Hop til indhold
mejersken

Miss kinky Line

Recommended Posts

Hej alle Jeg har i længere tid gået og luret på Miss kinky Lines profil i håb om at hun ville komme til Aarhus http://www.voksenlisten.dk/miss-kinky I sidste uge stod der lige pludselig at nu kom hun til Aarhus den næste weekend, så jeg skyndte mig at få booket lørdagens første tid. Med en lille forsinkelse dukkede den frække op og gav et solidt kram. Efter vi havde ordnet den økonomiske side af sagen gik hun igang med at smide tøjet og pakke sine kufferter ud, samtidigt med at snakkede lidt om hvad der skulle foregå. Hun startede med at give sig selv en sprøjteorgasme inden jeg begyndte at slikke hende og give hende fingre og hånd, efter lidt tid lagde hun sig på alle fire og begyndte at leje med but-plugs af stigende størrelser. Da vi nåede til en halv liter sodavandsflaske troede jeg at nu måtte legen stoppe, men nej hun hev en gigantisk sort dildo frem og bad mig om at køre hovedet ind i hendes bagerste hul. Da hun så ud til at nyde det en hel del kneppede jeg hende et stykke tid med monsteret inden hun gav mig et dejligt blow-job. Efter det tog jeg hende stående opad sofaen efterfulgt af en omgang missionær. Da tiden for udvejningen hastigt nærmede sig spurgte jeg om stadig var frisk på en græsk afslutning. - Hun stønnede ja og jeg skiftede hul og kom hurtigt derefter i en solid orgasme. Efter vi havde sundet os og kommet i tøjet var der gået en time time i stedet for de aftalte 45 min, så hun skyndte sig at skrive til chaufføren at hun var ok så vi ikke lige pludselig ville få uønsket besøg. Alt i alt var det et meget spændende og andeledes besøg end de piger jeg plejer at få besøg af leverer, hun lever til fulde op til sit navn "Miss kinky Line" og jeg kan sagtens finde på at lave en ny aftale med hende. Eneste anke er at hun har taget lidt på siden hun fik taget de billeder der er på annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hendei Århus ved samme lejlighed. Her var hun den dominerende,  med assistance af en slavefyr der bl.a. skulle slikkes af mig. Vi havde selvfølgelig i forvejen talt om hvad der skulle foregå, men hun var også dygtig til ud fra det at aflæse mine lyster og grænser. Spændende gimmick med den ekstra fyr, som jeg aldruig så, da jeg var blinded.

Miss Kinky Line var sød, imødekommende og fuldt fokuseret under legen. hun havdfe et imponerende arsenal af legetøj med. Det virkede også som om hun hyggede sig uden at kige unødigt til klokken. Det var mit første samvær med hende og derfor var der naturligvis visse forbehold, som er mere fremtrædende end når man leger med en man kender. men jeg kan varmt anbdefale hende og vil bestemt overveje at besøge hende igen, hvis muligheden byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...