Eva Nadine 4840 Skrevet 12. Marts, 2023 (edited) 3 sider lang tråd om fuldstændigt samme emne... fra i år! Her er mit indspark: Emner der optager mange har på godt og ondt for vane at dukke op i ny og næ. Det er sjældent der er sprit-nyt hvis det er noget sådan relativt forventeligt man ønsker at debattere. Jeg begynder at forstå hvad det var @Liv mente da jeg for et par år tilbage spurgte hvorfor hun ikke skrev noget mere og hun svarede noget i retning af "det hele har været sagt og skrevet før" Men meget forsvinder i glemslen når det er på side 3 eller ældre i det underforum det er skrevet i. Til gengæld er det ret længe siden der har været en tråd om priser så vi gør da fremskridt Kærligst, Eva fra Ekkodalen Redigeret 12. Marts, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 12. Marts, 2023 Mook skrev, 1 time siden: Det er heller ikke sælgerens skyld hvis I ikke kan lide os pga kemien! Ellers bør man i stedet tænke sig om at besøge en klinik, hvor der er flere piger at vælge, end at bare tænke på at smutte( hvis piger man møder ikke alligevel den type…) - og hvad skal man finde på at sige for at være høflig og respekt! Og jeg tilføjer lige: I prostituerede siger jo ofte at I gerne vil have ordnede forhold, og samme rettigheder som selvstændige i andre brancher har. Så synes jeg I skulle begynde at opføre jer professionelt, og måske kaste et blik på markedsføringsloven, inden I hævder alle mulige opdigtede rettigheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 12. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden: Til gengæld er det ret længe siden der har været en tråd op priser så vi gør da fremskridt Jeg synes at det er for DÅRLIGT at det er blevet så dyrt ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 12. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Til gengæld er det ret længe siden der har været en tråd om priser så vi gør da fremskridt Tys, kvinde! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II Skrevet 12. Marts, 2023 De dårligdomme som i beskriver mht. billeder der ikke ligner osv har jeg faktisk aldrig oplevet. Men det er jo også først i de senere år at der er kommet billeder på Jeg mener der var jo ikke billeder i Ekstrabladet , kun en kort annonce og et telefonnummer. Man kan fornemme meget på en telefonstemme, så alene der blev der sorteret. Det tætteste på at jeg er gået igen endte squ med at jeg to timer senere selv fik det røde kort. Havde besøgt en kvinde der tilbød tantra, det lød godt og det VAR godt. Første gang. Jeg kunne næsten ikke overholde hendes krave om ikke at røre, nusse, pille, kun rette min opmærksomhed indad, men det lykkedes. 2. gang blev jeg mødt af den samme ( i øvrigt totalt underskøn kvinde) men i samme øjeblik jeg kom ind af døren udbrød hun i fnisen, grinen og mere i den dur. Jeg var lamslået, jeg har kun oplevet det hos personer der havde røget fnisetobak eller spist hashkager. Jeg var meeget tæt på at gå, og ville nok have sagt ligeud hvad jeg mente om hendes opførsel og min mistanke til årsagen. (Dette var kl. 9 om morgenen og jeg havde kørt meget langt for at besøge hende og prisen var flere tkr.) Hun stilnede af og jeg besluttede at blive. Senere under seancen konfronterede hun mig med at jeg var ubehagelig, men kunne ikke forklare hvorfor hun syntes det. (Hvorfor hun ikke selv brød af her forstod jeg jo ikke. Senere syntes hun vist jeg var endnu mere ubehagelig da vi gik i 'musikrummet' hvor hun bla. stillede en lille bongotromme foran mig. Det gør man altså ikke hvis man tror jeg kan holde fingrene fra sådan en, men den var ment til at jeg kun skulle anvende den på hendes kommando, vist nok i en ping pong med hende. Hun gav mig i øvrigt en formidabel prostata orgasme efterfølgende. Men sluttede forbud mod nogensinde at komme mere. It goes both ways. Hvis man ikke vil besøget enten før eller undervejs så sig dog til, sandheden, ingen kan bruge afvisninger til noget uden at få en forklaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 12 timer siden: Jeg begynder at forstå hvad det var @Liv mente da jeg for et par år tilbage spurgte hvorfor hun ikke skrev noget mere og hun svarede noget i retning af "det hele har været sagt og skrevet før" Men meget forsvinder i glemslen når det er på side 3 eller ældre i det underforum det er skrevet i. Præcis, mit liv er for kort til at sidde og gentage mig selv i en uendelighed Der er en glimrende søgefunktion… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 13. Marts, 2023 AB455 skrev, for 12 timer siden: Tys, kvinde! Du er en modig mand Loverboy... Hvad var det nu lige at koden var til dit kort? Jeg skal nemlig shoppe til Fredagsbar nær Skelbækgade på Vesterbro en af dagene sammen med en "ven"... og vi kunne da godt bruge en sponsor. Jeg lover at være helt tys! Menaltsåååårh... måske vent med at svare på det til senere på ugen, ing'? Hvis @Hans69 bakker ud af aftalen, så kan han jo skrive et tip her i tråden til hvordan han gjorde det I er de skønnese mænd i byen! I love it 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg