Jammerlap 20 Skrevet 14. Marts, 2023 Hej brødre.. Nogen der har været forbi her før.. https://annoncelight.dk/showad/363058 mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 14. Marts, 2023 Jammerlap skrev, for 48 minutter siden: Hej brødre.. Nogen der har været forbi her før.. https://annoncelight.dk/showad/363058 mvh Kender intet til det, men der er fyldt med røde flag i mit hoved, efter jeg har læst annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 14. Marts, 2023 NysgerrigePeter skrev, for 1 time siden: Kender intet til det, men der er fyldt med røde flag i mit hoved, efter jeg har læst annoncen. ja , janik davis lyder ikke meget som Thai....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 14. Marts, 2023 Personen søger hver dag og har gjort det siden nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 14. Marts, 2023 pdrhan skrev, for 4 timer siden: ja , janik davis lyder ikke meget som Thai....... Ja , her har du da ret!! men han skriver jo også : Gang bang med min veninde !! tlf nummer følger med ! Så er det ikke bare, en god ide , at ringe og finde ud af , om dette her er fake eller Bingo hvor svært kan det være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jammerlap 20 Skrevet 15. Marts, 2023 tronheim skrev, for 14 timer siden: Ja , her har du da ret!! men han skriver jo også : Gang bang med min veninde !! tlf nummer følger med ! Så er det ikke bare, en god ide , at ringe og finde ud af , om dette her er fake eller Bingo hvor svært kan det være Nu stiller jeg på intet tidspunkt spørgsmålet om det er fake eller bingo.. Jeg spørger om nogen har været forbi før.. Husk og læs tekst og spørgsmål... "hvor svært kan det være" :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 15. Marts, 2023 korrekt, men prøv også lige at forstå hvad jeg mener !! Det er sgu da ikke noget at koge suppe på eller er det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 16. Marts, 2023 Har skrevet da annoncen kom op, har ikke hørt noget fra dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jammerlap 20 Skrevet 20. Marts, 2023 Tvivler også lidt på om den er god nok.. Samt hvad det er for en dame man kan møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 22. Marts, 2023 Som jeg skrev før , Måske en god ide at ringe , da manden som hedder Janik Davis ! har skrevet hans/deres tlf nr . Sad og tænkte lidt over tingene ,og blev enige med mig selv , kunne være spændende at prøve det af igen !! Har fra tidligere i mit liv en del erfaring med swinger livet . Ringede i morges intet svar , men her til middag ringede en meget flink og høflig mand . Så efter en længere samtale ,ser det ud til at det er seriøst , Men de havde svært ved at finde seriøse mænd som stiller til aftalte tid og sted . N.B. De har afholdt det 2 gange , så kom ud af busken og måske vi mødes samme sted . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 23. Marts, 2023 tronheim skrev, for 20 timer siden: Som jeg skrev før , Måske en god ide at ringe , da manden som hedder Janik Davis ! har skrevet hans/deres tlf nr . Sad og tænkte lidt over tingene ,og blev enige med mig selv , kunne være spændende at prøve det af igen !! Har fra tidligere i mit liv en del erfaring med swinger livet . Ringede i morges intet svar , men her til middag ringede en meget flink og høflig mand . Så efter en længere samtale ,ser det ud til at det er seriøst , Men de havde svært ved at finde seriøse mænd som stiller til aftalte tid og sted . N.B. De har afholdt det 2 gange , så kom ud af busken og måske vi mødes samme sted . Interessant. Yderst sparsommelig info i annonce, så man netop tvivler på den er seriøs. Forhåbetntlig kan de opdatere med flere detaljer og evt billeder, så tænker jeg også det hjælper med opbakning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 23. Marts, 2023 MogensJ skrev, for 2 timer siden: Interessant. Yderst sparsommelig info i annonce, så man netop tvivler på den er seriøs. Forhåbetntlig kan de opdatere med flere detaljer og evt billeder, så tænker jeg også det hjælper med opbakning. Alt dette bliver du informeret om , når du ringer til nummeret . Hvis ikke han/de, svare her og nu ,så ringer de tilbage snarest muligt. Billeder er jeg sikker på du kan få . Selvfølgelig hvis de føler du er den rette . Farverige billeder ,med masser af detaljer ,der bliver offentlig gjort , trækker tit og ofte også mange useriøse til , som ringer og skriver i en uendelighed, uden at tage tyren ved hornene. Så personligt, ser jeg ikke flere røde flag ! bare fordi announcen er kort og præcis , plus kontakten er et direkte tlf nummer. Men sådan er vi jo så forskellige . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 319 Skrevet 26. Marts, 2023 (edited) Skrev til Janik i går, fik svar efter 6 timer. "Hej jeg søger nogle fyre til gangbang med min veninde Mvh J..." var det første svar jeg fik ud af 3 korte. Det er med kondom, blow uden og ingen anal, og for et gangbang få deltagere ad gangen. Prisen er standard dog ikke i den billige ende. Er stadig uforstående overfor at det ikke bare kan skrives på annoncen, det der tilbydes, for at gøre det lettere for begge parter. Redigeret 26. Marts, 2023 af GBlover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jammerlap 20 Skrevet 11. April, 2023 Men uanset om det er reelt, venlig mand osv.. Så kunne det være fedt at høre fra nogen der faktisk havde været der.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jammerlap 20 Skrevet 23. Maj, 2023 Stadig ingen der har været forbi og kan fortælle lidt op oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 13. August, 2023 https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=363058&search_and_or=or Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg