original_origi 15 Skrevet 24. Marts, 2023 Hej, er der nogen som har besøgt Mathina for nyligt? Jeg synes hun virker spændene, og har lyst til at give hende et besøg. Jeg kan finde anmeldelser som er et par år gamle, så jeg ville høre om der var nogen som havde besøgt hende for nyligt og kunne fortælle om hende På forhånd tak https://annoncelight.dk/showad/281946 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 27. Marts, 2023 Jeg har besøgt skønne Mathina nogle gange og senest for ca. 3 mdr. siden. Hun er en absolut flot høj og meget sexet kvinde og hun giver en god service hver gang. Har bestilt 1 time hver gang og starter med et kram og snak. Derefter sex hvor Mathina gerne vil klæde en af på fræk måde og så ellers igang. Kan kun give de bedste anbefalinger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 27. Marts, 2023 Rubert skrev, for 5 minutter siden: Jeg har besøgt skønne Mathina nogle gange og senest for ca. 3 mdr. siden. Hun er en absolut flot høj og meget sexet kvinde og hun giver en god service hver gang. Har bestilt 1 time hver gang og starter med et kram og snak. Derefter sex hvor Mathina gerne vil klæde en af på fræk måde og så ellers igang. Kan kun give de bedste anbefalinger Hvor høj er hun? Og cirka alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 292 Skrevet 27. Marts, 2023 Mathina er nok omkring 185 og i 50 erne , men meget velholdt, fræk og så er hun dansk, hvilket er et must for mig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 27. Marts, 2023 Rubert skrev, for 16 minutter siden: omkring 185 i 50 erne velholdt fræk Lyder godt. Hende må jeg besøge snart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 13. April, 2023 Jernet skrev, den 27.3.2023 at 19:20: Lyder godt. Hende må jeg besøge snart. Kom du afsted? Måske du vil dele oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 13. April, 2023 Betteski skrev, for 3 timer siden: Kom du afsted? Måske du vil dele oplevelsen Nej ikke endnu, men er da på min liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg