Guest Giftmand! Skrevet 19. Marts, 2023 Hej med jer. Er der nogen i midtjyllands området der kunne være interesseret i at deles om en pige og lave en "slags event" ud af det selvfølgelig hvis pigen også er indforstået med det. Det er bare en forespørgsel for om der evt kunne være nogen der kunne have interesse. God dag til jer derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 84 Skrevet 19. Marts, 2023 Altså jeg godt nok ikke fra midtjylland men har ikke noget mod og kører lidt for sådan et event hvis alle partner er med på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M-45 6 Skrevet 19. Marts, 2023 Giftmand! skrev, 1 time siden: Hej med jer. Er der nogen i midtjyllands området der kunne være interesseret i at deles om en pige og lave en "slags event" ud af det selvfølgelig hvis pigen også er indforstået med det. Det er bare en forespørgsel for om der evt kunne være nogen der kunne have interesse. God dag til jer derude Hvor i midtjylland? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Giftmand! Skrevet 19. Marts, 2023 M-45 skrev, for 4 minutter siden: Hvor i midtjylland? Tænker viborg silkeborg randers området som udgangspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Giftmand! Skrevet 19. Marts, 2023 max_xnxx2020 skrev, for 5 minutter siden: Altså jeg godt nok ikke fra midtjylland men har ikke noget mod og kører lidt for sådan et event hvis alle partner er med på det Fedt har du evt. Nogle ideer til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 84 Skrevet 19. Marts, 2023 Giftmand! skrev, for 1 minut siden: Fedt har du evt. Nogle ideer til det Desværre ikke lige nu, så bare din tråd og tænkte "hold kæft en fed ide" og så ville jeg da gerne sige at jeg var frisk, men skal nok skrive hvis jeg får nogle ideer, du skal os være velkommen til og ramme min PB så kan vi skrive videre om det der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 19. Marts, 2023 Hvis det er den rigtige gp og setup er jeg klar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Giftmand! Skrevet 19. Marts, 2023 Hvis vi bliver flere kunne det være fedt at der var 2-3 piger måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 406 Skrevet 19. Marts, 2023 Giftmand! skrev, for 44 minutter siden: Hvis vi bliver flere kunne det være fedt at der var 2-3 piger måske Hvis I får stablet det på benene kunne I arrangere en herrefrokost, hvor I enten kunne være fælles om en kvinde eller der kunne være et par stykker. Fx sommerhus hvor I kunne besøge kvinden/kvinderne sammen eller på skift i et særskilt værelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Giftmand! Skrevet 19. Marts, 2023 lejogbrug skrev, for 7 minutter siden: Hvis I får stablet det på benene kunne I arrangere en herrefrokost, hvor I enten kunne være fælles om en kvinde eller der kunne være et par stykker. Fx sommerhus hvor I kunne besøge kvinden/kvinderne sammen eller på skift i et særskilt værelse. Det lyder satme som en god ide.. tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 93 Skrevet 19. Marts, 2023 Den er jeg med på. Uden kondom så vil jeg være sidste mand og slikke hende ren 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 19. Marts, 2023 Der må være en som har et sommerhus her i det Jyske som vil låne det ud til et GB ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 19. Marts, 2023 Med en lille frygt for, at jeg muligvis kaster mig selv for løverne ved at skrive dette.. skriv gerne til mig hvis I får planlagt noget konkret Sjælland eller Jylland er ligegyldigt 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 19. Marts, 2023 Lyder spændende - følger med og er interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 19. Marts, 2023 SweetKisses skrev, for 27 minutter siden: Med en lille frygt for, at jeg muligvis kaster mig selv for løverne ved at skrive dette.. skriv gerne til mig hvis I får planlagt noget konkret Sjælland eller Jylland er ligegyldigt Så er der lagt i skålen drenge, hvem kommer først hvis i tør slikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 97 Skrevet 20. Marts, 2023 Giftmand! skrev, for 13 timer siden: Hej med jer. Er der nogen i midtjyllands området der kunne være interesseret i at deles om en pige og lave en "slags event" ud af det selvfølgelig hvis pigen også er indforstået med det. Det er bare en forespørgsel for om der evt kunne være nogen der kunne have interesse. God dag til jer derude Jeg kan godt skaffe en pige alt efter hvilket setup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. Marts, 2023 SweetKisses skrev, for 17 timer siden: Med en lille frygt for, at jeg muligvis kaster mig selv for løverne ved at skrive dette.. skriv gerne til mig hvis I får planlagt noget konkret Sjælland eller Jylland er ligegyldigt Wrauuu (det var et løvebrøl, hvis du nu skulle være i tvivl) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 20. Marts, 2023 Er også klar i Herning,silkeborg,viborgområdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 20. Marts, 2023 @Giftmand! du må være kaptajn her - hvad tænker du om sagerne? Der er vel efterhånden mænd nok om bord til en god aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2320 Skrevet 20. Marts, 2023 underdog40 skrev, for 3 timer siden: Wrauuu (det var et løvebrøl, hvis du nu skulle være i tvivl) Godt du skar det ud i pap - ellers havde jeg ikke gætte det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Giftmand! Skrevet 20. Marts, 2023 Beklager jeg ikke lige har skrevet der er mange som byder ind.. så her er hvad jeg umildbart tænker.... Kunne der være interesse i at lave en gruppe hvor det ville være nemmere at planlægge alt det praktiske.. jeg tænker evt en Facebook gruppe selvfølgelig med fuld diskretion.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Giftmand! Skrevet 20. Marts, 2023 Det kunne være fedt hvis vi kunne mødes i et sommerhus som udgangspunkt. Alt efter hvormange vi bliver tænker jeg vi får flere piger med tænker vi kunne få en fest med at kunne gå til og fra de forskellige piger. Det bliver højst sandsynligt en dyr aften så det ville være fedt at dem der vil deltage sparre op for at lave det mega luxus event Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 20. Marts, 2023 Jeg er klar , når en lægger et sted / sommerhus til og gerne flere piger ,e.v.t par Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 20. Marts, 2023 Giftmand! skrev, for 3 timer siden: .. jeg tænker evt en Facebook gruppe selvfølgelig med fuld diskretion.?? Jo jo da :))) fuld diskretion, tror ikke lige Facebook er det rette sted til den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg