Hop til indhold
danzig007

Tina hos Ubon Thai massage i Lem - Fantastisk pige/oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/356184

Jeg har tidligere besøgt huset i Lem hvor kvaliteten har været lidt svingende, men Tina som er i huset nu er en perle og fortjener at jeg bryder min lurker status med en anmeldelse

Jeg aftaler over telefon et 2 timers besøg med fuldpakke, prisen er fornuftig og jeg kører med mit lem imod Lem. Jeg ankommer hos Ubon Thaimassage i Lem (huset ligger relativt diskret i udkanten af Lem) og døren bliver åbnet af en smuk lille nips (ca. 150 cm og vil gætte på i starten af 30erne) i en lille sommerkjole og uden trusser på. Vi går ind i soveværelset og afregner (Tina snakker meget godt dansk), hun går derefter ud for at klargøre sig og kommer ind 2 minutter efter.

Jeg starter med at hjælpe hende ud af den lille sommerkjole og kan nu se hendes smukke bryster, de er en perfekt håndfuld. Jeg løfter derefter det lille nips op i sengen.
Hun starter med at give et handjob og der går ikke langtid før lillemanden er klar til mere. På kommer gummi dutten og hun begynder på at give et dejligt blowjob. Hun kravler derefter op på mig og indsætter mit lem. Hun er dejlig stram og rider mig godt og grundigt.

Efter noget tid får jeg lyst til at smage på varerne og den smagte dejligt og kunne se og høre at hun nød min tunge. Derefter trænger jeg op i hende i Missionær og under akten kommer hun med nogle små støn og det syntes jeg var sindsygt fræk og der går ikke længe før jeg kommer.

Efter akten ligger vi og får pusten og efter noget tid er det tid til runde 2.

Jeg vil fri jer for detaljerne af runde 2 da det er mere af samme dur, da min sex smag er meget vanilla.

Efter lidt over 2 timer sad jeg i min bil meget træt og tilfreds

Pigen 10/10

Oplevelsen 10/10

Huset 8/10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Passer billederne godt nok eller ?

Syntes nogle af billederne ligner hende den lidt ældre dame der var der.

Vh Bobsy

De 3 billeder af hende med det lange sorte hår på sengen er Tina. Hun havde den samme halskæde på som man kan se på billederne

Redigeret af danzig007

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brysthår skrev, for 20 timer siden:

Hvor god er massagen på stedet?

Jeg besøgte stedet igår til en gang massage, massagen er god men ikke så hård som andre thai massagesteder, alt i alt en god gang medium hård afslapnings thaimassage. Et stort plus er at jeg mætte pille og røre under massagen, og en dejlig "afslutning" på massagen ;P

Del dette indlæg

Link til indlæg
danzig007 skrev, den 21.3.2023 at 18:39:

De 3 billeder af hende med det lange sorte hår på sengen er Tina. Hun havde den samme halskæde på som man kan se på billederne

Hvor gammel vil du skyde hende til at være ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobsy74 skrev, for 11 timer siden:

Hvor gammel vil du skyde hende til at være ?

Trådstarter skrev i sit review at han ville gætte på i starten af 30erne, men mit gæt vil være i 40erne. Køn dame nonetheless!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crackin2 skrev, den 28.3.2023 at 07:34:

Trådstarter skrev i sit review at han ville gætte på i starten af 30erne, men mit gæt vil være i 40erne. Køn dame nonetheless!

Det skal lige siges at jeg er notorisk dårlig til at gætte aldre :lol: så 40 er absolut en mulighed :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...