Hop til indhold
Gæst

Sex ved menstrution

Recommended Posts

Gæst

Hej jeg har søgt før indenfor emnet, men fandt ikke rigtig en pige/kvinde der vil have sex under mens, vil gerne finde en, har i et tips, så lad mig høre om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu er det ikke lige noget for mig. så derfor kan jeg desværre ikke hjælpe med hvem der gør det.

men har før set inde på annoncelight.dk at piger annoncere om det og ellers syns jeg da selv du skal lave en annonce der inde og spørge efter det. ( det er gratis )

Adam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil umiddelbart tro, at du har rigtige gode muligheder. Det er ikke så pokkers længe siden, at jeg blev bekendt med, at det er ret normalt at pigerne tager imod gæster i deres mens periode, eller i hvert fald i den periode, hvor man kan holde "safterne" indenbords via nogle særlige tamponer, svampe eller hvad det nu hedder.

Så reelt handler vel så blot om at finde en sådan pige, bestille tid, og mod lidt overtalelse aftale, at det gerne må grise lidt - lyder som om det er den sidste del du foretrækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke tro at det er svært at finde en kvinde der gerne dyrker sex under menstruation, men det bliver selvfølgelig hurtigt lidt planlagt, hvis det er et krav at hun har det. Jeg gør det gerne selv, men jeg plejer at bruge en natursvamp, som skrevet længere oppe, så det hele ikke bliver nasset til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fornylig set en annonce med en som tilbød det - mener det var på annoncelight, men det er nok en god ide at finde en fast, som lige sender en besked et par dage før det er op over.

Min kone er mest liderlig, når hun har det røde - så jeg får rigeligt behovet dækket på det punkt  :oops: - og så er det jo bare ud under den kolde bruser for at køle det glødende jern ned bagefter  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et pessar sat op lige før samleje. Så er den ged barberet.

Prøv lige at læse tråden fra start - du har jo helt misforstået efterlysningen  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joo wg det var mih. Men alt for meget i tankerne gjorde desværre at jeg glemte at skrive til drn kære mulle da jeg havde det.

Undskyld mulle:'(

Er skam stadig frisk på ideen men næste menstruation er først om ca tre uger.

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Joo wg det var mih. Men alt for meget i tankerne gjorde desværre at jeg glemte at skrive til drn kære mulle da jeg havde det.

Undskyld mulle:'(

Er skam stadig frisk på ideen men næste menstruation er først om ca tre uger.

Knus

hej mor26 det er ok, men du må gerne kontakte mig næste gang du får det knus mulle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet det en gang, men det var ufrivilligt :( Blev godt nok forskrækket da jeg trak den ud og, tja.... det var med en udenlandsk pige, ikke dansk. For hende var det åbenbart intet særligt, hun synes vist mere det var morsomt at jeg blev hylet ud af den

Redigeret af death_star

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde engang en kæreste, der sagde, at en erfaren sømand også sejler på det Røde Hav :) - og det havde hun så ret i. Det sviner bare noget på lagnerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...