Hop til indhold
FuriR

Ny i universet - spørgsmål ang. Massage

Recommended Posts

Hej alle sammen :) 

jeg er ny i universet og har ikke styr på alle begreber. Men i forbindelse med massage er udtrykket B2B, jeg ved det står for body to body. Men hvad får man egentlig i praksis, hvis man eksempelvis får en massage i 30 min til 60 min? Hvad går det sådan mere præcist ud på, jeg har selvfølgelig googlet men vil gerne høre fra en som har erfaringer med det og ikke kun googlet som jeg. 

På forhånd tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FuriR skrev, for 5 minutter siden:

Hej alle sammen :)

jeg er ny i universet og har ikke styr på alle begreber. Men i forbindelse med massage er udtrykket B2B, jeg ved det står for body to body. Men hvad får man egentlig i praksis, hvis man eksempelvis får en massage i 30 min til 60 min? Hvad går det sådan mere præcist ud på, jeg har selvfølgelig googlet men vil gerne høre fra en som har erfaringer med det og ikke kun googlet som jeg. 

På forhånd tak 

Uhh det er lidt et svært spørgsmål, da der jo helt normalt er forskel fra sted til sted. Men et fornuftigt eks. er hvis du bestiller 60 min så vil du normalt få omkring 30-35 min alm. massage, 5-10 b2b massage og så bliver der lejet med lille manden ( antaget man har bestilt happy ending selfølgeligt ). Hvad angår selve b2b så er det en erotisk pressing af hendes krop mod din, så du kan mærke hendes former og virkeligt få sat gang i dine tanker om hvordan hun er :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

@FuriR Det kommer nok an på hvem man besøger.
Og velkommen til Universet - er der tale om reinkarnation eller er du sprit-ny? :) 

Nogle beholder trusserne på og klumpedumper rundt og får albueskader og man kan risikere at få en babs i øjet hvis hun mister balancen - og hun skal måske op at stå i sengen for at komme over på den anden side af dig hvis du har en vom der ligesom bremser for det mere elegante skift af stilling... måske er hendes maveskind i vejen så det bliver til at den mere korrekte beskrivelse vil være E2Ø som står for "Elefantøre mod Ølvom"... andre skøjter rundt på dig i pirouetter som en graciøs ballerina uden trusser på og laver "pussyslides" imens hun nynner til Bolero. 
Det er lige så svært at svare på som "hvad er et blowjob" udover "pik i mund" ;) 

Nogle bruger olie - andre ikke. Nogle (tror de fleste) vil gerne ha' du ligger fladt og passivt enten på ryggen eller maven eller i kombination. Andre kan man også selv gnubbe sig op ad imens DE ligger på maven eller ryggen. 
Nogle synes bare det er "massage i sengen med mere end hænderne". De helt små kan måske endda driste sig til at sætte massagebriksen lavt og springe helt eller delvist op på dig. 
Der er ret mange varianter. 

Spørg pigen du ønsker at besøge - hvis hun ikke svarer så gå efter hvad du kan forestille dig at hun kan levere i forhold til sine billeder, og spørg til hvad der IKKE er inkluderet måske. 

Held og lykke med det! 

Kærligst, Eva <3
Som SLET ikke drister sig til på nogen måde at tilbyde B2B uden en grundig forudgående mundtlig forventningsafstemning ansigt til ansigt med alle mulige advarsler og kun til dem der allerede tænder på klumpedumperi, næse-forstuvninger og babser i øjet  :D:wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
GenerationX skrev, for 3 timer siden:

Uhh det er lidt et svært spørgsmål, da der jo helt normalt er forskel fra sted til sted.

Enig. Der er også forskel på, hvorvidt et håndjob er med i prisen eller ej.

Jeg har indtryk af, at hvis massagen koster 500 kr for en time, og B2B koster 1000 kr for en time, så er det normalt inklusiv håndjobbet. Men det er ikke 100% sikkert, så du må spørge pigen ad, @FuriR.

Ønsker du ikke et håndjob, så spørg specifikt hvad prisen for massage inklusiv B2B, men uden håndjob, er.

Vær i øvrigt forberedt på, at pigen under B2B nok vil gøre en indsats for at gejle dig op, for på den måde at sælge lidt ekstra. Og så kan det være rigtig svært at sige nej til en lille ekstraydelse. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Som SLET ikke drister sig til på nogen måde at tilbyde B2B uden en grundig forudgående mundtlig forventningsafstemning ansigt til ansigt med alle mulige advarsler og kun til dem der allerede tænder på klumpedumperi, næse-forstuvninger og babser i øjet  :D:wub:

Så er det godt man selv kommer med beskyttelses briller på ved mødet :P Men det er da kun hyggeligt med en boob rejse :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GenerationX skrev, for 41 minutter siden:

Så er det godt man selv kommer med beskyttelses briller på ved mødet :P Men det er da kun hyggeligt med en boob rejse :P 

Er det dig Anders Peter? :lol:

Jeg får B2B af en Thailandsk skønhed der virkelig er dygtig til det, og hun ægger mig hver gang og spørger fnisende om jeg skal ha' en Happy Ending. Jeg har indtil videre været standhaftig. Jeg tror IKKE jeg vil være i stand til at holde mig indenfor regelsættet hvis jeg først slipper Hulekvinden løs. 
Men det påstås at hun ikke sælger extras... så jeg nøjes med at betale for at få en lur i en halv time udover B2B prisen, når tiden er gået som er bestilt på forhånd. Jeg giver også lidt drikkepenge. En enkelt gang glemte hun at vække mig :D
Jeg er vild med det! 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror IKKE jeg vil være i stand til at holde mig indenfor regelsættet

Let go! Hun er thai, hun kan nemt håndtere det. Du er helt sikkert ikke den første der slipper ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror IKKE jeg vil være i stand til at holde mig indenfor regelsættet hvis jeg først slipper Hulekvinden løs.

Er jeg den eneste, som er pænt nysgerrig på, hvad der ligger i dette udsagn? :rolleyes:

@Eva Nadine du skal jo bare give slip og nyde at tage imod. Ligesom konceptet jo også er hos andre, som tilbyder forskellige former for massage. Særligt én springer i øjnene i den forbindelse, men hvad er det nu hun hedder….? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Er jeg den eneste, som er pænt nysgerrig på, hvad der ligger i dette udsagn? :rolleyes:

@Eva Nadine du skal jo bare give slip og nyde at tage imod. Ligesom konceptet jo også er hos andre, som tilbyder forskellige former for massage. 

Ja hvad er det nu hun hedder det har vi allesammen glemt et øjeblik og bliver ved med at glemme det, ing'... skidt og kanel... eller noget
Ananas i egen Juice møllen står stille for tiden... og det må den gerne blive ved med :D 

Ja, det er jo dét der er problemet... hvis jeg giver slip og hun spiller på min violin hen imod slutningen så er jeg temmelig sikkert IKKE i stand til at hæmme mig selv nok til at jeg ikke kaster hende rundt på ryggen og gi' hende en tur den anden vej... jeg har vist før nævnt at jeg bliver lidt af en stodder når jeg har pigesex. 
Så nej... jeg skal IKKE give slip. Netop fordi konceptet er "ligesom hos andre som tilbyder forskellige former for massage". Hvis nogen gjorde alvor af det når jeg kan se i deres øjne at de skifter fra "hov.... er låget til kagedåsen måske ikke sat ordentligt fast?" og jeg fjerner deres hånd fra lidt for tæt på kanten af trussen og de skifter til blikket "SÅ for pikker-pokker! Her kommer Hulemands-køllen og Trunte Trusser-PÅ skal da kastes hen over briksen og bedækkes NUUUUU!" så er alle som een faktisk i stand til at give slip og bare tage imod uden at overskride min grænse. Også selvom de instinktivt fornemmer at der er måske ikke HELT lukket for muligheden for mere en anden dag. KUDOS til jer! 

Sådan forholder det sig IKKE for mig!!!!!
Jeg har selverkendelse nok til at vide at jeg ikke skal slippe Hulekvinden løs. Pigebarnet ender med at blive enten traumatiseret eller få sin seksuelle horisont udvidet i en grad hun SLET ikke har sagt ja til. Så nej - det vil måske ende med at være et overgreb. Også selvom hun tydeligvis har lyst. Så jeg tager en lur i stedet og nyder at flowet kun går den ene vej. 
Ohmmmmmmm... og Namaste! Og en smule snork og lidt savl på puden :wub: 

Hvordan I allesammen er i stand til at tæmme "dyret" er mig en gåde. Jeg har den dybeste respekt for jer. Men når man har haft bryster siden man var 11 år gammel, så er man bare ikke vant til at folk man er nøgen med ikke nødvendigvis bliver begejstrede for at blive onduleret :P
Kviinder er komplicerede væsner jo... to af dem i samme rum er VIRKELIG kompliceret - især når der er tale om en professionel relation og en monetær transaktion finder sted. 
Jeg må - ligesom alle jer andre der køber alenetid med kvinder - vente på at hun inviterer mig ud ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...