John12 37 Skrevet 24. Marts, 2023 Så kom dagen, efter længere tids venten og forventning til det blev tid til at besøge Eva https://annoncelight.dk/showad/317597 @Lemongrass Lingam Det korte spørgsmål - levede det op til forventningerne? Det lige så korte svar - nej - det var langt langt langt bedre end jeg havde regnet med og turde håbe på At møde Eva er en skøn oplevelse - sød, omsorgsfuld, bragende godt humør, myndig og sjov på een og samme tid. Jeg var både anspændt, spændt og nervøs da jeg kom, og det håndterede hun med bravour. Bogstaveligt talt krammede hun nervøsiteten ud og skuldrene ned At få lingam massage er jo i realiteten at at have sex med sig selv, med kyndig bistand undervejs. Jeg troede - efter 40 års øvelser - at jeg var ret god til den disciplin, men det viste sig nu at der var plads til forbedring. Og det var Eva's fortjeneste i aller højeste grad Fra starten myndig vejledning, med enkel pædagogik og latter - undervejs det samme. Og til afslutningen ... ak ja, jeg kunne huske 2 af 4 meget enkle instruktioner, men sådan er det nogen gange når man retter opmærksomheden indad. Udover det var en helt suveræn skøn oplevelse, lærte jeg noget meget vigtigt om vejrtrækningen - sikke en forskel. Eva's 'kasser' er noget helt specielt at opleve - det ville ødelægge balancen og sanseindtrykket i lingam tror jeg, hvis de skulle fylde mere, men for h.... hvor er de bare skønne og indbydende. Da vi (jeg) var færdig, var der tid til lidt sludren, historiefortælling og flere grin ... Kære Eva - tak for en skøn oplevelse og tur på briksen. Jeg følte mig virkelig tryg, og havde en skøn time hos dig. Glæder mig til gensyn kh Walther - former known as John 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johannes Dypperen 61 Skrevet 24. Marts, 2023 Tak for en dejlig beretning om dit besøg hos Eva Lemongrass. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 24. Marts, 2023 John12 skrev, for 36 minutter siden: Så kom dagen, efter længere tids venten og forventning til det blev tid til at besøge Eva https://annoncelight.dk/showad/317597 @Lemongrass Lingam Det korte spørgsmål - levede det op til forventningerne? Det lige så korte svar - nej - det var langt langt langt bedre end jeg havde regnet med og turde håbe på At møde Eva er en skøn oplevelse - sød, omsorgsfuld, bragende godt humør, myndig og sjov på een og samme tid. Jeg var både anspændt, spændt og nervøs da jeg kom, og det håndterede hun med bravour. Bogstaveligt talt krammede hun nervøsiteten ud og skuldrene ned At få lingam massage er jo i realiteten at at have sex med sig selv, med kyndig bistand undervejs. Jeg troede - efter 40 års øvelser - at jeg var ret god til den disciplin, men det viste sig nu at der var plads til forbedring. Og det var Eva's fortjeneste i aller højeste grad Fra starten myndig vejledning, med enkel pædagogik og latter - undervejs det samme. Og til afslutningen ... ak ja, jeg kunne huske 2 af 4 meget enkle instruktioner, men sådan er det nogen gange når man retter opmærksomheden indad. Udover det var en helt suveræn skøn oplevelse, lærte jeg noget meget vigtigt om vejrtrækningen - sikke en forskel. Eva's 'kasser' er noget helt specielt at opleve - det ville ødelægge balancen og sanseindtrykket i lingam tror jeg, hvis de skulle fylde mere, men for h.... hvor er de bare skønne og indbydende. Da vi (jeg) var færdig, var der tid til lidt sludren, historiefortælling og flere grin ... Kære Eva - tak for en skøn oplevelse og tur på briksen. Jeg følte mig virkelig tryg, og havde en skøn time hos dig. Glæder mig til gensyn kh Walther - former known as John Har du prøvet episk massage ? Det skulle du prøve næste gang, det er så meget bedre en sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Marts, 2023 (edited) 2300Amar skrev, for 42 minutter siden: Har du prøvet episk massage ? Det skulle du prøve næste gang, det er så meget bedre en sex Du sammenligner altså altså en Trabant med en Mercedes her. Episk giver et fint håndjob, som de trækker lidt ud. Der er overhovedet ikke tale om noget der kommer i nærheden af en lingam massage givet af en massør der har brugt år på at lære det, og sætte sig ind i alt det bagved. At lege med lingam er faktisk den mindste del af seancen, men den del du opfatter, plus åndedræts vejledning og meget, meget mere. Ja, jeg har været hos Episk og jeg har fået tantra massage af massører der har fordybet sig i tantra og dermed også lingammassage. Det er ikke noget du bliver "oplært" i, jævnført Episk jobopslag på deres side. https://www.episkm.com/job-tilbydes Og så finder jeg det upassende at begynde at blande en anden "udbyder" ind i en anmeldelse af en massør. Redigeret 24. Marts, 2023 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 24. Marts, 2023 Aarhuselsker skrev, for 49 minutter siden: Du sammenligner altså altså en Trabant med en Mercedes her. Episk giver et fint håndjob, som de trækker lidt ud. Der er overhovedet ikke tale om noget der kommer i nærheden af en lingam massage givet af en massør der har brugt år på at lære det, og sætte sig ind i alt det bagved. At lege med lingam er faktisk den mindste del af seancen, men den del du opfatter, plus åndedræts vejledning og meget, meget mere. Ja, jeg har været hos Episk og jeg har fået tantra massage af massører der har fordybet sig i tantra og dermed også lingammassage. Det er ikke noget du bliver "oplært" i, jævnført Episk jobopslag på deres side. https://www.episkm.com/job-tilbydes Og så finder jeg det upassende at begynde at blande en anden "udbyder" ind i en anmeldelse af en massør. Hvad du finder upassende, er jeg ret så ligeglad med, desuden kan jeg godt høre at du intet ander om episk massage kan jeg godt høre, i så fald må du har prøvet nogen som ikke er dygtige nok . Jeg repeterer lige dette til Admin, da jeg ikke finder mig i at du skal fortælle mig jeg må sige og ikke sige, så længe jeg holder mig inden for regelsæt . Bliv du over i Århus med dig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John12 37 Skrevet 24. Marts, 2023 Mine herrer, må jeg bede om en pæn tone Eder imellem, her er damer tilstede ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John12 37 Skrevet 24. Marts, 2023 Nej, jeg har ikke prøvet "episk" massage, ved ikke hvad det er (hvem det er?). Mange håndjobs igennem årene, ikke mindst mine egne, har dog gjort mig rimelig kapabel til at vurdere hvornår noget er godt og hvornår noget er sjusket. Besøget hos @Lemongrass Lingam rykkede skalaen op i positiv retning. Jeg snakkede med Eva om hvad jeg skulle være opmærksom på, hvis jeg opsøgte kvinder med traditionelle hj's. Men næste gang tror jeg det blive lingam igen, med store forventninger til endnu mere læring. Hvad reglerne for anmeldelser siger, der er jeg ikke helt skarp, men måske en pointe i ikke at nævne andre i en "anmeldelse". Jeg ved dog ikke om "episk" er et sted/teknik/kvinde .. jeg forbliver i uvisheden, tak. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John12 37 Skrevet 24. Marts, 2023 (edited) xxx Redigeret 24. Marts, 2023 af John12 dumhed fra min side af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemongrass Lingam 162 Skrevet 24. Marts, 2023 (edited) Sikke dog... Jeg svarer lige kort Bare så der ikke går skvuddermudder og muffedissedytbåt i anmeldelsen. I min annoncetekst henviser jeg faktisk til flere kolleger hvis og såfremt og i fald man ønsker sig noget andet end jeg tilbyder, eller på andre tidspunkter. Jeg er stor tilhænger af at man "shopper lidt rundt" hist og pist. Jeg henviser ofte til Episk Massage, som ganske rigtigt som nogen antyder ikke sådan heeeelt er det samme som en Tantrisk inspireret Lingam massage af "den gammeldags slags". Men som modtager/klient er det vel sådan cirka i samme boldgade vil jeg mene. Cirka plus/minus omtrent. De (Episkm) har et helt brand for sig selv og har formået at skabe en større landsdækkende kæde af klinikker hvor alle og enhver kan booke en tid. Der er rigtigt mange af mine gæster og klienter der har været hos dem. Der er i øvrigt også en "Eva" på deres Københavnske klinik som jeg hører meget rosende omtalt. Dog har det vist sig at nogle har troet at det var den samme Eva - hvilket jo så bare har haft den fantastiske "side-effect" at folk har oplevet forskellen og kan glæde sig ved diversiteten. "Den anden Eva" - vi kan måske kalde hende Episke Eva for nemheds skyld? - arbejder altså ikke sådan som sidegesjæft så vidt jeg er orienteret. Hende kan man møde hos Episk. Men hun er altså ikke mig og jeg er altså ikke hende. Jeg har ganske bevidst valgt ikke at være associeret med andre end mig selv og arbejder altså ikke på en klinik, men er helt og aldeles selvstændig. Jeg har god plads til konkurrenter og kolleger. Også Episkm.com som tilbyder noget der minder lidt om det jeg bl.a. tilbyder. På den gren af det Tantriske Træ hvor jeg er blomstret siden jeg var blot en lillebitte knop for nogle-og-tyve år siden, og som sidder meget tæt på stammen og rødderne, har vi en slags "mantra" som (dog dårligt oversat) kortest muligt kan formuleres som: Der findes ikke rigtigt og forkert. Der findes kun NU. Så med det i tanke og sjæl, så findes "bedre end" altså ikke rigtigt. Så jeg er ikke mere rigtig end Episk og Episk er ikke mere rigtig end Lemongrass Lingam. Det er nok lidt ligesom æbler og bananer men det hele er jo frugt. Nogle er til McDonalds, og andre til Dandelion Burger... en burger er ikke bare en burger. En fancy håndtrold er ikke bare en fancy håndtrold. Der er nok til os alle - og jeg underviser løbende nye Lingam massører som kan tage over når jeg en dag blomstrer på en anden gren. Personlige preferencer er forskellige. Så jeg synes da folk skal smage lidt på alle bolsjerne i posen. Uanset hvad vi kalder det vi gør og hvor meget det koster og hvor veluddannede og trænede og tantriske eller ikke vi er. Kartoffel kartoffel... tomat tomat som vi siger det her i den fancy ende af Frederiksbergstrup Nu linkede jeg selv - så er det vist på plads, det med at jeg ser folk som kolleger og ikke som konkurrenter. Kærligst, Eva Redigeret 24. Marts, 2023 af Lemongrass Lingam 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 24. Marts, 2023 I holder jer lige til anmeldelsen og regelsæt i øvrigt. Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rawenwood 48 Skrevet 25. Marts, 2023 Dejligt, du havde en god oplevelse, John. Eva er som med ordlyden fra en reklame - en ferie du ikke vil hjem fra. Hendes nummer burde stå i telefonbogen blandt andre akutte numre, man kan ringe til når man har brug for et varmt, vittigt, vidende og vidunderligt nærvær. r 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg