larsen12 9 Skrevet 10. December, 2013 (edited) Hej Eroguide bruger. Min først anmeldelse af en pige jeg laver herinde. Jeg var inde hos Laura fra Sexyclub som sagt, og jeg har været på besøg hos sexyclub før med både gode og dårlige opliveslser men denne her slå dem alle, på den gode måde. Jeg ville ha været hos Laura tidligere da hun startede hos sexyclub men det passede ikke godt med min løn, så det måtte blive en anden dag, og det var så i dag at jeg fik en tidlig julegave. Jeg bliver vist ind på mit værelse og lidt efter banker det på døren, og ind kommer en slank gudinde ind af døren, ung og ser ud som en mellem 18-21, hvad du ser på billeder af hende passer 100%, og ikke nok med det hun er smyk ohh så smyk, hun starter med lige at hilse på mig og derefter giver hun mig et kys og siger hun jeg ser godt ud i mit tøj. Vi får aftalten på plads og hun går og kommer tilbage med lidt vand, og jeg har taget lidt af mit tøj af imens, og har sat mig i læder stol og venter. Der hun kommer ind igen får jeg lige lidt vand og hun sætter sig på i mit skød og begynder at kysse og nuse mig, mens hun gnider sig på mit lår, jeg tager godt imod hendes kys som nu bliver til tunge kys og jeg har nu også godt fat i hendes små faste balder og jeg hiver blidt i hends trusser mens vi kysser og gnider godt op af hinanden. der efter tager hun sin BH af og jeg kan få fuldt skue til hendes meget flotte varme B størrelse bryster, som er det jeg elsker, de bliver nussed og kyssede mens hun hiver mig godt i håret. Jeg løfter hende hen på sengen hvor jeg tager hendes trusser af og får til glimt af hendes lille fisse, som er pænt trimmede varm og har en god smag. Vi kysse og nuser lidt mere og jeg arbjeder mig roligt ned til og forbi hendes bryster og ned til hendes fisse som derefter får en gode omgang. Efter jeg har slikkede hende, ville hun giver mig lidt igen, hun sætter sig på mig mens hun gider sin lille fisse op og ned af mit lem, mens hun smiler frækt til mig, og kryder det med lidt tungekys af og til, derefter på med hatten som hun sætter på med munden ofc, hun starter med at giver mig en gode gang oral, og jeg spøger om jeg kan få en 69 så jeg også kan være lidt med i legen og hun siger glad ja. Efter oral starter hun med en ride tur hun en god stram siger jeg til hende og hun smiler til mig og og jeg får flere kys fra hende, jeg får hun rullet rundt til en missionar og derefter ud til kanten af sengen for at give den lidt gas, vender hende om og tage hende bagfra, hvor hun krummer rygen godt og jeg kan tage hende i håret og godt fat i hendes små balder. Nu skulle jeg lige he pusten så vi ligger os tilbage op i sengen hvor vi nuseer og kysse vider, og efter et par minuter sætter hun et nyt kondom på og rider lidt igen så jeg kan lige få vejret, lidt efter står hun af og kravler ud af sengen og løfter et ben op på senge kanten(skal vides sexyclub har høje senge lige til at kneppe piger på kanten på) og sige jeg skal komme og knep hende bagfra, og det kan ikke mange sig nej til, lidt efter tage hun benet ned og krummer bag over og jeg bliver bare ved og hun ser frækt op en og siger det er skønt. Vi derefter doggy oppe i sengen hvor hun tager tagtstagen og jeg bare kan nyde hende bagfra mens jeg hiver hende lidt i håret, og så skulle slut spurten ellers sættes ind, da jeg kan mærke jeg er ved at få krampe i mine ben, den får alt hvad jeg ellers havede tilbage i mig og cummer som ellers aldrig før, efter de siste glædes stød trækker hun sig og vender sig om og krammer mig og får mig ned og ligge i sengen, hvor hun holder sig helt ind til mig og vi kan bare ligge og nuse de næste 5minuter, hvor efter det banker på dørene og 1 time var gået og min lille sexdrøm måtte ende for denne her gang, Laura har fået sig en fast kunde i mig. Laura er en klart 10 med pil op af. hvis i søger en slank sprød pige så er Laura nok noget for jer. www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.html Redigeret 10. December, 2013 af larsen12 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeglad 322 Skrevet 12. December, 2013 Tak til Larsen12 for en meget relevant og troværdig første anmeldelse. Jeg burde for længst selv have postet en anmeldelse af vidunderlige Laura, - men manglede ord, der var store nok. Hun er efter min mening en af de allerbedste, der nogensinde har været i branchen I hvert fald hvis man er til en sød, køn, kærlig og lækker ungpige, der giver glade og indlevende GFE-oplevelser. Livlige Laura har siden i sommer annonceret med, at hun kan opleves hos Cat-House og hos Afrodites Piger, og dér har jeg flere gange besøgt hende med stor fryd og glæde. Billeder og tekst holder 100%. - Laura hos Cat-House i Helsingør - Paris hos Afrodites Piger i Herlev /Pigeglad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larsen12 9 Skrevet 12. December, 2013 oh viste ikke hun var hos Afrodites piger også, kunne være man skulle kigger forbi der, hvordan er lokalerne der i forhold til sexyclub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas69 9 Skrevet 13. December, 2013 Tak for en super god anmeldelse. Kunne desværre ikke finde en menu/prisliste. kan du oplyse hvad du måtte give for 1 og/eller ½ time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larsen12 9 Skrevet 13. December, 2013 hos sexyclub er det 2100 for 1 time, hos Laura for du også meget god sex for de penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeglad 322 Skrevet 14. December, 2013 Lokalerne er næppe trækplasteret hos hverken Sexy Club eller Afrodites Piger; men det fungerer, og Afrodites ligger i øvrigt i en lille diskret stuelejlighed. Når først Laura=Paris er der, forvandles en måske lidt trist knaldhytte til en parisisk paradisisk legeplads. De lidt ydmyge lokaler hos Afrodites kompenseres af prisen: ½ time for blot 1000 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg