bigfoot 1059 Skrevet 13. Marts, 2023 (edited) Hej brødre Tog en for holdet og besøgte Gina, det blev bestemt en dejlig oplevelse. Det er pigen på billederne i annoncen man møder, en høj slank pigen, i en mega lækker krop og med en fantastisk dejlig rund numse Jeg valgte en halv time med dybe kys og der blev leveret på alle parametre, øko-blow, 69 og sex i flere stillinger. Hun holder til i en privat lejlighed som hun deler med en anden pige. Seancen foregik på en stor madras på gulvet, men hun fortalte at der ville blive leveret en seng senere på dagen i dag. Gina for mine bedste anbefalinger https://annoncelight.dk/showad/366546 Redigeret 13. Marts, 2023 af bigfoot 7 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest meorts Skrevet 13. Marts, 2023 Tak for en god anmeldelse. Gav for 800, for de du skriver eller var noget tilkøb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 13. Marts, 2023 meorts skrev, for 9 minutter siden: Tak for en god anmeldelse. Gav for 800, for de du skriver eller var noget tilkøb? + 200 for dybe tungekys - og der blev snavet igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 13. Marts, 2023 bigfoot skrev, for 10 timer siden:Det er pigen på billederne i annoncen man møder, en høj slank pigen Hvor høj snakker vi ca. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 14. Marts, 2023 Ham der gutten skrev, for 3 timer siden: Hvor høj snakker vi ca. Jeg vil tro et sted mellem 175-180 cm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 853 Skrevet 15. Marts, 2023 Jeg er enig med denne anmeldelse. Gina Moss er en virkelig smuk og høj blond pige. Hun er meget rar og nærværende. Top sex og en meget lækker oplevelse fra start til slut. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 15. Marts, 2023 Le courvoisier skrev, for 4 timer siden: Jeg er enig med denne anmeldelse. Gina Moss er en virkelig smuk og høj blond pige. Hun er meget rar og nærværende. Top sex og en meget lækker oplevelse fra start til slut. Nu er jeg lidt nysgerrig. Du anmelder mange GP'er. Hvornår har du sidst haft en oplevelse, hvor du er gået skuffet hjem? Jeg spørger fordi, jeg selv har tænkt at det ikke var pengene værd cirka 60% af gangene. Men måske har jeg bare en lavere indkomst end standard. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rupsaz 208 Skrevet 16. Marts, 2023 Skanderbronx skrev, for 1 time siden: Nu er jeg lidt nysgerrig. Du anmelder mange GP'er. Hvornår har du sidst haft en oplevelse, hvor du er gået skuffet hjem? Jeg spørger fordi, jeg selv har tænkt at det ikke var pengene værd cirka 60% af gangene. Men måske har jeg bare en lavere indkomst end standard. Jeg tror selv jeg er kommet frem til at man skal gøre det klart hvad man anmelder og hvad man kan lide. Har også lavet en anmeldelse eller to ad piger herinde, hvor folk efterfølgende har skrevet de havde haft en anden oplevelse. Jeg vægter selv udseende ekstremt højt. Er til petite, unge piger og ligegyldig indlevelse og personlighed(i den her sammenhæng) ville jeg ikke finde glæde i en pige, som ikke er det. Jeg kan derfor sagtens have haft en fantastisk oplevelse med en pige, som ikke kyssede eller kælede for mig eller hvor kemien måske var der. Men bare det at få lov til at være sammen med så smukke piger i sig selv var hele fornøjelsen værd. Andre vægter nærvær og samtaler og kemi. Beklager jeg blandede mig, men synes bare det er værd at tænke med ind i anmeldelser. Har selv haft lidt dårlig samvittighed over at have sendt folk ud til oplevelser, hvor de efterfølgende er blevet skuffet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 853 Skrevet 16. Marts, 2023 Skanderbronx skrev, for 6 timer siden: Nu er jeg lidt nysgerrig. Du anmelder mange GP'er. Hvornår har du sidst haft en oplevelse, hvor du er gået skuffet hjem? Jeg spørger fordi, jeg selv har tænkt at det ikke var pengene værd cirka 60% af gangene. Men måske har jeg bare en lavere indkomst end standard. Jeg er blevet meget, meget kritisk inden jeg besøger en pige. Dette fordi dengang jeg startede med at besøge GPer var det, som du nævner, ikke altid gode oplevelser. Typisk pigerne med fake billeder gav de værste oplevelser. Jeg ville så sige: 1) Gå efter de piger som har gode nye anmeldelser fra brugerne som har været længe her. 2) Gå efter piger som har ægte billeder og ikke for mange photoshoppede billeder. Du har ret, ikke alle de oplevelser jeg har haft har altid været gode, også med nogle meget populære piger, men det kan også være på grund af kemien som ikke var tilstede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 16. Marts, 2023 rupsaz skrev, for 6 timer siden: Jeg kan derfor sagtens have haft en fantastisk oplevelse med en pige, som ikke kyssede eller kælede for mig eller hvor kemien måske var der. Men bare det at få lov til at være sammen med så smukke piger i sig selv var hele fornøjelsen værd. Andre vægter nærvær og samtaler og kemi. Jeg tror at jeg er helt på linje med dig - jeg besøger ikke GP som erstatning for/følelse af en kæreste. Jeg har nået en alder hvor det vil være noget unaturligt at have en kæreste i 20'erne men jeg syntes der er fantastisk at ligge og knalde en smuk og lækker ung pige. Jeg er 100% styret af hvad øjnene ser og hvad pikken føler - det er de 2 faktorer der afgør om det er succes for mig. Jeg har set og læst om Gina Moss og der er ingen tvivl om, at hun står MEGET højt på min to-do liste. Tak for anmeldelse bigfoot. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg