Picasso 39 Skrevet 11. Marts, 2023 Jeg besøgte Nelly idag i Kjellerup. Nelly er en lille ung Ungarsk kvinde. Jeg havde aftalt en time med Nelly via sms. Jeg har holdt øje med hendes annonce længe og idag blev dagen, hvor hun skulle besøges. Jeg havde en skøn time sammen med Nelly. Blev modtaget i døren med et lille knus. Da vi kom op på hendes værelse, startede vi med knus og dejlige kys. Jeg fik lov til, med god tid, at mærke og kysse hendes lille slanke krop. Nelly er særdeles berøringsvenlig. Efter masser af berøring var det tid til dejlig oralsex, jeg slikkede længe hendes våde mis, som smagte dejligt. Jeg fornemmede hun nød det(-: Vi nåede også sex i forskellige positioner, missionær, hende på toppen, for at afslutte i en doggy, hvor jeg måtte overgive mig. Til slut var der tid til små snak og lidt nusseri. Jeg havde en skøn time med Nelly. Hun fortalte mig, at hun ville tage ti Aarhus i morgen søndag. Nelly er efter min mening, en sød dejlig lille kvinde. Hun er opmærksom og vil gerne gøre det godt for gæsten. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 11. Marts, 2023 Picasso skrev, for 1 time siden: Jeg besøgte Nelly idag i Kjellerup. Nelly er en lille ung Ungarsk kvinde. Jeg havde aftalt en time med Nelly via sms. Jeg har holdt øje med hendes annonce længe og idag blev dagen, hvor hun skulle besøges. Jeg havde en skøn time sammen med Nelly. Blev modtaget i døren med et lille knus. Da vi kom op på hendes værelse, startede vi med knus og dejlige kys. Jeg fik lov til, med god tid, at mærke og kysse hendes lille slanke krop. Nelly er særdeles berøringsvenlig. Efter masser af berøring var det tid til dejlig oralsex, jeg slikkede længe hendes våde mis, som smagte dejligt. Jeg fornemmede hun nød det(-: Vi nåede også sex i forskellige positioner, missionær, hende på toppen, for at afslutte i en doggy, hvor jeg måtte overgive mig. Til slut var der tid til små snak og lidt nusseri. Jeg havde en skøn time med Nelly. Hun fortalte mig, at hun ville tage ti Aarhus i morgen søndag. Nelly er efter min mening, en sød dejlig lille kvinde. Hun er opmærksom og vil gerne gøre det godt for gæsten. Du glemte link, her er det: https://annoncelight.dk/showad/358927 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 12. Marts, 2023 Meget enig med TS. Nelly yder en god service. Har besøgt hende et par gange. Hun har været her længe og arbejdede tidligere sammen med Diana og Melinda i Holsted:-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Picasso 39 Skrevet 18. Marts, 2023 Jeg var nødsaget til at besøge Nelly igen, blot en uge efter mit første besøg i Kjellerup. Denne gang gik turen til Aalborg. Nu har jeg også brugt månedens fornøjelses budget, godt og vel. Men det har været pengene værd. Jeg havde skrevet lidt med Nelly i løbet af ugen, siden mit besøg i Kjellerup. Jeg kunne i annoncen se at hun også tilbød anal. Det havde jeg fået lyst til at afprøve med hende. Tanken om et besøg i hendes lille søde bagdel, havde tændt mig. Vi startede som sidst med kys, masser af berøring og gensidig oral sex. Jeg nyder i den grad at slikke hendes lille mis. Efter min mening, har Nelly en rigtig lækker mis, med dejlige skamlæber. Denne gang er jeg næsten sikker på, at Nelly måtte overgive sig, til orgasme under mit grundige arbejde. Herefter var det tid til sex i de velkendte stillinger. Vi havde aftalt, at vi skulle afslutte med analsex. Jeg var spændt på om lille Nelly virkelig også mestrede denne diciplin. Det gjorde hun til fulde. Lidt smørelse og en forsigtig indtrængning. Det var for mig frækt, at se min pik forsvinde langsomt ind i Nelly’s bagdel. Jeg måtte også hurtigt overgive mig - en skøn, skøn afslutning. Jeg kan varmt anbefale besøg hos Nelly. Har nu besøgt hende to gange på en uge. Det var ikke sidste gang, men der skal lige spares op til næste besøg. https://annoncelight.dk/showad/358927 Jeg kan bekræfte, at billederne er ægte - what you see, are what you get. