Hop til indhold
Oldtimer

Lyngs Thaimassage

Recommended Posts

Jeg var blevet hamrende liderlig og havde samtidigt lidt øm nakke af at sidde for længe i mødelokalet bøjet over den bærbare. Annoncen sagde ikke så meget, men i en efterlysning, blev det røbet, at det kunne være godt. jeg lyttede til det nederste hoved og tænkte: "Hva' en halvtime kan jeg godt prøve", som tænkt så gjort.

Stedet ligger i en lillebite landsby Lyngs, så mon ikke naboerne ved hvad der foregår? Der må jo jævnligt holde fremmede biler i området.

Jeg nåede frem til det anonyme hus, fik øjenkontakt med en thaikvinde, som lukkede mig ind. Zandy kaldte hun sig, det kan godt være det er hende på billederne i annoncen, det kan også være det ikke er. Men Zandy er en velskabt kvinde, ganske tiltalende at se på, så igen fik det nederste hoved lov til at bestemme.

Zandy er den meget ligefremme type, der ikke er bange for at tage fat om dine kronjuveler og scepter. Medens jeg tog mit tøj af og lagde mig tilrette forsvandt hun og kom tilbage med to øl. Det skal siges, at hun hverken lugtede eller virkede påvirket, men alligevel.

Jeg blev overplasket med olie, men alligevel gav hun en god massage, afløst af meget behagelig og inspirerende B2B. Jeg kom om på ryggen og fronten fik en lidt blidere behandling, men B2B var stadig en inspirerende del af legen. Minitimeren meldte sig fra sin bedste side og der kom kondom på og hun tog en hurtig ridetur, hvorpå jeg fik lagt ende tilrette til en missionær (vi er jo i et missionsk område).

Bagefter fik jeg et bad, for at vaske noget af al olien af.

Så alt i at var det en fin oplevelse.

Zandy er den lidt crazy-type og medens vi legede holdt hun lige pause for at tylle lidt øl i sig.

Hun har en velskabt numse (i min optik lidt stor i det) pæne appelsinstørrelse naturlige bryster og en lille landingsstribe. Hun bruger det hele under B2B.

Et link: https://annoncelight.dk/showad/324549

Jeg ved ikke, om det altid er gældende, men er man i området, har uro i bukserne, så vil jeg da ikke fraråde et smut forbi.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...