SexyPaula 19 Skrevet 31. Marts, 2023 GodCigar skrev, den 28.3.2023 at 19:04: Hej allesammen Lige en hilsen og et stort tak, til de der afholdte og deltog i dette event. Det var første gang jeg deltog i GB, men bestemt ikke sidste. Det var hyggeligt, pisse frækt og uhøjtideligt. Stor tak til Paula, for god "betjening", jeg er ked af at jeg ikke kunne levere mere. Jeg nød dog til fulde alle dine dejlige huller inklusiv en DP, som længe har stået på ønskelige. Og stort tak til Camilla, efter at have mærket din mund i første sæt, ville jeg virkelig gerne have afsluttet anden omgang i din mund, men fysikken svigtede. Jeg håber at det en dag kan gentages, det var virkelig lækkert. Tak til fyrene, inklusiv Camillas kæreste, for godt humør og en åbenhed, der gjorde at jeg kunne slappe helt af i jeres nøgne selskab. Jeg håber at vi ses igen derude... Tusind tak!!!! Vi glæder os til at se dig igen..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thommygun 11 Skrevet 2. April, 2023 Lyder som et frækt arrangement.. hvordan foregik det med test?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 13. April, 2023 Lyder frækt... ville godt slilke rent også eller et gedint spermkys eller 2.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads Jern 0 Skrevet 14. April, 2023 Det seneste gangbang opslag er også blevet fjernet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg