudvikler og har arbejdet rigtigt meget med bl.a. optimering af arbejdsprocesser for meget store virksomheder internationalt. Det her er en af de sværeste brancher at effektivisere processen jeg nogensinde har haft med at gøre. Men nu sidder der faktisk lige i skabet (for mig) og er såre simpelt og til glæde for alle involverede parter. Pånær dem der ikke forstår "frihed under ansvar" men kun forstår "frihed" som de (mis)bruger til deres egocentriske latterligheds-pleje som ødelægger det for alle andre end dem selv i det enkelte øjeblik. FÅG dem og "UT af min kiosk" som en gammel reklame-replik var. 

Jeg kan varmt anbefale det "system" jeg selv bruger. 
Det er en flertrins-raket der fungerer HELT uden problemer og hvor ultra tæt på 100% af mine aftaler er gennemførte. Og jeg bruger meget lidt tid på "sekretær-delen" af jobbet som jeg er virkelig ilde til :D 

1) ALLE får en bekræftelse via sms (evt. WhatsApp hvis de har et ikke-dansk telefonnummer) når de booker aftalen, hvor de får en cirka-adresse så de kan planlægge køretid og ved cirka hvor de skal parkere osv. 
Denne første bekræftelses-skabelonbesked lyder (fra mig) cirka således:
Søndag 12/3 kl. 14:00 er en aftale. 
Ring/sms på selve dagen senest kl. 10:00 og bekræft din aftale. 
Ellers tilbyder jeg den til en anden som afbudstid :) 
Da får du også mere præcis adresse (Eksempelvej, Frederiksberg C)
Lyder det ok? 

2) Når de så skriver og bekræfter "søndag" morgen altså på selve dagen for aftalen på et eller andet tidspunkt før kl. 10:00 får de næste skabelon-bekræftelsesbesked via sms fra mig. 
Den lyder (fra mig) cirka således: 
Vi ses kl. 14:01 (dette skriver jeg for at antyde at det er en skidedårlig idé at komme for tidligt til besøg hos mig  og hvis de gør så ringer eller skriver de altid og spørger om de kan komme nu eller må vente til kl. aftalt tid :P
Vejkrydset Eksempelvej og Fantasigade. 
Ring op når du er fremme. Så er du ganske få meter fra mig og jeg kan forklare dig i telefonen hvordan du finder den rette opgang og dørklokke... og mig :) 
Lyder det ok? 

3) Så ringer de op når de er fremme og jeg har dem i røret og kan guide dem hele vejen indtil vi har øjenkontakt. 

Done! <3

- - - - - 

Bekræfter de ikke med svar på en af de første beskeder, så er det jo bare ikke en booking for mig. Så er det en forespørgsel, og tiden er stadig ledig til en anden. Jeg blæser på om de synes jeg er useriøs hvis de ikke har tid til at svare før senere på dagen. Først til mølle... ærwli-bærwli og videre frem i bussen. Jeg reserverer ikke til andre end VIPs og mindst 3. gangs gengangere der ikke har for vane at aflyse, heller ikke selvom de gør det i god tid. Og så har jeg et venteliste-booking system. Det er smart! Lige så snart nogen har aflyst ved jeg allerede hvem jeg skal tilbyde tiden i stedet fordi de har skrevet sig på venteliste til DEN tid. 
Easy Peasy Lemongrass Squeezy ;) 

Sommetider kan jeg finde på med nogle ganske få at sende en sms når klokken er et par minutter i "deadline" på selve dagen kl. 10:00 følgende reminder-besked: 
"Da du ikke har bekræftet vores aftale i tide, går jeg ud fra at du enten er blevet forhindret eller har fortrudt, og jeg har derfor tilbudt din tid til en anden. God søndag" 
Og så markerer jeg dem som kontakt i min telefon med en lille flamme foran deres navn som betyder "afbrænder". 
Så næste gang de forsøger at booke - eller bekræfte via sms - så er de kodet ind som afbrænder og jeg kan afgøre om de overhovedet KAN booke eller ej. 
Hvis de når at svare før den er tilbudt en anden er det som regel sådan "Ej det havde jeg fuldstændigt glemt... jeg kommer!!!!!!" og sommetider 3-4 beskeder i træk hvor de ikke helt ved om de er købt eller solgt. 
Hvis de svarer for sent, så sender jeg bare sådan en "trækker på skuldrene og rækker hænderne opgivende i vejret" og så booker de en anden tid og glemmer ALDRIG igen at bekræfte i tide. Win-win. 
Kun 2-3 gange om året er jeg ude for at nogen flipper skråt. De HAR jo svaret "ja/ok/whatever" til at de skal huske selv at bekræfte på selve dagen senest kl. 10. 
Nogle bekræfter kl. mærkelig om natten eller meget tidlig morgen. Dem svarer jeg jo så bare når jeg vågner eller når jeg har "startet dagens kontortid" med kaffe i nattøj - så jeg kan sådan set sove til kl. lidt i 10 hvis jeg vil :wub:

Jeg bruger også et online booking system hvor man skal oplyse både korrekt email adresse og sit telefonnummer. Det hjælper helt klart også. 

Til aftaler samme dag har jeg en variant af besked nr. 1 der slutter med "Svar hurtigtst muligt, så jeg kan sende præcis adresse" og når de svarer "ja/ok/whatever" til dét, så sender jeg skabelonbesked nr. 2 

Næsten ALLE blokerings-bookinger er forsvundet helt og aldeles siden jeg er begyndt med dette system. 
Det er for meget op ad bakke for dem der bare bliver hjemme og wanker til tanken om hvad de kunne ha' lavet hvis de havde haft tid/råd eller hvadsomhelst. 

Dem der dobbelt-booker hos flere på en gang som en slags helgardering, forstår ligesom alvoren i en booking og skriver faktisk "jeg vender lige tilbage når jeg er sikker" eller lign. 
Jeg har INGEN tomme tider og har ikke haft det i et par år efterhånden. Ikke en eneste. 
Dem der "brækker benet i løbet af natten" skriver enten selv når det sker, eller de bekræfter ikke på selve dagen, og så er deres tid jo bare ledig til en anden - tjulahop hurra - også win-win for alle - også ham der får tiden i stedet for. 

Der er intet der er så demotiverende som en udeblevet gæst. 
Det kan være VIRKELIG svært at trække på skuldrene og ikke mærke det i maven så det går ud over den næste gæst, som på en måde ender med at betale indirekte renter for andre mænds fadæser. Vi er jo kun mennesker. Frustration og diskrespekt sætter sig i sjælen både på den korte og den lange bane. 
Så find på et system der passer til DIG - så vil du sandsynligvis med tiden tiltrække de gæster der passer til DIG og ikke kun dem hvor du passer til dem. Og DET er et hit for alle - også for dem du får tid til i stedet for dem hvor forventningsafstemningen ender med at du eller de indser at alle er bedre tjent med at de finder en anden end dig. 
Det er super vigtigt for arbejdsglæden, er min erfaring både fra mig selv og fra utallige kvinder og kolleger jeg har været i kontakt med gennem årene. 

Rigtig god arbejdslyst! 

Kærligst, Eva <3

PS:  Klikbart link til den tråd Mook skrev i sit indlæg 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Sofie Holm skrev, for 22 timer siden:

Får i et kick ud af det? 

Prøv at læse alle de tidligere tråde, stedet for at starte endnu en tråd om det emne.

Det siger sig selv, mangel på respekt for andre mennesker .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...