Hop til indhold
Jammerlap

Nogen der kender til dette "gangbang" med thai

Recommended Posts

NysgerrigePeter skrev, for 1 time siden:

Kender intet til det, men der er fyldt med røde flag i mit hoved, efter jeg har læst annoncen. 

ja , janik davis lyder ikke meget som Thai.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 timer siden:

ja , janik davis lyder ikke meget som Thai.......

Ja , her har du da ret!!  men han skriver jo også Gang bang med min veninde !!  tlf nummer følger med ! Så er det ikke bare,  en god ide , at ringe og finde ud af , om dette her er

fake eller Bingo   hvor svært kan det være

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 14 timer siden:

Ja , her har du da ret!!  men han skriver jo også Gang bang med min veninde !!  tlf nummer følger med ! Så er det ikke bare,  en god ide , at ringe og finde ud af , om dette her er

fake eller Bingo   hvor svært kan det være

Nu stiller jeg på intet tidspunkt spørgsmålet om det er fake eller bingo..
Jeg spørger om nogen har været forbi før..

Husk og læs tekst og spørgsmål... "hvor svært kan det være"  :-):P:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg skrev før ,  Måske en god ide at ringe , da  manden som hedder Janik Davis !   har skrevet hans/deres tlf nr .

Sad og tænkte lidt over tingene ,og blev enige med mig selv , kunne være spændende at  prøve det af igen !!

Har fra tidligere i mit liv en del erfaring med swinger livet .

Ringede   i morges intet svar   , men her til middag ringede en meget flink og høflig mand .

Så efter en længere samtale  ,ser det ud til at det er seriøst  ,  Men de havde svært ved at finde seriøse mænd som 

stiller til aftalte tid og sted . N.B.   De  har afholdt det 2 gange , så kom ud af busken og måske vi mødes samme sted .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ
tronheim skrev, for 20 timer siden:

Som jeg skrev før ,  Måske en god ide at ringe , da  manden som hedder Janik Davis !   har skrevet hans/deres tlf nr .

Sad og tænkte lidt over tingene ,og blev enige med mig selv , kunne være spændende at  prøve det af igen !!

Har fra tidligere i mit liv en del erfaring med swinger livet .

Ringede   i morges intet svar   , men her til middag ringede en meget flink og høflig mand .

Så efter en længere samtale  ,ser det ud til at det er seriøst  ,  Men de havde svært ved at finde seriøse mænd som 

stiller til aftalte tid og sted . N.B.   De  har afholdt det 2 gange , så kom ud af busken og måske vi mødes samme sted .

Interessant. Yderst sparsommelig info i annonce, så man netop tvivler på den er seriøs.

Forhåbetntlig kan de opdatere med flere detaljer og evt billeder, så tænker jeg også det hjælper med opbakning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MogensJ skrev, for 2 timer siden:

Interessant. Yderst sparsommelig info i annonce, så man netop tvivler på den er seriøs.

Forhåbetntlig kan de opdatere med flere detaljer og evt billeder, så tænker jeg også det hjælper med opbakning.

Alt dette bliver du informeret om , når du ringer til nummeret .  Hvis ikke han/de,  svare her og nu ,så ringer de tilbage snarest muligt.

Billeder er jeg sikker på du kan få . Selvfølgelig hvis de føler du er den rette .

Farverige billeder ,med masser af detaljer ,der bliver offentlig gjort , trækker tit og ofte også mange useriøse til , som ringer og skriver i en uendelighed,

uden at tage tyren ved hornene. Så personligt,  ser jeg ikke  flere røde flag ! bare fordi announcen er kort og præcis , plus kontakten er et direkte tlf nummer.

Men sådan er vi jo så forskellige . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev til Janik i går, fik svar efter 6 timer.

"Hej jeg søger nogle fyre til gangbang med min veninde Mvh J..." var det første svar jeg fik ud af 3 korte.

Det er med kondom, blow uden og ingen anal, og for et gangbang få deltagere ad gangen.

Prisen er standard dog ikke i den billige ende.

Er stadig uforstående overfor at det ikke bare kan skrives på annoncen, det der tilbydes, for at gøre det lettere for begge parter.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...