pioneermandem 42 Skrevet 12. Marts, 2023 Nogen der har prøvet Mitzie? Mitzie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 967 Skrevet 12. Marts, 2023 pioneermandem skrev, for 54 minutter siden: Nogen der har prøvet Mitzie? https://annoncelight.dk/showad/339221 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pioneermandem 42 Skrevet 12. Marts, 2023 Den Anonyme skrev, for 10 minutter siden: Du glemte vist og skrive noget …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 967 Skrevet 12. Marts, 2023 pioneermandem skrev, for 1 time siden: Du glemte vist og skrive noget …. Narh ikke rigtig. Gjorde bare, så at hvis folk som dig, søgte efter info om den pågældende, så kunne de finde denne efterlysning via annonce ID, hvilket de ikke kan, på den måde du har linket til hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pioneermandem 42 Skrevet 12. Marts, 2023 Den Anonyme skrev, for 3 timer siden: Narh ikke rigtig. Gjorde bare, så at hvis folk som dig, søgte efter info om den pågældende, så kunne de finde denne efterlysning via annonce ID, hvilket de ikke kan, på den måde du har linket til hende. Man skal da bare trykke på det aktive link jeg har lagt ind - Mitzie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 12. Marts, 2023 pioneermandem skrev, for 15 minutter siden: Man skal da bare trykke på det aktive link jeg har lagt ind - Mitzie Du er da vist fra København 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 967 Skrevet 12. Marts, 2023 pioneermandem skrev, 1 time siden: Man skal da bare trykke på det aktive link jeg har lagt ind - Mitzie Når du linker sådan der, så kan man ikke søge på annonce ID, her på EG. Annonce IDet er ikke linket til Mitzie, men de sidste tal i hendes annonce. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pioneermandem 42 Skrevet 13. Marts, 2023 Julius skrev, for 15 timer siden: Du er da vist fra København ikke at det rager dig - men Nope Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 13. Marts, 2023 pioneermandem skrev, 1 time siden: ikke at det rager dig - men Nope Næh, og det interesserer mig egentlig heller ikke, men du havde oprettet din efterlysning i "Thaipiger i Jylland", og den omtalte Mitzie annoncerer i København, så mit indspark skulle blot opfattes som et venligt hint til, at du nok ville få mere respons i rette forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pioneermandem 42 Skrevet 13. Marts, 2023 Julius skrev, for 2 timer siden: Næh, og det interesserer mig egentlig heller ikke, men du havde oprettet din efterlysning i "Thaipiger i Jylland", og den omtalte Mitzie annoncerer i København, så mit indspark skulle blot opfattes som et venligt hint til, at du nok ville få mere respons i rette forum Nope den ligger præcis hvor den skal !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg