Nissen65 24 Skrevet 14. Marts, 2023 Jeg var forbi frihedens thai wellness forleden for, at få ordnet mine skavanker af Dao. Hun har planer om at stoppe, når hun får solgt sin butik. Hun vil blive savnet for hendes gode humør og evner til at massere. Held og Lykke fremover Dao 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Solskin 261 Skrevet 14. Marts, 2023 Ja hun er en sjælden stjerne i min verden, med mange kvaliteter Hun vil blive savnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 15. Marts, 2023 Trist. Rigtig trist . Hun vil blive sagnet. Nok den bedste massør jeg har mødt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 16. Marts, 2023 Rigtig mange gang øv.. Hun har ordnet min krop så mange gange. Hun vil blive savnet. Top massør af all times. Nogen der ved hvornår hun stopper så man kan nå et par ture til hendes sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zoro1 Skrevet 16. Marts, 2023 Solskin skrev, den 14.3.2023 at 17:28: Ja hun er en sjælden stjerne i min verden, med mange kvaliteter Hun vil blive savnet. 100 % enig i at hun vil blive savnet Jeg har talt med Dao som oplyste, at det bl.a. var pga. manglende kunder, desværre . Hun stopper efter eget udsagn om ca. 1 måned, hvilket er meget trist. Kan kun bekræfte, at Dao er super god til massage og at hun har hjulpet mig flere gange :). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 16. Marts, 2023 Zoro1 skrev, for 2 timer siden: Jeg har talt med Dao som oplyste, at det bl.a. var pga. manglende kunder, desværre Vildt nok. Det understreger nok, hvor hård kamp, der er om kunderne. Måske understreger det også, at rigtig mange kunder primært besøger thaiklinikkerne for ekstraydelserne frem for massagen, når selv en pige med et så godt renommé som Dao må dreje nøglen om. I de seneste fire-fem år er hun konstant blevet fremhævet for sin fremragende massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 16. Marts, 2023 jeg stoppede med at komme fordi hun prøvede at presse de andre massører på mig.. så pas.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 16. Marts, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Måske understreger det også, at rigtig mange kunder primært besøger thaiklinikkerne for ekstraydelserne frem for massagen, når selv en pige med et så godt renommé som Dao må dreje nøglen om. I de seneste fire-fem år er hun konstant blevet fremhævet for sin fremragende massage. Eller så understryger det at der mangler kunder generelt disse dage. Det er hvad jeg hører fra mange. Lur mig hvis ikke flere kommer at lukke de nærmeste par måneder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 16. Marts, 2023 Bananas skrev, for 1 minut siden: Eller så understryger det at der mangler kunder generelt disse dage. Det er hvad jeg hører fra mange. Lur mig hvis ikke flere kommer at lukke de nærmeste par måneder. Det er også min erfaring , var hos Apex Siam forleden og hvis ikke det vender snart , sagde Suzy at der også bliver lukket der . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg