Hop til indhold
Guest LasseLille

Forrelsket i en sugarbabe

Recommended Posts

Guest LasseLille

Hej brødre

Jeg har begået helligbrøde, og har forelsket mig voldsom i en 10 år yngre sugarbabe. vi har kendt hinanden i cirka et halvt år, og er sammen så ofte vi begge kan. I starten så hun flere mænd, det fik jeg stoppet. Nu ser hun formodentligt kun mig. Jeg betaler når vi har sex, men ikke når vi ikke har. Vi kysser som to nyforelskede teenagere, men hun vil ikke skridtet videre. Jeg er i forhold, men vil gerne ud af det og videre med hende jeg skriver om her.

Spilder jeg min tid, er en sugarbanbe pr. definitation ikke kærestepotentiale?

Vi er begge voksne...dvs 40 plus.

kh

Lasse

Redigeret af LasseLille

Del dette indlæg

Link til indlæg
LasseLille skrev, for 26 minutter siden:

Spilder jeg min tid,

Ja.

LasseLille skrev, for 26 minutter siden:

er en sugarbanbe pr. definitation ikke kærestepotentiale?

Det kan man måske ikke sige, især ikke i den modne alder og med behersket aldersforskel, men hun har været så god og ærlig at sige nej til dig. Skriv det ned på et stykke papir hundrede gange, det hjælper. Ellers gør det igen næste dag:

Citat

Hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej, hun sagde nej.

Værsgo', jeg har hjulpet dig lidt på vej.

Det kan godt være, du mangler mere end bare sex og spænding i dit forhold, når du har ledt og fundet en SB, men det er nok sjældent man - især i moden alder - vælger at blive SB som kvinde, hvis man søger "mere end" sex og spænding. Nogle gør det nok primært for pengene, men nogle fordi de bare vil have en bolleven og lige så godt kan tage pengene og de meget rene linjer med. Det er jo en af fordelene som SB: Der er mindre risiko for at en SD forelsker sig end i at en bolleven gør. Og det er let at afvise en SD, for det er en forretningsagtig aftale - modsat en bolleven, som er en venskabsagtig aftale. Derfor er det også smart med en gift SD, for så er risikoen mindre og det er lettere at afvise ham ...

PS: Hvis hun er lækker, så stik mig hendes kontaktoplysninger. Så skal jeg gerne kneppe hende og fortælle dig om det. Det vil sikkert også hjælpe dig videre. ;)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
LasseLille skrev, for 32 minutter siden:

er en sugarbanbe pr. definitation ikke kærestepotentiale?

Sugarbabes er lige så forskellige som mennesker, så nogle er potentielle kærester, andre er ikke. 

Og du er den eneste, som kan finde ud af svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BiggusD

Til at begynde med må du nok antage at Sugarbaben har hørt den sang før, at den gifte man vil forlade sin kone (og børn). Men når sutskoene kommer på derhjemme bliver det glemt. Så du må nok starte med at levere din del af planen før hun kan forventes at tage det seriøst. Så du må påtage dig den fulde risiko og huske på at der ikke er nogen garanti at hun er interesseret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er træt af at være sammen med din hustru, bør du gøre det slut (på en ordentlig måde). Når det er sket, kan du jo præsentere dine følelser for din SB. Det er dog nok en mulighed, at hun trækker sig, da hun måske ikke ønsker hverken et parforhold eller at have et SB-forhold, hvor manden har følelser for hende, og så står du uden frue derhjemme og uden SB.
Eller så går skilsmissen fint, og du bliver ikke flået økonomisk, evt børn tager det pænt, og din SB springer dig glad i armene. Hvem ved? En gang i mellem må man tage chancen, hvis man vil kende svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest daddyo
butterfly skrev, for 2 timer siden:

Har fuldt med i denne tråd, mere end spændende :wub: 

kun et råd prøv at tænke med det andet hoved også :rolleyes:

Butterfly 

Ja , enig, 
I starten blev jeg meget facineret over nogle af de jeg mødte. Overrasket over deres frihed og sex lyst osv. tænkte meget på dem imellem møder, men var klar over det var facination og intet med kærlighed at gøre, og at de slet ikke var kæreste potentiale
Det kan være svært at holde det fra hinanden. Jeg har mødt en , på siden som blev kæreste med en sugardad. De er nu fra hinanden igen . men det er absolut undtagelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jens Fup

Hej

Det er svært at sige. Vi er alle forskellige, men det vigtigste spørgsmål er måske: Hvad bragte dig til sitet, og hvad bragte hende? Og vil det faktum kunne holde i længen, i relation til fast forhold, tillid, og resten af et et kæresteforhold indebærer. Jeg vil også følge denne tråd, lidt spændende.

Jens

Del dette indlæg

Link til indlæg

@LasseLille 
Bare det at du skriver "det fik jeg stoppet" får mine advarselslamper til at blinke.
Hvis det havde været hende der havde "fået sat en stopper for" det pjank med at du er gift med en anden, så havde det været noget andet.
Formuleringen i sig selv lyder som om du forsøger at kontrollere noget der er en illusion om kontrol. 
Men det er jo nemt at læse noget ind i det der står på og mellem linierne fordi jeg selv er farvet af at være "på den anden side af sengen" her.

Det man ser er jo ikke hele kagen. Det er den del af kagen der er til salg. 

I øjeblikket maler jeg udenfor stregerne for 4. gang i lidt mere end 20 år og ser/sover/kysse-VOLD-boller med en tidligere gæst uden han betaler. Det gør jeg fordi han er det bedste knald jeg har haft i 12 års tid - HVER gang. Også når vi småskændes hele ugen fordi vi måske egentlig ikke har fået forventningsafstemt nok - så finder vi lige ind til universets centrum så snart han træder ind over dørtærsklen og jeg kan mærke hans maveskind under mine fingerspidser. 
DET er meget værd... for mig! 
Spørg HAM (som faktisk medlem er herinde) hvor meget anderledes jeg er i virkeligheden end hvad han troede han fik da det pludselig blev gratis :lol:
Jeg tænkte så sent som da jeg vågnede her til morgen på om han egentlig - hvis han kunne - hellere ville gå tilbage til at betale for det, så illusionen var intakt :P
Håber ikke han svarer for alvor, altså... jeg har jo også brug for at beholde illusionen intakt :wub::rolleyes:

Vi der sælger vores selskab for penge eller andet, repræsenterer illusionen om "den perfekte kvinde lige nu" fordi vi kan skrue op og ned på det vi kan mærke I allerbedst kan li' ved os. Vi synger Sirenesangen (som jeg ofte kalder det) og tit gør vi det  helt uden det er bevidst. Vi ka' jo li' at gøre jer glade. Vi føler os særligt udvalgte fordi I betaler. Så vi synger så rent og smukt som vi evner. Og vi ELSKER AT SYNGE!!!! Og vi ønsker os at I er gladere når I går end når I ankommer. 
Altså nogle af os. Andre har bare ikke tasker nok eller for meget gæld eller en stor familie i Langtbortistan der skal forsørges. Bevares... vi er ikke alle "in it for the Glory" trods alt ;) 
Men ellers... vi tilpasser os nærmest uden at opdage det selv. Når vi så kysse-boller med en anden end "dig" så tilpasser vi os mere eller mindre det der er magisk i samværet med HAM. 
Tilsammen er I allesammen den perfekte mand! Altså os der ligesom plukker mændene ud selv. Det er nok ofte sådan det er for Sugarbabes eller "hobby-elskerinder" uanset alder. Men i særdeleshed dem der måske er ret afklarede og har truffet bevidste valg med helt åbne øjne, gætter jeg på. 

Det hænder også for mig at jeg "falder i" som nævnt før. 
Jeg ved bare at det ikke er noget med at flytte sammen eller blive monogam. For mig er vi kærester - når vi er sammen, og ikke ellers. Jeg savner ham ind imellem. Og i morgen savner jeg måske en af de andre som betaler. På onsdag skal jeg se en jeg har savnet ret længe fordi han har været arbejdsramt. Ham savner jeg cirka allerede nu. Men så bliver det lige afbrudt af at ham jeg savnede da han gik på arbejde tidligt i morges, fordi han uden at forsøge på det har efterladt sin duft på puden... men så ser jeg en sms fra en anden og så savner jeg ham et par minutter indtil jeg glemmer dem allesammen fordi mit barnebarn ringer og siger godnat med en sang han har skrevet til mig. Så savner jeg barnebarnet når han sover. Så sover jeg selv og drømmer om lidt af det hele. Og så starter det forfra i morgen eller i næste uge. 
Som min mor sagde til mig for forleden, første gang nogensinde sådan HELT i accept af hvordan jeg lever mit liv: 
- "Hvor har du egentlig et dejligt liv min skat". 
- "Ja Moar... det har jeg egentlig". 
Så nu savner jeg min mor... det sker ikke så ofte, fordi hun ringer MANGE gange om dagen :D 

Tilbage til din sugarbabe.
Har hun sagt nej - så har det nok være med en forklaring. Lyt til det hun siger og nyd det hun gør. 
Det bliver så dramatisk og især hvis man bliver brugt til at være "knagen man hænger den uundgåelige skilsmisse på" så er det satandanseme svært at leve op til at skulle være kone-erstatning med tilbagevirkende kraft. Man kan KUN fejle. 
Så enten skal der nulstilles i forventningsafstemningerne - fra BEGGE sider. Hun har allerede sagt nej. Så resten er på din banehalvdel. 
Er hun en rekvisit i din løsrivelsesproces fra et ikke lykkeligt liv? I så fald - skift hende ud med en ny rekvisit. 
Er hun dit Livs Store Kærlighed? Så nulstil ALT og start forfra... og LYT når hun siger NEJ. 
What part of NO do you not understand? 

Enhver relation er unik og ingen af os er fri for at projicere vores egne erfaringer ind i andres situationer fordi vi har selv-nuancerede kontaklinser i. Især når der er så sparsomme oplysninger som i trådstarters oplæg. 

Her er en video der nok illustrerer det udmærket, set fra "vores" side.
Filmen er jo en af dem med lykkelig slutning og violiner... så DET er ikke min pointe ;) 

Scenen starter ved 02:44 - ved ikke om jeg formåede at linket starter på rette tid.

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
LasseLille skrev, for 17 timer siden:

Spilder jeg min tid,

Ja, din SB levere det du ønsker, nemlig den flotteste illussion, og du må vælge, droppe hende og finde en anden, der kan levere en illusion, du kan leve med, eller endnu bedre, “kig ind i dit ægteskab” spørg dig selv er det slut, eller har jeres ægteskab brug for en revitalisering, du behøver ikke fortælle din kone alt, for hun vil nok ikke tolerere at du bruger jeres fælles penge på en SB, hvad gav din kone i jeres ægteskab, dngamg det var, og hvad mangler I, i dag. 

Muligvis skal i begge videre, hver for sig, så hvis det er svaret, så tag det maskuline ansvar på dig, og frisæt jer.

Lad din babe i fred i et par måneder, opsøg hende herefter og se hvad hun kan og vil, (risiko er at hun har en ny SD, og kun ham og han er så forelsket, og skriver ind til eroguide, fordi….) 

elske er sex mellem to der elsker hinanen, sex er sjov mellem venner, købesex er illussion om sex mellem venner, illussion om at man(d) er TYREN over alle tyre, men kun i den tid der betales for.

bh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Ts sidder og svare sig selv fra en anden profil. 

De er smidt ud af fora. Lidt sørgeligt når der er seriøse brugere der bruger tid på at svare. 

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
Keeper skrev, for 32 minutter siden:

De er smidt ud af fora. Lidt sørgeligt når der er seriøse brugere der bruger tid på at svare. 

Keeper

Så må man da håbe, at han fik svar på sine egne spørgsmål B):P

Redigeret af Hr. Skovfugl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keeper skrev, for 2 timer siden:

Keeper

Skørt! :lol: 
Der er den igen den dér med Mr. Bean der sender julekort til sig selv :P

Heldigvis kan fremtidige læsere jo stadig have glæde af de minutter af vores dag vi brugte på det. Lur mig om ikke andre har nærmest enslydende erfaringer og tanker. 
Intet tabt på dén konto. Det er jo heldigvis en slags Gæste-Dagbog når vi debatterer generelle emner der kan være aktuelt for alle. Lidt ligesom Brevkassen i aviserne i gamle dage :D

Ha' en lækker uge! 

Kh. Eva <3 

PS: Er det sådan noget med IP-adresser man kan se i kulissen? 
Nogen skrev engang noget til mig om øh... PSN? CVT? IPN? VLR? erhm... det dér hvor man logger ind via noget andet og er hemmelig. Jeg bruger det når jeg er i et muslimsk land hvor jeg ikke må/kan logge ind på Eroguide. VPN? 
Bogstav-bingo!!! :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keeper skrev, for 3 timer siden:

Tak for info.

