Miller223 197 Skrevet 22. Marts, 2023 Jeg ser nogle gange piger på Tinder der søger ældre mænd til feks midlertidig hygge, typisk kan de kontaktes på Instagram. Er der nogen der har fået et frækt møde på denne måde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 22. Marts, 2023 (edited) Nej, Det er jo en privat profil jeg har der, jeg vil ikke løbe chancen for en bliver sur og kontakter mine kontakter der altså instgram, har ikke tinder , det er for besværligt Redigeret 22. Marts, 2023 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 234 Skrevet 22. Marts, 2023 Ja det er sket mere end een gang. Dog i den dyrere ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 22. Marts, 2023 (edited) Jeg ville også tænke mig om to gange. Jeg vil holde mig fra alt der på nogen måde kan henføres til mig. Sociale profiler, whatsapp, mv. Hvis det på nogen måde skulle være nødventigt, vil jeg starte med at købe et Lebara kort hos grønthandleren og oprette profiler kun til dette formål. Især med sugardaters ved man ikke hvilke typer man får fat i, og hvad der sker hvis man må afbryde relationen. Men ja jeg har set det, men på grund af ovenstående har jeg ikke prøvet det. Alt for meget besvær. Redigeret 22. Marts, 2023 af ZipZap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 22. Marts, 2023 Det tror jeg ikke forhindrer mig, har allerede en xtra gmail og Lebarakort fra Føtex, så en xtra Instagram profil tager 2 min. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 435 Skrevet 22. Marts, 2023 ZipZap skrev, for 6 timer siden: Jeg ville også tænke mig om to gange. Jeg vil holde mig fra alt der på nogen måde kan henføres til mig. Sociale profiler, whatsapp, mv. Hvis det på nogen måde skulle være nødventigt, vil jeg starte med at købe et Lebara kort hos grønthandleren og oprette profiler kun til dette formål. Især med sugardaters ved man ikke hvilke typer man får fat i, og hvad der sker hvis man må afbryde relationen. Men ja jeg har set det, men på grund af ovenstående har jeg ikke prøvet det. Alt for meget besvær. Det er ellers skide smart. Hvis du skriver fra din private profil kan du nemt se hvem i har af fælles følgere og du kan finde ud af om du skal til at lave Preben fra squashklubbens datter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 22. Marts, 2023 hkohko skrev, for 5 timer siden: Det er ellers skide smart. Hvis du skriver fra din private profil kan du nemt se hvem i har af fælles følgere og du kan finde ud af om du skal til at lave Preben fra squashklubbens datter eller hun finder ud af du kender hendes far ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) Jeg tror at det var Instagram som på et tidspunkt forslog at jeg skulle være venner med nogle af mine kunders mindreårige døtre. Jeg syntes at det var lidt creepy. Det er en af grundene til at jeg foretrækker at holde tingene adskilt. Selv om der er ingen fare lige nu ved man aldrig hvad fremtiden bringer. Redigeret 23. Marts, 2023 af ZipZap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 23. Marts, 2023 Mødtes med en ung SB for et par år siden, hun havde fundet sin far på sugardaters, holdt sig derfor væk i et år. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg