Hygge-kvinden 20 Skrevet 17. Marts, 2023 Hej med jer. Jeg er en single kvinde, mine børn er flyttet hjemmefra. Alle i min omgangskreds har enten hjemmeboende børn eller en ægtefælle (ægte - fælde ) synes at nogle weekender godt kan føle lange og kedelige. Jeg er sikkert ikke den eneste, der må også sidde andre mænd derude og kede sig i weekenderne. Ved godt jeg bare kan søge selskab på dating og andre sites, men fælles for dem alle er vel, at de håber på sex. Så kom jeg på en ide. At jeg tilbyder mig selv, som en form for hygge veninde. Ønsker manden en tur i biografen, så vælger han filmen og evt. Popcorn og cola og betaler. Ønsker manden ud at spise, så vælger han restauranten og betaler for maden. Ønsker han at se en film hjemme hos mig, vælger han filmen, evt. Pitza og nussen på ryggen. Ønsker han mig med til koncerter, en gåtur på stranden osv... Alt med flirt og jeg tager en timepris på 200 kr. Tænker jeg er rimeligt? Uanset hvad han ønsker. Ønsker han efterfølgende sex betaler han for det. Hvad siger i mænd, lyder det ik som en god ide? Krammer fra hyggekvinden. 17 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 17. Marts, 2023 Jeg er ret fan af den her ide Fordi det ikke altid man har lyst til sex, nogle gange bare lidt selvskab fra en skøn kvinde er nok til og gøre min dag bedre 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 17. Marts, 2023 Det var da en super god ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2023 Ideen lyder udemærket. Jeg tror bare, at der skal være ret faste retningslinjer for hvad der skal ske m.v.,, da jeg har en fornemmelse af, at en del mænd ville håbe på noget "billig/gratis" sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 17. Marts, 2023 Sutteålen skrev, for 1 minut siden: Ideen lyder udemærket. Jeg tror bare, at der skal være ret faste retningslinjer for hvad der skal ske m.v.,, da jeg har en fornemmelse af, at en del mænd ville håbe på noget "billig/gratis" sex. Du har 100% ret, der altid nogle mænd som skal have skåret alting ud i pap 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 51 Skrevet 17. Marts, 2023 God ide, jeg er da 100% med på det koncept 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sniger 10 Skrevet 17. Marts, 2023 Syntes det er en god ide jeg har her ikke lige styr på hvor I landet du bor. Du kunne da skive opslag herinde de weekender du har lyst til besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 17. Marts, 2023 Super ide. Hvor er du fra i lille Danmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 17. Marts, 2023 Hygge-kvinden skrev, for 1 time siden: Hej med jer. Jeg er en single kvinde, mine børn er flyttet hjemmefra. Alle i min omgangskreds har enten hjemmeboende børn eller en ægtefælle (ægte - fælde ) synes at nogle weekender godt kan føle lange og kedelige. Jeg er sikkert ikke den eneste, der må også sidde andre mænd derude og kede sig i weekenderne. Ved godt jeg bare kan søge selskab på dating og andre sites, men fælles for dem alle er vel, at de håber på sex. Så kom jeg på en ide. At jeg tilbyder mig selv, som en form for hygge veninde. Syntes da det er et ude mærket koncept på sin vis .. Jeg har flere gange tænkt over hvad sådan en aften skulle stå i .. for tror der er flere der gerne vil selskabet under en middag , koncert eller lign , men ikke til 1000-1500 kr i timen .. Det tænker jeg alligevel er lidt pebret for de fleste. Så 200 kr er vel ok Pr time .. og alligevel .. Men ... hvorfor ikke finde en af dine faste Gæster , som du måske snakker godt med og som du ved er single og spørge om en aften ude ,, Han betaler maden etc . men timeprisen forsvinder , så får i en god oplevelse sammen og man fornemmer at det er fordi begge har behov for at ses med et andet menneske for at hygge sig . Jeg indrømmer jeg ville have det lidt stramt med at skulle betale for at "Hun" ikke gad kede sig og føle sig alene på de stille aftner .. men en hygge aften ude hvor jeg betalte maden /koncerten , det ville være ok , men ikke en time pris oven i 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 17. Marts, 2023 Er det ikke bare sugardating? 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2031 Skrevet 17. Marts, 2023 Jo, jeg synes osse det er et godt koncept. Jeg har hen over tiden set flere 40+ piger der prøver sig frem med lignende koncepter. En slags 'sugar-dating for voksne' Det er faktisk også utrolig svært for os mænd at finde en kvinde til ganske almindelig 'een-til-een' hygge ... også selv om det er uden sex. Det er som om omgangsformen mellem voksne spænder ben osse hér .. Men ellers er jeg meget på linje med @Naboen ovenfor ... Rigtig godt oplæg, i øvrigt, @Hygge-kvinden ... de gode oplæg har det med at komme lidt i 'stimer' ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2031 Skrevet 17. Marts, 2023 Lauersen skrev, for 15 minutter siden: Er det ikke bare sugardating? Jooeh ... og så alligevel ikke ... Det er derfor jeg kalder det 'sugardating for voksne' ... ovenfor ... Der er en forskel - faktisk en ret stor forskel - men det er lidt svært at sætte fingeren på hvilken ... Man kunne kalde det 'rent-a-date' ... det har vist før været brugt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 204 Skrevet 17. Marts, 2023 @Hygge-kvinden, Jeg er sikker på, at dit koncept er godt, og du vil helt sikkert få nogle dejlige timer sammen med nogle rare mænd. Du ønskes alt det bedste herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 116 Skrevet 17. Marts, 2023 Jeg syntes at det er en super fin ide det er da bare at prøve det af. Der er helt sikkert en masse som drømmer om det koncept, særligt i denne tid hvor mange er ensomme og ønsker en veninde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 17. Marts, 2023 Hygge-kvinden skrev, for 3 timer siden: Så kom jeg på en ide. At jeg tilbyder mig selv, som en form for hygge veninde. Det lyder sådan nemt, men det kommer ikke til at blive så nemt som man tror desværre - også selvom manden er en hovedperson. Som vi alle ved, folk bruger meget tid på at lyde/være “kritisk tænkende “lige meget hvor ensomhed kan blive hos dem. Det handler jo allerførst om kemi og fællesinteresse, synes jeg - og selvfølgelig faktisk er flere ting…. — og når de to ting her ikke er til stede, kan det være at underholdningen gå i stå - også selvom man synes, man er tiltrækkelig kritisk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 18. Marts, 2023 Umiddelbart lyder det måske tiltalende for nogen, personligt vil jeg dog nægte at skulle betale for almindeligt timebaseret grønt " og lødigt samvær, så kan man vel ligeså godt spørge " Bente " ved kasse 4 i det lokale, eller for den sags skyld en af veninderne på f.eks FB e.lign, singler er der som bekendt ikke mangel på her i landet, heller ikke dem som er behæftet med et lige cpr nummer, så der burde under normale omstændigheder, være rig mulighed for en tur i biffen eller andet i den pæne genre, uden at taxameteret tikker derudaf men ok, er veninde kredsen beskeden er det måske en mulighed, igen for nogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyd 2 Skrevet 18. Marts, 2023 Nu river jeg lige noget ud af sammenhængen.. Citat der må også sidde andre mænd derude og kede sig men det er måske bare mig som studser over om det bare er en uheldig formulering, eller en fortalelse? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 18. Marts, 2023 Nyd skrev, for 4 timer siden: Nu river jeg lige noget ud af sammenhængen.. men det er måske bare mig som studser over om det bare er en uheldig formulering, eller en fortalelse? Nej den studsede jeg også over . Der er vist nok et andre for meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 18. Marts, 2023 Naboen skrev, for 11 timer siden: Jeg indrømmer jeg ville have det lidt stramt med at skulle betale for at "Hun" ikke gad kede sig og føle sig alene på de stille aftner .. men en hygge aften ude hvor jeg betalte maden /koncerten , det ville være ok , men ikke en time pris oven i Meget enig. Hyggeaften uden taxameteret kørende … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 18. Marts, 2023 (edited) Selvfølgelig er det et koncept de med garanti vil tiltale mange mænd ! Personligt har jeg fundet mig en 'bonus-veninde' (under Corona), hun er en voksen pige noget yngre end mig, hvor børnene er flytter hjemmefra. Vi hygger os gevaldigt med udflugter, restautantbesøg, hotel ture , sex osv.og Jeg betaler ikke ' honorar'. Men da jeg tjener netydeligt mere end hun gør (hun arbejder i sundheds sektoren) falder det naturligt, at jeg betaler for vores oplevelser sammen, Sugar dating ? nej det synes jeg ikke Det er et lidt uforpligtende. men ikke ligegyldigt forhold, - ren win-win der har stået på et par år, og lige nu taler vi om tage på en forlænget weekend til en hovedstad i foråret. So go for it, ville ønske at jeg havde mødt hende før Corona P.S Hun er til piger men vi har lidt svært ved at finde en lækkermås, der vil lege med os Redigeret 18. Marts, 2023 af Gh0st 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 18. Marts, 2023 (edited) Gh0st skrev, for 7 timer siden: Hun er til piger men vi har lidt svært ved at finde en lækkermås, der vil lege med os Når det lykkedes for jer så glæd dig, det er max godt med en ekstra kvinde, og meget nydelsesfuld at se dem lege sammen, når du er helt, som i h e l t tømt . Redigeret 18. Marts, 2023 