Hop til indhold
Le courvoisier

Skal kvinden stønne under sex?

Støn under sex?  

114 medlemmer har stemt

1. 1. Skal kvinden stønne under sex?

• Ja- helst en skriger
      38
    • Ja-men diskret, en stønner
      76
    • Nej- helst lydløs
      8

Recommended Posts

Der er ikke noget der tænder mig mere end højlydt nydelse :) blandet med ytringer om at blive kneppet godt og grundigt! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det skal lyde som en blanding af en dæmonuddrivelse og en rodbehandling uden bedøvelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en kæreste som var en skriger. Jeg kunne høre at hendes naboer  grinede i starten, men efter 2-3 timer vild sex syntes de ikke at der var så sjovt længere.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Le courvoisier skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har haft en kæreste som var en skriger. Jeg kunne høre at hendes naboer  grinede i starten, men efter 2-3 timer vild sex syntes de ikke at der var så sjovt længere.:lol:

nåh for søren, interresant .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Støn? Skrig? Suk?

Hvor mange illusioner kan mænd bilde sig selv ind er virkelige?

Selv om jeg nu har knaldet piger i 45 år, og må formodes at have en vis erfaring, er det helt ærligt kun cirka hver fjerde gang, at jeg oplever en ægte, inderlig orgasme hos den professionelle pige.

Selverkendelse? Ja.

Kombineret med en rationel vurdering af, hvad en professionel pige oplever som fantastisk, orgasmefremkaldende sex (de fleste mænd tror de er verdensmestre).

Men så er der alt det andet....som hun og jeg oplever sammen.

Dér, i det rum, i harmoni, sensualitet og respekt,  ligger nogle hemmeligheder, som jeg vil dele med jer en dag.

Det er et stort rum,  meget stort endda, som der ikke er skrevet meget om herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj

Min underbo er skriger, men heldigvis elsker hendes kæreste at proppe hendes trusser i munden på hende, når de har sex :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
hrolandj skrev, for 41 minutter siden:

proppe hendes trusser i munden på hende

og det ved du fordi? 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

og det ved du fordi? 

Jeg... taler med folk.... gør du ikke dét?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
hrolandj skrev, for 10 minutter siden:

Jeg... taler med folk.... gør du ikke dét?!

Nej da, jeg taler til dem :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har bemærket at mange piger får lidt dårlig ånde, når de bliver rigtig tændte, fordi de så ånder dybere end normalt og så får tømt lungerne for dårlig ånde - det kan tage lidt af begejstringen - men så må man bare tage dem bagfra ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 2 timer siden:

Som at spille AC/DC på JBL 240 ti, det skal kunne høres.

Jeg tænker at hvis man sætter sig godt og grundigt ind i hvor volumen-knappen, bassen og diskanten sidder på den enkelte kvinde, så kan man selv "skrue på og op for lyden" som man lyster ;) 

Jeg havde en overbo i tidernes morgen da jeg havde min blowjob-butik i en stuelejlighed på Godthåbsvej. 
Hun havde TO faste elskere. Jeg kunne snildt høre hvem af dem der var på besøg baseret på hendes lyde. 
Jeg er sikker på hun også kunne høre på nogle af mine gæster i butikken om der var dømt Kronhjort, Grizzly eller Guldfisk i brunst :wub: 
Diversiteten længe leve! HURRA!! og SKrÅL!! :D

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 7 timer siden:

-Jeg var nok din nabo! pisse træls i længden... -Flyttede efter 1 år;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke snart tid for EG at starte med krydsogtværs? 

Snart er det forår. Måske kunne thaifora laves om til afdelinger med diverse tips og råd? Syanvisninger, tips til haven, hvordan man selv justerer bremserne på cykeln etc.

Vi kunne også ha konkurrencer om at skrive den bedste erotiske novelle (hm... det har vi måske allerede?)

Kom gerne med flere tanker om hvordan EG kan udvikles til et brugbart forum i synk med inflation og samtid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

-Jeg var nok din nabo! pisse træls i længden... -Flyttede efter 1 år;-)

Jeg boede ikke sammen med hende.:)Jeg kunne høre naboerne grinede, men der var sommer,  derfor ville hun helst have alle vinduerne åben. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 37 minutter siden:

Jeg boede ikke sammen med hende.:)Jeg kunne høre naboerne grinede, men der var sommer,  derfor ville hun helst have alle vinduerne åben. :lol:

På nyborgvej i Odense -jeg boede på 3.sal og der var en madamme som hvinede op natten lang, og sengen bankede op ad væggen i stuen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde engang en nabo, der jævnligt havde besøg af Komatøsen, hun var meget støjende.

En papsøn havde engang en vældig smuk, aktiv og højlydt kæreste, var faktisk nødt til at bede dem dæmpe sig lidt.

Min sjoveste oplevelse var på en ferie, hvor et par holdt hele hotellet vågent. Der var vinduer ud til en skakt, alle havde vinduerne åbne, for det var meget varmt og skakten forstærkede lydene, så alle kunne følge med i, hver gang hun kom, og det var gentagne gange. Manden var mærkeligt nok den stille type.

Kan huske en gang på PG, hvor jeg besøgte dejlige Tiffany. Hendes kollega fik den i bagdelen på værelset ved siden af og var meget højlydt. Det lykkedes dog Tiffany og mig, at lave vor egen lydkulisse.

For mig er det en kombination af nærvær, nydelseslyde og smaskende/klaskende lyde, der giver den bedste kombination. Det behøver ikke være skrig og skrål eller støn og prust, blot man kan mærke den gensidige nydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyden af andres sexaktiviteter har jeg altid syntes var særdeles ophidsende. Husker engang på et hotel hvor min kone og jeg pludselig kunne høre hvordan en seng inde på naboværelset knirkede højlydt, der gik ikke lang tid, så smittede det og vi var også i gang.

Jeg kan godt lide at kvinden stønner højlydt mens pikken glider ind og ud, det er også frækt vi undervejs siger frække ting til hinanden, skrigeri under orgasmen er også fint.

Overhørte engang et par venner der var i gang på et værelse ved siden af, kvinden kom med en blanding af stønnen og højlydt grinen og jeg kunne tydeligt høre på hendes lyde, når der blev stødt i hende. Det var sgu' ret frækt.

Havde engang en elskerinde der ofte kom til at hoste under selve orgasmeforløbet, så det blev til en blanding af stønnen og host.

Tom

Redigeret af Dristige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 1 time siden:

Kan huske en gang på PG, hvor jeg besøgte dejlige Tiffany. Hendes kollega fik den i bagdelen på værelset ved siden af og var meget højlydt. Det lykkedes dog Tiffany og mig, at lave vor egen lydkulisse.

Måske var det mig der var vikar-telefondame på den vagt, eller også var jeg bare lige på besøg eller havde lejet PussyCall rummet måske, og teledullen var i kiosken.  
Tiff (Tiffany Diamond) havde en overgang, da PG stadig lå på Frederiksberg fast vagt med en pige der virkelig IKKE faker det når hun gi'r den gas. Og det gør hun!
Så måske det var @Trine bigbOObs der på en go' dag kan lyde som et Gospelkor med tågehorn når hun trapper op til en Sprøjteorgasme... og hun kan mere end een gang :wub: 
Tiff kom fnisende ud på gangen og spurgte hvor længe Trines gæst havde tilbage af sin tid, og om Tiff selv havde tid til at forlænge sin gæst uden betaling, fordi I dårligt kunne være i det, eller om hun havde en booking lige bagefter. 
Husker ikke udfaldet, dog. 
Det var en tirsdag, så vidt jeg husker. Muligvis en søndag :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

En kvinde skal da bare stønne, hvis hun føler for det. Eller være stille, hvis hun føler dét. At fake-stønne er ucharmerende. De lyder der falder naturligt, er derimod lækre....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...