Så er det da heldigt, at @Eva Nadine ikke brugte tid på at skrive et langt indlæg i tråden. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
LasseLille skrev, for 23 timer siden:

Hej brødre

Jeg har begået helligbrøde, og har forelsket mig voldsom i en 10 år yngre sugarbabe. vi har kendt hinanden i cirka et halvt år, og er sammen så ofte vi begge kan. I starten så hun flere mænd, det fik jeg stoppet. Nu ser hun formodentligt kun mig. Jeg betaler når vi har sex, men ikke når vi ikke har. Vi kysser som to nyforelskede teenagere, men hun vil ikke skridtet videre. Jeg er i forhold, men vil gerne ud af det og videre med hende jeg skriver om her.

Spilder jeg min tid, er en sugarbanbe pr. definitation ikke kærestepotentiale?

Vi er begge voksne...dvs 40 plus.

kh

Lasse

Hun har tydeligt sagt nej. Så lad hende gå og stop med at se hende. 

For i øvrigt også er rødt flag at “du fik stoppet” at hun så andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keeper skrev, for 4 timer siden:

Keeper

Kunne du ikke låse tråden, så der ikke er flere der bruger tid på at kommentere oprindelige opslag?

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

En eller anden har lige tilmeldt mig som abonnent hos Dagbladet Information med en mailadresse jeg bruger til @Evas Fredagsbar herinde. Den bruges til INTET andet end det. Kreativt og sjovt! Men også en lille smule spooky og stalker agtigt :blink:
Forleden fik jeg leveret en "blomsterbuket" med en masse grønt og bananblade og bananblomster. Selv nogle af "blomsterne" var små bananer. De var fra en lokal blomsterbutik, og der fulgte et kort med hvor der stod "Må du altid have bananer nok i busken - du som elsker "Gorillaen" <3" - uden afsender!!! De blev leveret til "kontoret" hvor briksen står og min elskovsrede er... den dag min mor var forbi for at hjælpe med vinduespudsning og forårsrengøring :lol:
Så der er vist rigeligt hønisser i kulissen for tiden :D 

Ved godt jeg ikke må deltage i samme tråd med flere profiler - men nævner så også kun navnet på den anden dér ifm. avis abonnementet.
Hvad i alverden sker der lige?
Det er måske Cirkus Eva Tema-uge og ingen har husket at sende MIG invitationen, eller hvad?
Gemmer der sig en overraskelse når jeg kommer hjem i aften?
Jeg ønsker mig en tankvogn fyldt med army-haircuttede soldaterdrenge i camouflagebukser, grøn T-shirt, kasket og sorte snørestøvler - stiv pik og (bl.a.) nakke-håret studset... altså hvis det er en sammensværgelse, så kan I lige så godt gøre et ordentligt nummer ud af det Rødder.

Livet er skørt og skønt... og TAK for kreative banan-blomster og Gorilla-hep :P 
Ikke skidehamrende tak for abonnementet på Information :blink:;)

Kan ikke finde ud af om jeg skal føle mig stalket eller fnisende berørt og kaste lidt med håret og misse med øjnene over al opmærksomheden - men det skal vel bare knaldes væk :wub::D

Jeg håber vi ses i aften Soldaterkammerater! 

Kærligst, Tema-uge-Eva <3

PS: Gorillaen er en stilling når man knalder som bl.a. @JenniferRomantica og jeg ikke er helt enige om hvorvidt er fantastisk eller ej :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hypotetisk set:

Hvis man er 'den anden kvinde' og den mand man ser, melder ud at han er stok hamrende forelsket i én og vil gå fra fruen og bla bla bla rosenblade enhjørninger diamant ringe og efternavn,  sååååååååååååååå synes jeg det er på sin plads lige at huske på hvordan man har mødt hinanden......

Man ved jo allerede at manden er dygtig til at lyve over for sin partner og har måske også fået kendskab til at han ikke er så god til at udtrykke hvad han savner i forholdet/er konfliksky, så snart at det bliver dagligdag.

Det er en viden man som SB/GP i hvert fald skal have for øje hvis man skulle gå hen og få seriøse bobler i maven.

Ingen forhold er nemme (i længden) men lige den her sammensætning med gift mand og elskerinde, kræver sgu mere end en gennemsnitlig indsats på tillid og kommunikation.....

#tirsdagstanker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...