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 21. Marts, 2023 Hygge-kvinden skrev, den 18.3.2023 at 06:15: Hej med jer. Jeg er en single kvinde, mine børn er flyttet hjemmefra. Alle i min omgangskreds har enten hjemmeboende børn eller en ægtefælle (ægte - fælde ) synes at nogle weekender godt kan føle lange og kedelige. Jeg er sikkert ikke den eneste, der må også sidde andre mænd derude og kede sig i weekenderne. Ved godt jeg bare kan søge selskab på dating og andre sites, men fælles for dem alle er vel, at de håber på sex. Så kom jeg på en ide. At jeg tilbyder mig selv, som en form for hygge veninde. Ønsker manden en tur i biografen, så vælger han filmen og evt. Popcorn og cola og betaler. Ønsker manden ud at spise, så vælger han restauranten og betaler for maden. Ønsker han at se en film hjemme hos mig, vælger han filmen, evt. Pitza og nussen på ryggen. Ønsker han mig med til koncerter, en gåtur på stranden osv... Alt med flirt og jeg tager en timepris på 200 kr. Tænker jeg er rimeligt? Uanset hvad han ønsker. Ønsker han efterfølgende sex betaler han for det. Hvad siger i mænd, lyder det ik som en god ide? Krammer fra hyggekvinden. Fantastisk koncept! Jeg er kæmpe fan Nok også derfor at jeg selv tilbyder noget alla det samme, dog til en højere time pris, også selvom der er tale om en platonisk date. Jeg møder en del klienter som blot ønsker en smuk og intelligent kvinde til socialt sammenvær. Nogle lever måske alene. Nogle arbejder måske for meget. Nogle er måske netop blevet skilt. Jeg oplever ligeledes ofte at mange mænd gerne vil blive set sammen med en smuk og yngre kvinde, om det så er på restauranten eller i biografen. De går også efter de yngre, fordi det er en form for fornyet energi når man indgå i en dialog og har tiden til dybdegående samtaler. Uanset hvad, spring ud i det og rigtig meget held og lykke med det! Ønsker dig det bedste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 97 Skrevet 26. Marts, 2023 Fed ide. Jeg er i Nordsjælland så hvis du er der eller København send en besked Jeg er single i slutningen af 40'erne og orker ikke dating scenens forventninger og pres, men savner en god hyggelig middag med lidt snak bare lidt socialt samvær og betaler gerne for middag , drinks og lidt ekstra. Hvis du er i Århus send en besked, mangler en undskyldning til at prøve vandflyveren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2031 Skrevet 28. Marts, 2023 Annika.Sofia.A skrev, den 21.3.2023 at 13:25: Jeg oplever ligeledes ofte at mange mænd gerne vil blive set sammen med en smuk og yngre kvinde, om det så er på restauranten eller i biografen. De går også efter de yngre, fordi det er en form for fornyet energi når man indgå i en dialog og har tiden til dybdegående samtaler. Ja! Der er noget energi-givende ved at være i selskab med yngre kvinder. Også uden sex, men man mangler i andre situationer netop det at man har lov til at 'flirte igennem'. Een ting er den fysiske tiltrækning. Noget andet er det uspolerede ved yngre kvinder. De har livsdrømmene i behold, og udforsker livet og verden med et åbent sind. Jeg kan godt li' 'studine-typerne', måske netop af den grund. Men i kraft af det job jeg havde - er lige blevet pensionist - véd jeg så osse at mange unge ikke har det nemt - især mange unge kvinder har det svært med livet. Det kan godt bevirke, at man ikke glorificerer ungdommen helt så meget - som ældre kan man nemmere trække skidt-pyt kortet ... Man har ikke så meget i klemme, og så mange spekulationer, som de unge ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2031 Skrevet 28. Marts, 2023 (edited) mgcharlie skrev, den 18.3.2023 at 01:52: Umiddelbart lyder det måske tiltalende for nogen, personligt vil jeg dog nægte at skulle betale for almindeligt timebaseret grønt " og lødigt samvær, så kan man vel ligeså godt spørge " Bente " ved kasse 4 i det lokale, Kan man .. ? Det er faktisk ment som et spørgsmål, jeg mener netop ikke det er velset at flirte på dén måde her i landet. Det er netop eet af problemerne for nogle af os single mænd. Jeg har været i tvivl om det bare var mig - jeg har nogle ret store huller i min udvikling af sociale kompetencer, så at sige ... Men jeg læste faktisk en gang nogen (sikkert een der kom fra et andet land) der skrev: "I Danmark dater man ikke folk man ikke kender .. " Lidt sat på spidsen selvfølgelig, men alligevel ... I amerikanske film ser man nogle gange at en mand går hen til servetricen i diner'en, eller en anden gæst, og siger, "Du ser sød ud, har du lyst til at mødes over en kop kaffe?" Det gør man altså ikke hertillands .. er mit indtryk .. Redigeret 28. Marts, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg