Thomastog 9 Skrevet 13. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/354802 Hun ser og lyder fræk, nogen der har besøgt hende, eller haft hende på besøg? og er hun dansk som hun skriver? profilen oprettet sidste efterår. pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 13. Marts, 2023 Hun har været på Sjælland en årrække. Der ligger vist en del skriverier om hende. Jeg har selv både haft besøg og besøgt hende og har ikke noget negativt at sige om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomastog 9 Skrevet 13. Marts, 2023 tugwell skrev, 1 time siden: Hun har været på Sjælland en årrække. Der ligger vist en del skriverier om hende. Jeg har selv både haft besøg og besøgt hende og har ikke noget negativt at sige om hende. Jeg kunne ikke finde noget under annonce nummeret? Heller ikke på sprøjtetøs. har hun heddet noget andet før i tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 33 Skrevet 13. Marts, 2023 Hmm, har skrevet med hende, og hun ber om 100kr. mobile pay for at reservere tid. Er der nogen der kan bekræfte at hun er "the real deal"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mette42 5 Skrevet 15. Marts, 2023 Ja og det b'er jeg om som min sikkerhed for at jeg ikke lukker psykopater ind, og der ligesom er lagt nået for seriøsitet, bruger så meget energi på idioter der aldrig kommer og på den måde får man sorteret alle de brodne kar væk,,, Ved ikke om i er klar hvor meget shit vi piger skal høre på fra mange af jer mænd, kæmpe børn have og hvor er det da godt at i har denne whinning klub så I kan sidde og tude over alle de luder der ikke gør præcis som i siger,,, Dybt til grin, seriøst!!! Jeg har så mange faste dejlige kunder igennem mange år, og jeg har aldrig snydt nogen for deres penge tværtimod, jeg er altid god til at lave fede økonomiske aftale hvor jeg er, og det ved alle jeg har besøgt!!! Og dem der sidder og skaber sig og siger man er fake fordi de skal betale 100kr eller 3 forud, kan da bare hoppe videre til den næste lyder hvor de ikke skal, men svines det skal man da fordi man har valgt at passe på sig selv og ikke give sig ud til hver en tumpe, og det er der man skiller bukken fra fået!!! 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 15. Marts, 2023 Mette42 skrev, for 1 time siden: Ja og det b'er jeg om som min sikkerhed for at jeg ikke lukker psykopater ind, og der ligesom er lagt nået for seriøsitet, bruger så meget energi på idioter der aldrig kommer og på den måde får man sorteret alle de brodne kar væk,,, Ved ikke om i er klar hvor meget shit vi piger skal høre på fra mange af jer mænd, kæmpe børn have og hvor er det da godt at i har denne whinning klub så I kan sidde og tude over alle de luder der ikke gør præcis som i siger,,, Dybt til grin, seriøst!!! Jeg har så mange faste dejlige kunder igennem mange år, og jeg har aldrig snydt nogen for deres penge tværtimod, jeg er altid god til at lave fede økonomiske aftale hvor jeg er, og det ved alle jeg har besøgt!!! Og dem der sidder og skaber sig og siger man er fake fordi de skal betale 100kr eller 3 forud, kan da bare hoppe videre til den næste lyder hvor de ikke skal, men svines det skal man da fordi man har valgt at passe på sig selv og ikke give sig ud til hver en tumpe, og det er der man skiller bukken fra fået!!! Du skal nok ikke regne med, din attitude gør noget godt for dig 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 15. Marts, 2023 Julius skrev, for 6 timer siden: Du skal nok ikke regne med, din attitude gør noget godt for dig Kender du eller har besøgt hende eller er det bare din almen attitude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 15. Marts, 2023 Hvor er denne Mette henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 15. Marts, 2023 Mortenkok skrev, for 2 timer siden: Kender du eller har besøgt hende eller er det bare din almen attitude Jeg har ikke besøgt hende, men jeg kunne sagtens være fristet af annoncen og billederne, og et reservationsgebyr på 100 kr. afskrækker heller ikke, men med den retorik hun har her, så mister jeg interessen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 16. Marts, 2023 Julius skrev, for 16 timer siden: Du skal nok ikke regne med, din attitude gør noget godt for dig Nej hold da helt op. Det er sku da som at skyde sig selv i foden at føre sig frem på den måde. Lyder jo nærmest som om hun i bund og grund hader alle mænd. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 16. Marts, 2023 Mortenkok skrev, for 9 timer siden: Kender du eller har besøgt hende eller er det bare din almen attitude Synes du da at det gør noget som helst godt at skrive på den måde? Hvis der er nogen der tuder her så er det da virkeligt hende. Kunne aldrig finde på at besøge en der lader det lyse så meget ud at hun jo nærmest afskyr mænd. Måske hun skulle prøve at vende det hele lidt på hovedet, og se hvor mange fake kvinder der er på disse sider. De udgiver sig for en masse de ikke er, og bruger billeder som ikke er deres osv osv. Endnu værre er da alle disse kvinder der har en annoncetekst med alle de ting de bare elsker, men som de ikke selv har skrevet fordi de er i hånden på pimps der skriver dem for dem ( selvfølgeligt nok mest de udenlandske kvinder). Hvor fra skulle vi vide at hun leverer det hun nu skriver, og hvad er hendes problem med at vi bruger stedet her til at dele gode og dårlige oplevelser? Jeg har ikke været inde og checke hende ud overhovedet og skal heller ikke, men holder hun hvad hun lover og har alle de skønne faste kunder, ja så bør hun jo have et hav af lutter gode anmeldelser herinde. Synes stedet her er super god til at sortere alle de negative besøg fra, og ja så åbenbart også nu til at lukke sig selv ude fra at få et besøg ved sin optræden herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 16. Marts, 2023 Julius skrev, for 7 timer siden: Jeg har ikke besøgt hende, men jeg kunne sagtens være fristet af annoncen og billederne, og et reservationsgebyr på 100 kr. afskrækker heller ikke, men med den retorik hun har her, så mister jeg interessen. Ja 110% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 19. Marts, 2023 youngatheart skrev, den 16.3.2023 at 04:45: sin optræden herinde. Kommer vel lidt and på hvem man tror på herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 257 Skrevet 20. Marts, 2023 youngatheart skrev, den 16.3.2023 at 04:38: Nej hold da helt op. Det er sku da som at skyde sig selv i foden at føre sig frem på den måde. Lyder jo nærmest som om hun i bund og grund hader alle mænd. Hun er Crazy - hvilket hun også bare bekræfter i sin tale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 20. Marts, 2023 På ét af hendes billeder af samtaler skriver hun at hun skal have ekstra penge for at tage coke med?? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
13-Inch 1 Skrevet 22. Marts, 2023 Jeg har haft besøg af hende for en del år siden. Jeg har intet dårligt at nævne. Husker hende som meget flot med nogle flotte bryster, er er hjulpet meget pænt på vej :-) Hun var / er en Kvinde lige efter min smag. Det er måske ikke lige den mest venlige tone, at lægge ud med, men som hun nævner foregår der nok en del bag forhænget. Så er det måske fair nok, at man bliver en smule træt i betrækket ;-). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg