AlfaN 2235 Skrevet 20. Marts, 2023 Godaften Jeg har længe haft lyst til at prøve at tage i swingerklub, har bare ikke haft modet til at tage alene afsted. Så er det muligt at finde en herinde og følges med? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 21. Marts, 2023 (edited) Fantastisk idé! Jeg ved at der er MANGE mænd herinde der gerne vil prøve det af, og som er lidt lunkne og ikke får taget sig sammen til at prøve, fordi de måske synes man er lidt udsat og "alene i den dybe ende af poolen" uden en wing-man eller wing-woman. Til orientering er det ikke tilladt at drive prostitution i swingerklubberne. Så idéen med en "makker" er fantastisk! Jeg siger nej til rigtigt mange der spørger om jeg kan købes til en debut-date i klub. Når jeg fortæller at der er vandtætte skodder for mig mellem betalte dates og swingerklubber, skriver de ofte "Jamen vi skal jo ikke lave noget - vi skal bare følges ad" i en eller anden variant, hvilket måske set fra debutantens side virker logisk og uskyldigt og ikke som prostitution. Det gør det bestemt ikke for hverken mig som privatperson eller for klubben og dens gæster, kan jeg afsløre. Så wingman er da løsningen! Helt vildt fedt initiativ og fremragende idé @AlfaN Hurra for dig! Redigeret 21. Marts, 2023 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 21. Marts, 2023 Hvor og hvornår tænker du? Selvom det er et par år siden jeg sidst har været i en swingerklub, har jeg da lidt erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 21. Marts, 2023 Jernet skrev, for 8 timer siden: Hvor og hvornår tænker du? Selvom det er et par år siden jeg sidst har været i en swingerklub, har jeg da lidt erfaring. Det har jeg ikke lagt mig fast på endnu. Men i/omkring kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 21. Marts, 2023 AlfaN skrev, for 8 timer siden: Det har jeg ikke lagt mig fast på endnu. Men i/omkring kbh. Nå okay, der sgu lidt langt fra det jyske, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg