Den_glade_amatør 4399 Skrevet 16. Marts, 2023 Normalt holder jeg til i Storkøbenhavn, men forleden gik turen vestover, og det resulterede på baggrund af gode anbefalinger her fra EG (tak for det) i et besøg hos Bebee hos Tukta i Fredericia. Hun kaldte sig godt nok kun Bee, men det var hende på billedet, så vidt jeg kan vurdere. Stedet ligger med gratis parkering tæt på, og diskretion ved indgangen er der intet af. Til gengæld havde Fredericia (i hvert fald på det tidspunkt) væsentlig færre folk på gaden, end man er vant til i hovedstaden, og når man alligevel ikke kender et øje på de kanter, er det jo rimelig lige meget med diskretion eller ej. En i starten lidt genert Bee, som vel aldersmæssigt ligger på omkring de 40 år, bød på massage og ekstra i en times tid, og tilmed til priser, som ligger 20% under, hvad vi ofte betaler i Storkøbenhavn. Allerede inden massagen gik i gang, havde hun smidt alt tøjet og åbenbaret hendes ganske lækre krop. Det gættede jeg på ville være et tegn på, at massagen rimelig hurtigt ville gå over i noget andet, men det var ikke tilfældet. Derimod var det egentlig lækkert at ligge og tænke på hendes velformede hofter og flot lavede bryster, mens hun stille og rolig masserede arme, ryg og ben. Massagen var i den blide ende, men det var helt fint for mig den dag. Mod slutningen af massagen kælede hun mere og mere for boller, røv og den nederste del af skaftet. Uden helt præcist at kunne gøre rede for, hvad hun gjorde anderledes end så mange andre, så havde det en fantastisk effekt, og hun forstod i den grad at gejle mig op. Uendelig langsomt, men intenst, slikkede hun også skaft og pikhoved, og jeg foreslog, at vi skulle have sex. Uden at svare verbalt kastede hun et hurtigt blik op på mig og kastede sig så over pikken igen med formidabel iver, og inden jeg kunne nå at gentage mit ønske, kunne jeg godt fornemme, at hendes blow var ved at tage mig et sted hen, hvor det bare gjaldt om at hellige sig nydelsen. Hendes mund gled op og ned, samtidigt med at hendes hånd masserede skaftet med det helt rette faste greb, og jeg endte med at komme i munden på hende i en stor forløsning. Men hov, vil den vakse læser måske indvende, så blev du jo snydt for sex? Og ja, det blev jeg jo nok, men med det blow, så gjorde det absolut ikke noget. Normalt siger blow mig ikke det store, så når Bee kunne få det hele op at ringe på den måde, så skulle det da på ingen måde stoppes. I virkeligheden måske et godt eksempel på, at på thaiklinikker forløber det nogen gange lidt anderledes, end man lige ellers har tænkt det. Hvornår vejen næste gang fører forbi Fredericia, ved jeg ikke, men til gengæld har jeg en god ide om, hvor man godt kunne tage hen i en times tid. Søgbart link: https://annoncelight.dk/showad/228712 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 17. Marts, 2023 Super beskrivelse tak for det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg