Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre.

Efter de seneste par ugers skuffelser følte jeg igen lysten og turen gik forbi Anna i Horsens. Billederne var lige mig  - så jeg fik skrevet til hende med hurtigt svar. aftalen kom på plads og inden længe stod jeg foran hendes dør i Horsens V. 

Anna er som på billederne - virkelig en lækker pige og aftalen startede også godt. Hun var sød og virkelig gæstfri og pengene skiftede hænder. Desværre blev oplevelsen kun dårligere herfra. Jeg er fra naturens side normalt udstyret og størrelse har sjældent været en udfordring. Dog blev der ved hver stilling brugt (et hav af) glidecreme og sexen var tydeligvis blot noget der skulle overståes. Heldigvis kunne øjnene lyste sig på hendes udseende - og i en doggy med en hånd på hvert bryst, lykkedes det dog at få forløsning til trods for mangel på “friktion”.

så vel endnu en skuffelse i rækken, efterhånden længe siden jeg er gået tilfreds fra et besøg. Er det kun mig der oplever dårligere og dårligere service? 

nåh op på hesten igen..

god aften til jer 

Redigeret af Lystenstiger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 45 minutter siden:

Hej brødre.

Efter de seneste par ugers skuffelser følte jeg igen lysten og turen gik forbi Anna i Horsens. Billederne var lige mig  - så jeg fik skrevet til hende med hurtigt svar. aftalen kom på plads og inden længe stod jeg foran hendes dør i Horsens V. 

Anna er som på billederne - virkelig en lækker pige og aftalen startede også godt. Hun var sød og virkelig gæstfri og pengene skiftede hænder. Desværre blev oplevelsen kun dårligere herfra. Jeg er fra naturens side normalt udstyret og størrelse har sjældent været en udfordring. Dog blev der ved hver stilling brugt (et hav af) glidecreme og sexen var tydeligvis blot noget der skulle overståes. Heldigvis kunne øjnene lyste sig på hendes udseende - og i en doggy med en hånd på hvert bryst, lykkedes det dog at få forløsning til trods for mangel på “friktion”.

så vel endnu en skuffelse i rækken, efterhånden længe siden jeg er gået tilfreds fra et besøg. Er det kun mig der oplever dårligere og dårligere service? 

nåh op på hesten igen..

god aften til jer 

Jamen så bliver det sku ikke hende jeg besøger så

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Lystenstiger skrev, 1 time siden:

Er det kun mig der oplever dårligere og dårligere service? 

Et klap til hesten fra siden, tror jeg næppe du er alene om, det er generelt tiderne siden internettet kom til verden hvor snyd og svindel er blevet dagligdag, (dog ser jeg flest af den slags bla Østpiger = udlænding) hvis man besøger dk piger er chancen dog meget bedre men sådan er vi så forskellige, jeg slutter inden det blir en afsporing 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden. Min tunge gjorde hende aldeles opstemt så jeg fik hvad jeg skulle have efterflg. Hun var lækker og flot at iagttage mens hun red mig. Hun må gerne komme tilbage til mit hood. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, den 13.3.2023 at 19:29:

Et klap til hesten fra siden, tror jeg næppe du er alene om, det er generelt tiderne siden internettet kom til verden hvor snyd og svindel er blevet dagligdag, (dog ser jeg flest af den slags bla Østpiger = udlænding) hvis man besøger dk piger er chancen dog meget bedre men sådan er vi så forskellige, jeg slutter inden det blir en afsporing 

Du har måske ret - jeg har endnu et besøg ved en dansk pige tilgode. Det er for mig noget helt andet, da der ikke en “distance” i form af sprog.,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...