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 19. Marts, 2023 Picasso skrev, for 14 timer siden: Jeg var nødsaget til at besøge Nelly igen, blot en uge efter mit første besøg i Kjellerup. Denne gang gik turen til Aalborg. Nu har jeg også brugt månedens fornøjelses budget, godt og vel. Men det har været pengene værd. Jeg havde skrevet lidt med Nelly i løbet af ugen, siden mit besøg i Kjellerup. Jeg kunne i annoncen se at hun også tilbød anal. Det havde jeg fået lyst til at afprøve med hende. Tanken om et besøg i hendes lille søde bagdel, havde tændt mig. Vi startede som sidst med kys, masser af berøring og gensidig oral sex. Jeg nyder i den grad at slikke hendes lille mis. Efter min mening, har Nelly en rigtig lækker mis, med dejlige skamlæber. Denne gang er jeg næsten sikker på, at Nelly måtte overgive sig, til orgasme under mit grundige arbejde. Herefter var det tid til sex i de velkendte stillinger. Vi havde aftalt, at vi skulle afslutte med analsex. Jeg var spændt på om lille Nelly virkelig også mestrede denne diciplin. Det gjorde hun til fulde. Lidt smørelse og en forsigtig indtrængning. Det var for mig frækt, at se min pik forsvinde langsomt ind i Nelly’s bagdel. Jeg måtte også hurtigt overgive mig - en skøn, skøn afslutning. Jeg kan varmt anbefale besøg hos Nelly. Har nu besøgt hende to gange på en uge. Det var ikke sidste gang, men der skal lige spares op til næste besøg. https://annoncelight.dk/showad/358927 Jeg kan bekræfte, at billederne er ægte - what you see, are what you get. tilbyder hun sex uden kondom ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Picasso 39 Skrevet 19. Marts, 2023 Jeg har ikke spurgt - så jeg kan ikke svare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet 21. Marts, 2023 Besøgte Nelly i aftes - nu i Bording. Dejligt at møde en pige, som bruger sine egne billeder. Nelly er en rigtig lille naboens frække datter type, med små bløde og dejlige ægte bryster, og en super slank og petit ung pige krop. Hun er sød, og er meget opmærksom på om kunden får en god oplevelse. Jeg kommer gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 21. Marts, 2023 biker skrev, den 19.3.2023 at 12:59: tilbyder hun sex uden kondom ? Kommer ALDRIG til at fatte at man hverken som mand eller kvinde ønsker sex uden beskyttelse. Er der noget jeg har misforstået angående graviditet og sexsygdomme??? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 21. Marts, 2023 (edited) Annika.Sofia.A skrev, for 56 minutter siden: Kommer ALDRIG til at fatte at man hverken som mand eller kvinde ønsker sex uden beskyttelse. Er der noget jeg har misforstået angående graviditet og sexsygdomme??? Kommer ALDRIG til at fatte hvorfor denne anmeldelse skal have en debat om hvad hvad DU ikke fatter. Der er tonsvis af tråde om emnet prævention eller ikke prævention. Og du har været medlem her en del år, så du burde da kende lidt til vores regler. Videre til anmeldelse Keeper Redigeret 21. Marts, 2023 af Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 21. Marts, 2023 (edited) Keeper skrev, for 11 minutter siden: Kommer ALDRIG til at fatte hvorfor denne anmeldelse skal have en debat om hvad hvad DU ikke fatter. Der er tonsvis af tråde om emnet prævention eller ikke prævention. Videre til anmeldelse Keeper Der er tonvis herinde der har tilkendegivet de ikke fatter folk som tilbyder dette eller efterspørger dette, men jeg må ikke komme med min holdning til emnet? Javel super Redigeret 21. Marts, 2023 af Keeper 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 21. Marts, 2023 biker skrev, den 19.3.2023 at 02:59: tilbyder hun sex uden kondom ? Ja det gør hun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 21. Marts, 2023 Annika.Sofia.A skrev, for 10 timer siden: Kommer ALDRIG til at fatte at man hverken som mand eller kvinde ønsker sex uden beskyttelse. Er der noget jeg har misforstået angående graviditet og sexsygdomme??? der er så meget du ikke fatter - kig på biblioteket - men dette ikke en diskussion om for eller imod sex uden kondom..... så stop nu dig selv... og hold dig til emnet anmeldelsen af Nelly 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 21. Marts, 2023 Martin M skrev, for 3 timer siden: Ja det gør hun tak for svaret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ruf 1 Skrevet 22. Marts, 2023 pillerfinger skrev, for 17 timer siden: Besøgte Nelly i aftes - nu i Bording. Dejligt at møde en pige, som bruger sine egne billeder. Nelly er en rigtig lille naboens frække datter type, med små bløde og dejlige ægte bryster, og en super slank og petit ung pige krop. Hun er sød, og er meget opmærksom på om kunden får en god oplevelse. Jeg kommer gerne igen. Meget enig. Jeg besøgte hende i går og havde en fantastisk tid med hende. Dejligt at møde en dame, der passer sine kunder! En kæmpe anbefaling fra mig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ObligatoriskProfik 1 Skrevet 3. November Jeg havde læst meget godt om Nelly, og valgte at aflægge visit da hun var i Horsens. Jeg kan dog ikke Jeg får adressen og ankommer til stedet. Mange mennesker og biler passerer forbi, så jeg prøver at stå lidt i skjul. Døren åbner og jeg bliver imødekommet af en yndig petite pige. Det tog mig 3 minutter at gå til stedet, så det gik op for mig at det ikke var hende, som havde besvaret min anmodning over SMS, da hun spurgte mig hvor langt tid jeg havde bestilt. Inden jeg klæder mig selv af, kan jeg høre larm inde fra rummet ved siden af, og jeg bliver nysgerrig på at høre, om vi muligvis vil blive forstyret undervejs. Hun forsikrer mig om at det ikke er noget problem, og at alt er okay. Jeg trækker endnu en gang på skuldrene, og får taget hul på de 45 minutter. Jeg smider tøjet, og bliver mødt af det første problem. Hun fortæller mig at jeg simpelthen er for stor, og begrænser derefter valget af sexpositioner. På med gummi, og så får den ellers bare tur. Hårdt og hurtigt fra start, fair nok hvis nogen derude kan lide det, men jeg savnede godt nok en lidt blidere start. Mange har nævnt, at der ikke bliver kigget på klokken, men der var her tale om et speedrun for alle pengene. Hun havde ikke sat håret op, så flere gange kom det ivejen undervejs. Kort fortalt var det ikke så behageligt, så 10 min efter spurgte jeg om vi kunne gå videre til penetration. Pga min størrelse ville hun kun missionær. Doggy fik jeg overtalt hende til, men jeg kunne se på hende at det gjorde ondt, så at komme op og ridde var på ingen måde en mulighed. Hun nævnte at det gjorde ondt, men at det var okay. Dog vil jeg jo selvfølgeligt som kunde ikke gøre hende utilpas, så hun greb selv alle chancerne for at springe tilbage til blowjobbet. Ved missionær brød hun min rytme gentagende gange, ved at vrikke kroppen pludseligt og ude af sync. 30 minutter senere var jeg endnu ikke kommet, og jeg kunne høre på hende at hun efterhånden var ved at blive træt. "Are you gonna come or not?" Fra det øjeblik var jeg tørlagt. Føj for en kommentar, efter at have smidt en tusse og blive banket mør. Jeg var efterhånden helt følelsesløs dernede. Jeg tilbyder hende så et alternativ, hvor hun giver mig 200 kroner retur og så kunne vi sige tak for iaften, men det var ikke en mulighed. Under hele sessionen, kunne man høre dem inde ved siden af, indimellem grine, og hun skiftede imellem Ungarnsk og Engelsk, imens jeg var inde i hende. Jeg var hendes sidste kunde for aftenen, så jeg synes det kunne give hende den gode fordel at runde sessionen ordentligt af. "5 minutes left" lyder det fra hende.... Jeg flår kondomet af og vælger at trække i tøjet. Hun tager pengene fra kommoden med sig ind i stuen og finder hendes natkåbe på. Den hidtil værste oplevelse jeg har haft. Jeg har hørt fra andre, at jeg er ret stor, så måske er petite og thai bare et nogo for mig. Det vil jeg jo også være ærget over. Og nårh ja... Hun havde rullet gardiner for, men da jeg forlod stedet havde vi kneppet med åbent vindue ud til den store vej. Fair nok at man lige glemmer det. Havde beliggenheden været bedre, så havde jeg ikke haft noget imod det efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heaperus 4 Skrevet 3. November Kunne ellers godt tænke mig at prøve noget med Nelly. Men tingene har bare ikke passet ind. Gode anmeldelser ser godt ud på billederne. Virker sød osv. Har prøvet hendes veninder til fuld tilfredshed. Specielt Diana. Melinda er også ret lækker. Så Nelly må blive den næste. Når den rigtig mulighed byder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 145 Skrevet 3. November Martin M skrev, den 21.3.2023 at 20:30: Ja det gør hun Tak. Så ved man hvor man ikke skal komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg