Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Hvor tilbøjelig er du til at skrive anmeldelser?

Anmeldelser  

81 medlemmer har stemt

1. 1. Hvordan har du det med at anmelde besøg hos en GP eller en massageklinik?

• Jeg anmelder ikke, og tror heller ikke at jeg kommer til det
      6
    • Jeg har ikke gjort det endnu, men gør det måske på et tidspunkt
      4
    • Jeg har lavet få anmeldelser og laver ikke flere
      7
    • Jeg har indtil nu kun lavet få anmeldelser og laver gerne flere
      25
    • Jeg har lavet en del eller mange anmeldelser, men er nu stoppet med dem
      8
    • Jeg har lavet en del eller mange anmeldelser, men skriver nu kun nogle gange
      18
    • Jeg har lavet en del eller mange anmeldelser, og fortsætter gerne med at anmelde så godt som alle besøg
      4
    • Jeg er GP og vil i overvejende grad gerne læse anmeldelser af oplevelser hos mig
      4
    • Jeg er GP og ønsker ikke at blive anmeldt
      1
    • Jeg er GP og er ligeglad med, om min gæst skriver en anmeldelse eller ej
      4

Recommended Posts

Så blev det søndag, og det kalder på en afstemning. Denne gang handler det om afstemninger, og som altid er man anonym.

Har du en tilføjelse i forbindelse med emnet, så skriv gerne en kommentar om det.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Så blev det søndag, og det kalder på en afstemning. Denne gang handler det om afstemninger, og som altid er man anonym.

Har du en tilføjelse i forbindelse med emnet, så skriv gerne en kommentar om det.

Øh jeg faldt dsv udenfor de 10 mulige kategorier, jeg anmelder sjældent for ikk at sige aldrig, dels fordi jeg sjældent besøger Gpèr efterhånden pga jeg igennem et stykke tid har kæresten boende men tilbage hvor jeg besøgte havde jeg for mange nitter og derfor undlod jeg at anmelde da jeg slet ikk ku finde det interessant for andre at læse og de få gode vil jeg gerne beholde for mig selv i håb om ingen andre vil besøge så derfor falder jeg helt udenfor kategorien, beklager men Held og Lykke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har indtil nu kun lavet få anmeldelser og laver gerne flere var min første indskydelse... så læste jeg videre og blev enig med mig selv om at jeg har flere anmeldelser om mig end jeg har skrevet om andre - med alle kasketter taget i brug. Og kom også i tanker om at den efterlysning jeg lavede i sidste uge blev slettet. Så måske må jeg slet ikke skrive anmeldelser eller efterlysninger eller også har jeg aldrig måttet, men ingen har rapporteret dem tidligere. 
Så jeg har svaret som GP :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lavet ganske få anmeldelser og er ikke særlig tilbøjelig til at lave flere. Dels fordi jeg har indset at jeg ikke tilhører de almene brugere herinde, samt er det ikke retfærdig for gp'erne jeg ville putte i et negativ lys, fordi der ikke var overensstemmelse mellem min forventning og mødet. 

Der er også de gp'er der giver særydelser/ekstra tid/ noget helt tredje, og jeg ville aldrig fortælle om en fortrolighed, så andre kan udnytte den information. 

De gp'er jeg har besøgt med hyppige intervaller, har det tilfælles at de kan tilfredsstille mig mentalt. Jeg ville påstå at dette gør mig til en "særling" og tror godt at @Mook kan bekræfte min påstand. (hvis hun vil)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Da jeg kun har besøgt en enkelt gp i mit liv, ca. 11 gange, har jeg kun lavet en enkelt anmeldelse. Regner med at lave en mere om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da lavet en del anmeldelser undervejs, synes jeg. Det er endt der, hvor det enten skal være et særligt godt besøg eller så ringe at jeg advarer. Det sidste er vist kun sket en enkelt gang, når jeg lige tænker over det.

Men det er også andre oplevelser, jeg søger her 25 år efter min debut i denne særlige sportsgren. Jeg er ligeglad med et knald. Jeg vil forkæles af en attraktiv, intelligent kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Langt de fleste af de oplevelser jeg har nu er af sådan en karakter at jeg ikke kan dele dem. Enten fordi der er foregået ting som der ikke skiltes med, eller at det er med kvinder der ikke skilter med at de er GP’er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 1 time siden:

Da jeg kun har besøgt en enkelt gp i mit liv, ca. 11 gange, har jeg kun lavet en enkelt anmeldelse. Regner med at lave en mere om hende.

For brugervenlighedens skyld for dem der læser din anmeldelse, vil jeg give dig det tip at du kan skrive din nye anmeldelse af samme pige som en kommentar i den første anmeldelse du skrev. 
Det giver et bedre samlet overblik for dem der læser den, og som sætter pris på at få både første- og seneste-fortællingen med. 
For pigen selv er det også lidt nemmere at have "flere fluer med eet smæk". 
Dette er noget som ikke ret mange benytter sig af. 
Det er godt for diversiteten også dersom andre der kan nikke genkendende til det du skriver, i det andre der har besøgt hende, som evt. kommenterer og det tilføjer på den måde en slags troværdighed eller underbyggelse og diversitet til den første anmeldelse. 
Der er ikke ret mange skribenter der gør det. Hvorfor forstår jeg ikke helt. Det er da smart (synes jeg) :D 
Måske er det fordi de helst vil være "alene-beskriver" og der sommetider kan gå gøgl og cirkus i en anmeldelse. Selv dette er dog bedre i een tråd, vil jeg mene. Altså for brugervenlighedens skyld. Eller også har de bare ikke fået tanken.
Jeg oplever det selv i nogle af mine anmeldelser (ikke af denne profil altså) at når der er een der skriver en ny og der er flere der "bekræfter ægtheden" og lige giver deres egen vinkel på deres oplevelse med, så kan der ligesom samle sig en slags fælles-anmeldelse som for læseren kan betyde rigtigt meget. Den af mine der er den nyeste i skrivende stund (stadig ikke denne profil) har på en måde 6 anmeldelser i een... altså een anmeldelse og 5 der skriver tilføjelser og bekræfter at "den er go' nok med hende dér Trunten".
Jeg vil mene at især nye anmeldere og i særdeleshed nye brugere, nok med fordel kan bruge dette tip for at undgå at blive sablet ned og undgå at det bliver til noget værre rod med beskyldninger om falsk reklame og for ny en bruger til at det er troværdigt. 
Det kan blive en god blanding af folk der spørger ind til detaljer eller har tillægs-spørgsmål også. 
Kan man ikke finde en anmeldelse af pigen som svarer bare nogenlunde til ens egen oplevelse, kan det selvfølgelig være et mindre egnet tip. Men i dit tilfælde @henlan er det jo din egen anmeldelse du ligesom "bumper op" og gen-anmelder så der er du vel forholdsvist enig ;) 
Jeg har selv gjort det i en af de få anmeldelser jeg har skrevet af to af mine yndlings-Thai massører som jeg besøger jævnligt. Det er dog en gammel anmeldelse efterhånden. 
Jeg tænker det vil være upassende at jeg sætter link ind her til både det ene og det andet eksempel. Så vil man se dét må man lige selv lege søgefunktions-detektiv :wub: 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Eva Nadine skrev, for 47 minutter siden:

For brugervenlighedens skyld for dem der læser din anmeldelse, vil jeg give dig det tip at du kan skrive din nye anmeldelse af samme pige som en kommentar i den første anmeldelse du skrev. 
Det giver et bedre samlet overblik for dem der læser den, og som sætter pris på at få både første- og seneste-fortællingen med. 
For pigen selv er det også lidt nemmere at have "flere fluer med eet smæk". 
Dette er noget som ikke ret mange benytter sig af. 
Det er godt for diversiteten også dersom andre der kan nikke genkendende til det du skriver, i det andre der har besøgt hende, som evt. kommenterer og det tilføjer på den måde en slags troværdighed eller underbyggelse og diversitet til den første anmeldelse. 
Der er ikke ret mange skribenter der gør det. Hvorfor forstår jeg ikke helt. Det er da smart (synes jeg) :D 
Måske er det fordi de helst vil være "alene-beskriver" og der sommetider kan gå gøgl og cirkus i en anmeldelse. Selv dette er dog bedre i een tråd, vil jeg mene. Altså for brugervenlighedens skyld. Eller også har de bare ikke fået tanken.
Jeg oplever det selv i nogle af mine anmeldelser (ikke af denne profil altså) at når der er een der skriver en ny og der er flere der "bekræfter ægtheden" og lige giver deres egen vinkel på deres oplevelse med, så kan der ligesom samle sig en slags fælles-anmeldelse som for læseren kan betyde rigtigt meget. Den af mine der er den nyeste i skrivende stund (stadig ikke denne profil) har på en måde 6 anmeldelser i een... altså een anmeldelse og 5 der skriver tilføjelser og bekræfter at "den er go' nok med hende dér Trunten".
Jeg vil mene at især nye anmeldere og i særdeleshed nye brugere, nok med fordel kan bruge dette tip for at undgå at blive sablet ned og undgå at det bliver til noget værre rod med beskyldninger om falsk reklame og for ny en bruger til at det er troværdigt. 
Det kan blive en god blanding af folk der spørger ind til detaljer eller har tillægs-spørgsmål også. 
Kan man ikke finde en anmeldelse af pigen som svarer bare nogenlunde til ens egen oplevelse, kan det selvfølgelig være et mindre egnet tip. Men i dit tilfælde @henlan er det jo din egen anmeldelse du ligesom "bumper op" og gen-anmelder så der er du vel forholdsvist enig ;) 
Jeg har selv gjort det i en af de få anmeldelser jeg har skrevet af to af mine yndlings-Thai massører som jeg besøger jævnligt. Det er dog en gammel anmeldelse efterhånden. 
Jeg tænker det vil være upassende at jeg sætter link ind her til både det ene og det andet eksempel. Så vil man se dét må man lige selv lege søgefunktions-detektiv :wub: 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

Ved ikke, om jeg bliver taget alvorligt som ny bruger. Fik ingen kommentarer på min lange anmeldelse, men jeg vil da overveje dit forslag. Foreløbigt skal jeg opleve noget nyt, før jeg skriver igen. Vi laver det samme hver gang, som bliver ved med at tænde mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Eksempel på hvorfor der ikke kommer så mange anmeldelser. 

Præcis... Og det går næsten altid galt når en lyserød blander sig, ;) Og den du linker til, er også typisk tegn på at lyserøde godt må afspore en tråd uden konsekvenser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 17 minutter siden:

Præcis... Og det går næsten altid galt når en lyserød blander sig, ;) Og den du linker til, er også typisk tegn på at lyserøde godt må afspore en tråd uden konsekvenser. 

Præcis min tanke.

Jeg er blevet sat i karantæne for meget mindre end det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...