PoulPik 324 Skrevet 11. Marts, 2023 Hej, det lyder jo spændende, men mobil nummer - henviser til en fyr ud fra hvad jeg kan snuse op Nogen der har besøgt og kan bekræfte, at dette setup skulle være real? Mor og Steddatter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 98 Skrevet 11. Marts, 2023 Jeg har skrevet et par SMS beskeder uden at få svar. Skal nok melde tilbage hvis jeg hører mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 11. Marts, 2023 (edited) Det fremgå ikk om billeder er af mor eller steddatter? Redigeret 11. Marts, 2023 af jensen jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 11. Marts, 2023 1, 2 er mor 3 er datter ... bedste bud... hvis det er for real.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskfyr 97 Skrevet 11. Marts, 2023 Tvivler meget på at det er et ægte setup, det ville være en utroligt grænseoverskridende handling, at tage sin steddatter med ud og tage kunder sådan, men hvis jeg skal fremhæve noget der kunne underbygge det, så er det formuleringen "Vi tilbyder IKKE lesbisk leg med hinanden" - Det giver mening i forhold til at steddatteren er med, og der er en vis grænse. Men fyr den af, dem som om ikke andet tænder på fantasien ved det he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 11. Marts, 2023 danskfyr skrev, for 10 minutter siden: Tvivler meget på at det er et ægte setup, det ville være en utroligt grænseoverskridende handling, at tage sin steddatter med ud og tage kunder sådan, men hvis jeg skal fremhæve noget der kunne underbygge det, så er det formuleringen "Vi tilbyder IKKE lesbisk leg med hinanden" - Det giver mening i forhold til at steddatteren er med, og der er en vis grænse. Men fyr den af, dem som om ikke andet tænder på fantasien ved det he he Nu tænker jeg ikke, de er ægte mor/steddatter - det er set før, at et setup er lidt "fiktivt" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 11. Marts, 2023 Indsætter lige det fulde link for søgbarhedens https://annoncelight.dk/showad/366426 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 11. Marts, 2023 Annoncen er redigeret et par gange. Først var det mor og datter (mener jeg) så blev den ændret til steddatter. Først var der intet nummer på, og dette ville blive tilføjet efter et par dage (skrev stedmoderen) sms giver ingen tilbagemelding, syntes den “lugter” lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den lykkelige 460 Skrevet 11. Marts, 2023 Så fik jeg endelig prøve en trekant. Jeg blev mødt af 2 vidunderlige glade piger, der passer med beskrivelsen i deres annonce Det blev til et hyggeligt og helt igennem frækt møde Jeg er så glad for, at min første trekant blev med dem. Jeg skal helt sikkert besøge dem igen, hvis muligheden opstår Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre menneske Jeg er så glad og lykkelig 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 12. Marts, 2023 PoulPik skrev, for 21 timer siden: Nu tænker jeg ikke, de er ægte mor/steddatter - det er set før, at et setup er lidt "fiktivt" De skrev først mor/datter, men det er som bekendt ulovligt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fætter 39 Skrevet 12. Marts, 2023 Ulovligt??? Ej stop de skriver ingen lesbisk og bare fordi der står mor og datter er det ikke nødvendigvis rigtigt.... Der er da også en det annoncere med at være daddys Girl.... slap nu lidt af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daffy-Dick 134 Skrevet 12. Marts, 2023 den lykkelige skrev, for 20 timer siden: Så fik jeg endelig prøve en trekant. Jeg blev mødt af 2 vidunderlige glade piger, der passer med beskrivelsen i deres annonce Det blev til et hyggeligt og helt igennem frækt møde Jeg er så glad for, at min første trekant blev med dem. Jeg skal helt sikkert besøge dem igen, hvis muligheden opstår Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre menneske Jeg er så glad og lykkelig Hej Lykkelige… Tak for en positiv anmeldelse, kunne du bruge samme kondom til dem begge to…? altså bare gå fra hul til hul som det passede dig..? og til jer andre, come on…! Tror i også at naboens datter er naboens datter, løb dog forhelved lidt med på legen, hun er formegentlig heller ikke 18, men i midten af 20’erne, men der er da super frækt hvis man kan knalde en ung og lidt ældre samtidig og hvis de så samtidigt ser ok godt ud er der vil igen problemer i det… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 12. Marts, 2023 Bebop skrev, for 8 timer siden: men det er som bekendt ulovligt Hvorfor er det ulovligt? Altså herinde eller i det hele taget i dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 13. Marts, 2023 Mortenkok skrev, for 6 timer siden: Hvorfor er det ulovligt? Altså herinde eller i det hele taget i dk Incest er ulovligt i Danmark (Straffeloven § 210) , og kunne dermed antages også at værr i strid med god skik for dette forum, at promovere en interesse for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 139 Skrevet 13. Marts, 2023 (edited) Ro i trussen. Det er da ikke incest hvis en mand der ikke er faderen har sex med mor og datter ‘samtidigt’, uden at mor og datter har sex med hinanden. Det er dog næppe mor og datter, som flere allerede har skrevet. Der er ikke købetvang, så hvis man føler sig frastødt af tanken/illusionen/fantasien som dette setup tilbyder, kan man bare holde sig væk. Selv er jeg ikke fristet, da jeg ikke tænder på fantasien, absolut ikke er til unge piger, og da slet ikke en på 18 (selv plus moms). Ha’ en rigtig god mandag ude i verden. Redigeret 13. Marts, 2023 af PolleFraSnave Slåfejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Marts, 2023 Der er nogle, der lader til at misforstå min kommentar. Jeg har naturligvis aldrig troet at der var tale om mor/datter eller steddatter/stedmor. Det ulovlige går på incest, som @Argent forklarer. @PolleFraSnave misser så lige den pointe at det også er incest, hvis mor og datter har sex sammen (stk 3 omfatter andet end samleje og 210 nævner intet om køn). så min kommentar gik bare på et gæt på, hvorfor de lavede formuleringen om i annoncen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 13. Marts, 2023 Argent skrev, for 17 timer siden: Incest er ulovligt i Danmark (Straffeloven § 210) , og kunne dermed antages også at værr i strid med god skik for dette forum, at promovere en interesse for det Jamen Tak for brugbar svar, ( nu har jeg dog aldrig haft lyst i denne kategori, så blot en filosof hvormed jeg tænker, hvor er mænds grænser, nok om det) men jeg troede at Incest krævede den pigen var ens rigtig datter men hva ved jeg om det, dog troede jeg slet ej der fandtes god skik i dette forum, som jeg læser herinde, er det netop et sted hvor alle lyster åben bart kan fremtræffe men nok mere henlagt til generelt, så videre til næste om man vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 14. Marts, 2023 Argent skrev, den 13.3.2023 at 01:53: Incest er ulovligt i Danmark (Straffeloven § 210) , og kunne dermed antages også at værr i strid med god skik for dette forum, at promovere en interesse for det Nu er en steddatter, jo ikke ens EGEN datter, men kunne være fra et helt andet land, men du er sammen med hendes far - deraf STED-datter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 15. Marts, 2023 Mortenkok skrev, den 13.3.2023 at 19:11: jeg troede at Incest krævede den pigen var ens rigtig datter men hva ved jeg om det PoulPik skrev, for 17 timer siden: Nu er en steddatter, jo ikke ens EGEN datter, men kunne være fra et helt andet land, men du er sammen med hendes far - deraf STED-datter Den oprindelige annonce var "mor og datter", deraf snakken om incest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg