Aalborgdrengen 12 Skrevet 22. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/365650 besøgte Lily i 1,5 time i dag. først, så er jeg ikke selv noget at prale af, og Lily er den mest perfekte pige, som jeg nogensinde har møde. Hun er så gudesmuk og jeg kunne slet ikke lukke øjnene og bare nyde hendes massage. Mine øjne var klistret til hende. hun er super sød og nem at snakke med. Jeg var temmelig nervøs, for på billederne er hun jo også pæn, men ikke i forhold til virkeligheden. Men hun fik mig hurtigt til at slappe af. hendes sted er i Viby, nemt at parkere og finde og hun kom selv ned til døren og lukkede mig ind. Hendes værelse var pænt og rent. Fint badeværelse. selvom der desværre ikke er noget sex i hendes program, så er hun altså et kæmpe must at prøve. Det var virkeligt svært ikke at sætte munden i hende. 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Marts, 2023 Aalborgdrengen skrev, for 25 minutter siden: Det var virkeligt svært ikke at sætte munden i hende Æh hva? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 22. Marts, 2023 Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden: Æh hva? Ja, ud fra det han skriver, så fik han lov til at sætte sig i hendes mund. Hvordan foregår det? Er der hul i en stol, og så ligger hun med hovedet nedenunder? Tipper hun hovedet udover kanten på sengen? Og hvad sker der så? Er det så bare det? Er det en slags domination eller BDSM? Det er sgu efterhånden nogle ret vilde extras man kan købe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeskidt 6 Skrevet 22. Marts, 2023 Jeg tror Aalborgdrengen prøver at sige at det var svært ikke at sætte tænderne i hende. Hvordan er hendes engelsk? Og hvordan var hun klædt på da hun tog imod dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 23. Marts, 2023 udinaturen skrev, for 8 timer siden: Ja, ud fra det han skriver, så fik han lov til at sætte sig i hendes mund. Hvordan foregår det? Er der hul i en stol, og så ligger hun med hovedet nedenunder? Tipper hun hovedet udover kanten på sengen? Og hvad sker der så? Er det så bare det? Er det en slags domination eller BDSM? Det er sgu efterhånden nogle ret vilde extras man kan købe. sorry - men han mener - sætte tænderne i ... du forsøger at være sjov på andres bekostning.. men det du skriver viser du er tom som en papkasse... opfør dig dog ordentligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgdrengen 12 Skrevet 24. Marts, 2023 mrbeskidt skrev, den 22.3.2023 at 20:27: Jeg tror Aalborgdrengen prøver at sige at det var svært ikke at sætte tænderne i hende. Hvordan er hendes engelsk? Og hvordan var hun klædt på da hun tog imod dig? Ja tak. Hun snakker perfekt engelsk. Hun er fra Tjekkiet og bor i Spanien. Hun tog imod i en lang trøje, som røg af med det samme vi kom op. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 27. Marts, 2023 biker skrev, den 23.3.2023 at 01:04: sorry - men han mener - sætte tænderne i ... du forsøger at være sjov på andres bekostning.. men det du skriver viser du er tom som en papkasse... opfør dig dog ordentligt Som en moderator nok vil sige: tag det personlige et andet sted, hvilket også gælder i denne tråd. Så spar for mig for dit fnider om min humor og hvad du ellers måtte have af holdninger - det rager mig vitterligt et vis sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 30. Marts, 2023 udinaturen skrev, den 27.3.2023 at 18:01: Som en moderator nok vil sige: tag det personlige et andet sted, hvilket også gælder i denne tråd. Så spar for mig for dit fnider om min humor og hvad du ellers måtte have af holdninger - det rager mig vitterligt et vis sted. ja men det siger moderator ikke... du bliver nedladende og personlig... kun det jeg ber dig om ikke høre hjemme her men det rager dig og igen tydeligt tegn på manglende empati og stærk psykotisk træk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 30. Marts, 2023 biker skrev, for 12 timer siden: ja men det siger moderator ikke... du bliver nedladende og personlig... kun det jeg ber dig om ikke høre hjemme her men det rager dig og igen tydeligt tegn på manglende empati og stærk psykotisk træk... Du er meget mere personlig end jeg på noget tidspunkt har været. Jeg brugte bare en anden humor end du kan lide. Jeg har på intet tidspunkt være nedladende eller efter dig. Du kalder mig psykotisk og siger du, at jeg har manglende empati. Hvem er det egentlig, som er mest nedladende her? Hvem tenderer mest til at være psykotisk? Nu bliver jeg desværre lidt nedladende, fordi: Din retorik og manglende evne til at sammensætte en korrekt sætning påpeger, at du på intet tidspunkt har en uddannelse eller kompetencerne til at vurdere min psyke. Du gætter blot i vildrede og det booster sikkert dit lave selvværd, at nedværdige andre på nettet. Hvis du gerne vil debattere mig, pga. få udtalelser, skal du være hjertens velkommen. Jeg mener bare, at du nok bør håndtere dine egne problemer og ikke lade det gå udover andre, og så stoppe med at lege Bent Betjent på Eroguide, blot fordi du ikke kan lide det, du læser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg