Mrbiglove 87 Skrevet 19. Marts, 2023 Hejsa Har mødt pigen bag annoncen og det var total spild af penge. https://nympho.dk/n11304/3697/first-time-in-kobenhavn/ Det er ikke pigen på billederne, hun bekræftede på SMS at tungekys er incl. i prisen, man når man skal til akten er kys slet ikke noget hun tilbyder, spurgte hvor hun så havde sagt det var med i prisen. Undskyldte sig med at hun var dårlig til Engelsk, burde have været gået men hun havde fået pengene på dette tidspunkt. Eneste stilling man måtte tage hende i var i doggy style. Alder på 2 år passer sikkert meget godt, men hun er slet ikke så skarp eller lækker som pigen på billederne og helt klart en pige er ikke bryder sig om det "erhverv" hun har gang i. Spild af penge og jeg vil anbefale en hver til at finde en anden pige end Sonya 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 19. Marts, 2023 Mrbiglove skrev, for 46 minutter siden: Hejsa Har mødt pigen bag annoncen og det var total spild af penge. https://nympho.dk/n11304/3697/first-time-in-kobenhavn/ Det er ikke pigen på billederne, hun bekræftede på SMS at tungekys er incl. i prisen, man når man skal til akten er kys slet ikke noget hun tilbyder, spurgte hvor hun så havde sagt det var med i prisen. Undskyldte sig med at hun var dårlig til Engelsk, burde have været gået men hun havde fået pengene på dette tidspunkt. Eneste stilling man måtte tage hende i var i doggy style. Alder på 2 år passer sikkert meget godt, men hun er slet ikke så skarp eller lækker som pigen på billederne og helt klart en pige er ikke bryder sig om det "erhverv" hun har gang i. Spild af penge og jeg vil anbefale en hver til at finde en anden pige end Sonya Det undre mig at du ikke fra start gik, da du spottede hun ikke er den hun udgiver sig for at være. Jeg har aldrig helt forstået det der med, at “pikkemanden” får magten i denne situation. Personligt skal jeg tiltrækkes af det jeg ser (evt billeder) og er personen ikke den samme, sker det jeg mister lysten og går igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 19. Marts, 2023 El Caliente skrev, 1 time siden: Det undre mig at du ikke fra start gik, da du spottede hun ikke er den hun udgiver sig for at være. Jeg har aldrig helt forstået det der med, at “pikkemanden” får magten i denne situation. Personligt skal jeg tiltrækkes af det jeg ser (evt billeder) og er personen ikke den samme, sker det jeg mister lysten og går igen. Ja jeg har også gennem tiden, drejet om på hælen mere end bare en enkelt gang, når billederne ikke helt lever op til hvad der møder en i døren og som med udseende/alder som med løn, man bliver man stort set aldrig overrasket i den positive retning, aldrig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 19. Marts, 2023 mgcharlie skrev, for 30 minutter siden: Ja jeg har også gennem tiden, drejet om på hælen mere end bare en enkelt gang, når billederne ikke helt lever op til hvad der møder en i døren og som med udseende/alder som med løn, man bliver man stort set aldrig overrasket i den positive retning, aldrig ! Valgte det samme, da kvinden var 10-15 ældre end billeder og jeg følte virkeligt at jeg havde spildt tiden. Den dag lærte jeg at forsøge et have en backup på tapetet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 19. Marts, 2023 Mrbiglove skrev, for 3 timer siden: Alder på 2 år passer sikkert meget godt Der havde jeg nok meldt pas... But anyway. Det er meget små billeder, som lugter af screenshot. Mindst af dem, bliver genkendt i Google Image Search. Hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, er det som regel for godt til at være sandt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensens 217 Skrevet 19. Marts, 2023 yrghh skrev, for 12 minutter siden: Der havde jeg nok meldt pas... But anyway. Det er meget små billeder, som lugter af screenshot. Mindst af dem, bliver genkendt i Google Image Search. Hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, er det som regel for godt til at være sandt. Det er sikkert ofte for godt til at være sandt hvis det ser sådan ud, men Sonya her ser da meget standard ud på billederne, der skal jo altid være en som er den første til at prøve en ny pige, så tak til TS for at have taget en for holdet på en pige som sagtens kunne have været ægte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 19. Marts, 2023 Jensens skrev, for 2 timer siden: Sonya her ser da meget standard ud på billederne Jeg tror du overså den del, jeg citerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 19. Marts, 2023 Mrbiglove skrev, for 7 timer siden: Hejsa Har mødt pigen bag annoncen og det var total spild af penge. https://nympho.dk/n11304/3697/first-time-in-kobenhavn/ Det er ikke pigen på billederne, hun bekræftede på SMS at tungekys er incl. i prisen, man når man skal til akten er kys slet ikke noget hun tilbyder, spurgte hvor hun så havde sagt det var med i prisen. Undskyldte sig med at hun var dårlig til Engelsk, burde have været gået men hun havde fået pengene på dette tidspunkt. Eneste stilling man måtte tage hende i var i doggy style. Alder på 2 år passer sikkert meget godt, men hun er slet ikke så skarp eller lækker som pigen på billederne og helt klart en pige er ikke bryder sig om det "erhverv" hun har gang i. Spild af penge og jeg vil anbefale en hver til at finde en anden pige end Sonya Helt generalt: Når noen annoncerer med ydelser der så viser sig ikk at kunne holde og at der lige frem udvises modvilje og afsky er der måske tale om handlede piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensens 217 Skrevet 19. Marts, 2023 yrghh skrev, for 37 minutter siden: Jeg tror du overså den del, jeg citerede Haha, ja det kunne man sige, men nu er det forhåbentligt kun din første linje som refererer til det du citerede Resten er vel dit råd til ham Uanset hvad har TS taget en for holdet og det vil sandsynligvis sparer andre brødre for at spilde tid og penge på en annonce som jeg synes virker ok ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbiglove 87 Skrevet 19. Marts, 2023 jensen jr. skrev, for 12 minutter siden: Helt generalt: Når noen annoncerer med ydelser der så viser sig ikk at kunne holde og at der lige frem udvises modvilje og afsky er der måske tale om handlede piger? Ja det er der desværre en risiko for. Det med at man ikke måtte tage hende i andre stillinger finder man jo først ud af når man er igang med akten, lige som man finder ud af at hun generelt bare ikke bryder som det man laver sammen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Altid Positive 38 Skrevet 22. Marts, 2023 Tak for advarselen Det minder mig om de gange jeg aldrig lærte af, på Nyholms Alle ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 23. Marts, 2023 Ja hvis det er på Nyholms Alle så ja , jeg har været der et par gange , og ikke noget at råbe hurra for den ene pige var mere mærkelig en den anden .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 369 Skrevet 23. Marts, 2023 Stenbukken4700 skrev, for 2 timer siden: Ja hvis det er på Nyholms Alle så ja , jeg har været der et par gange , og ikke noget at råbe hurra for den ene pige var mere mærkelig en den anden .. Længe siden jeg har hørt noget om Nyholms Allé. Det gode barebacker crew (30A hvis jeg husker ret) har flyttet rundt mange gange siden: Romanticas gamle lokaler, Hvidovre, Vesterbro etc. De andre adresser på gaden har kun haft dårligt ry inden for de sidste par år så vidt jeg husker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 25. Marts, 2023 Yes Nyholms alle 30A skal man holde sig fra , det er min erfaring . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg