Guest tvr Skrevet 3. Maj, 2023 (edited) Bødlen skrev, for 8 timer siden: Uhh, hvorfor blev jeg ikke skuespiller, får sådan en lyst til at omskole mig, der er ikke meget sex i at være bøddel. Jamen når du er ude at score, skal du jo bare vise den bløde side af dig selv. Når du spørges om hvad du laver, så lad for guds skyld være med at sige du er bøddel. Det er der ikke meget sex i. Kig istedet på kvinden med store, våde øjne og et genert smil og sig: "jeg arbejder med mennesker i livets slutfase", så er den der. Redigeret 3. Maj, 2023 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 5. Maj, 2023 Eva Nadine skrev, den 26.3.2023 at 19:17: James McAvoy - gerne på permanent basis. Han er nok den mand jeg sapio-seksuelt tænder aller hårdest på. Han har pæren skruet lige så skævt i fatningen som jeg selv. Det her er altså dagens kommentar , jeg grinede højt over “pæren skruet lige så skævt i fatningen som jeg selv” jeg er helt på Harry potter !! Huge HUGE fan! Han skulle ikke løbe mange gange rundt om min heksekeddel før det sagde haps Ryan renolds er nu også i en liga for sig selv … mums filibaba.. særligt i deadpool filmene gør han noget ved mig. channing tatum, ej at forglemme ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg