Hop til indhold
underdog40

Farvede kondomer

Betyder farven på kondomet noget?  

66 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad siger du?

• Jeg er ligeglad. Jeg er bare glad for at få et knald.
      33
    • Jeg kan ikke udstå farvede kondomer.
      29
    • Jeg er helt pjattet med farvede kondomer. Jeg glæder mig til at Flüggers knækket aubergine kommer på markedet.
      4

Recommended Posts

Det er ingen hemmelighed at jeg ikke kan fordrage farvede kondomer. Særligt er jeg stor modstander af de røde af slagsen som bør forbydes ved lov. 

Men måske det bare er mig som er sær.  

• Synes godt om 2
  • Tak 2
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
underdog40 skrev, for 16 minutter siden:

Det er ingen hemmelighed at jeg ikke kan fordrage farvede kondomer. Særligt er jeg stor modstander af de røde af slagsen som bør forbydes ved lov. 

Men måske det bare er mig som er sær.  

Forbydes ved lov, ligefrem?  Jeg har egentlig aldrig anset dig for en der vil forbyde det du selv personligt er uenig i eller ikke kan lide. Der tog jeg åbenbart fejl. 

Så rent rebelsk vil jeg sige: Længe leve de røde kondomer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 30 minutter siden:

Er det kun farven, du ikke bryder dig om, eller er det fordi de røde samtidigt er tykkere end andre kondomer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mangler en knap for:

"De røde kondomer har holdt danske mænds seksualdrift i skak i snart to generationer, og bør derfor beskyttes ved lov som kulturmindesmærke"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som nævnt i en tråd om en pige tidligere synes jeg de næ nte røde kondomer får min pik til at se større ud. Synes også at de smager, dufter og føles helt glimrende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden:

Er det kun farven, du ikke bryder dig om, eller er det fordi de røde samtidigt er tykkere end andre kondomer?

Jeg aner ikke om de er tykkere, større eller svinger mere til venstre end andre kondomer. Det er udelukkende farven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 35 minutter siden:

Forbydes ved lov, ligefrem?  Jeg har egentlig aldrig anset dig for en der vil forbyde det du selv personligt er uenig i eller ikke kan lide. Der tog jeg åbenbart fejl. 

Så rent rebelsk vil jeg sige: Længe leve de røde kondomer. 

"Med lov skal man land bygge" 

Det gælder også farven på kondomer og ananas på en pizza (men det er en helt anden afstemning).   

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 31 minutter siden:

Jeg mangler en knap for:

"De røde kondomer har holdt danske mænds seksualdrift i skak i snart to generationer, og bør derfor beskyttes ved lov som kulturmindesmærke"

Omvendt kunne man argumentere for at der er for få røde kondomer i omløb i sverige. Men sådan er der jo så meget.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lauersen skrev, for 35 minutter siden:

Synes også at de smager

Hmmmm, og hvordan ved du det?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan jeg have undgået røde kondomer i et helt liv? Jeg har slet ingen idé om hvad I snakker om - og det sker altså ikke så tit :D 
Jeg forstod det sådan at de var røde sådan at det var menses-camouflagefarvet i en anden tråd. 
Jeg er helt bag om dansen her :wub: 
Er det indpakningen der er rød også? Kan huske nogle fra dengang der var AIDS kampagner hvor de fandtes i klare farver - men det var da vist kun pap-karton-folderen de lå i. 
Måske har jeg engang set nogle i kondom-kurven på Cassiopeia. Noget med Europa eller lign.? 
Nu må jeg jo eje røde kondomer så jeg ved hvad pokker I kvækker om... iiiiihh! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

de strammer fordi gummiet er tykt så på den måde er der mere penis ring over de røde kondomer . omvendt er de så tykke at man ikke mærker meget ved samleje .

synes også de er tørre ? dvs ingen indbygget glidecreme hvis jeg husker rigtigt .

så nej tak herfra

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Eva Nadine

Har været på nettet, der er flere firmaer der søger de "røde"

Men efter sidste gang jeg henviste til en webshop :biggrin:, så må du heller selv finde en denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Hmmmm, og hvordan ved du det?? 

Vi legede lidt med mundknep med en af hendes dildoer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan jeg have undgået røde kondomer i et helt liv? Jeg har slet ingen idé om hvad I snakker om - og det sker altså ikke så tit :D 
Jeg forstod det sådan at de var røde sådan at det var menses-camouflagefarvet i en anden tråd. 
Jeg er helt bag om dansen her :wub: 
Er det indpakningen der er rød også? Kan huske nogle fra dengang der var AIDS kampagner hvor de fandtes i klare farver - men det var da vist kun pap-karton-folderen de lå i. 
Måske har jeg engang set nogle i kondom-kurven på Cassiopeia. Noget med Europa eller lign.? 
Nu må jeg jo eje røde kondomer så jeg ved hvad pokker I kvækker om... iiiiihh! 

I Lidl kan man købe en pakke med blå, gule, røde og grønne kondomer. Der er 12 i en pakke. De er også med smag, men havde nu været bedre uden… Har jeg hørt ;):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 29 minutter siden:

I Lidl kan man købe en pakke med blå, gule, røde og grønne kondomer. Der er 12 i en pakke. De er også med smag, men havde nu været bedre uden… Har jeg hørt ;):lol:

Undskyld mig, Frøken... Nu er De jo fra landet hvor alle har en stald-dør og hvor momsen aldrig rigtigt har slået an. Så jeg vil tilgive Dem Deres morakkeri.
JEG er en Frue og fra Frederiksberg... tilmed Frederiksberg C.
Her lejer vi da ikke stadepladser ud til sådan nogle farvelade-agtige svensk/tyske lavpris vaner og deres usle butikker! Der findes en LIDL i udkanten af det ydre og uægte Frederiksberg nærmere Vanløse. Sådanne steder kommer jeg aldeles ikke! Her på Frederiksberg C, har vi smag nok allerede, og vores fintfølende smagsløg accepterer sjældent andet end importerede specialvarer, og allerhelst gerne dem fra Frankrig. Ja. Og allermest har vi smag for os selv! Kan det ikke købes i Irma, til det dobbelte i en pænere emballage, har det ingenlunde en Frederiksbergfrues interesse.
Må jeg være fri for den slag proletariske pjat fremadrettet. Hrmpf! 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 26 minutter siden:

men havde nu været bedre uden… Har jeg hørt ;)

Jeg kender også én der synes at det er bedre uden…. Har jeg hørt ham sige :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 5 timer siden:

Kondomer er i vejen ved Lingam massage, så det spiller ingen rolle. Og da jeg have brug for dem, var smagen vigtigere end farven, kunne ikke lide smagen af London kondom 

Jeg klipper tutten af dem i XL  - altså af kondomerne!!!!! Ikke store mænd på briksen, veller! 
Nåmen jeg klipper "reservoiret" af med en saks fra IKEA og bruger dem som engangs-penisringe rundt om både stokken og klokken/klokkerne. 
DET er et hit til en Lingam massage i måske henved 20% af tilfældene... man får sådan nærmest "en ekstra hånd" og kan komme til under klokkeværket og nulre uden at man skal kaste dem rundt på plads hvis løgposen er løs, og man ikke skal "lokke dem ned under pikroden" hvis løgposen sidder stramt og de kravler op nærmest under navlen ;) 
Der er styr på løgene med penisringe... og mænd der ikke har prøvet det før er faktisk langt mindre mistænksomme overfor forslag om et tilklippet kondom end en penisring. 
Nogle sætter sig nærmest op på albuerne og stirrer intenst med frygt i blikket sådan "AHVABBADADA sagde du? Penisring? Ej det er avanceret og lyder en lille smule homoseksuelt" - men med et kondom hvor jeg lige går bag gardinet og klipper spidsen af (ingen god idé at svinge med en saks i nærheden af en mand der tillidsfuldt har gjort sig nøgen og stivpikket og overgivet sig selv i blind tillid til en fremmed dames kyndighed) jamen de er friske på at prøve noget nyt med kondomer. 
En hårelastik kan også gå an i en snæver vending... jeg løber ofte tør. 
Jeg bruger dog også rigtige engangs-penisringe. Men for nogle er det altså for avanceret og nytænkende sådan første gang. 
En mand (fra Eroguide) glemte at tage den af forleden - han gik i bad og mærkede ikke han havde den på. Jeg kunne ikke finde den og ledte som en gal i alle hjørner allevegne for at finde den så næste mand på briksen ikke skulle gå på røven i en brugt indsæbet penisring i blød silikone... manden svarede på min sms "jeg havde glemt at tage den af!!!" altså da han var ti minutter væk fra endt besøg :D 

Nåmen... jeg henviser dem til dig der synes der ikke findes Lingam massører vest for Storebælt fremover @Jyske Coco Erotik massør 
Er det ok med dig? 
Eller skal jeg skrive et kærestebrev først? :wub:

Kærligst, Kondom-klipper-Eva <3

PS: Nu vil jeg ha' tykke dumme RØDE kondomer til engangs-penisringe... sådan som de beskrives lyder det nærmest som en udrullet pakning til en bruserslange :D 
 kan man få dem i XL?

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 10 timer siden:

synes også de er tørre ? dvs ingen indbygget glidecreme hvis jeg husker rigtigt .

Du husker forkert….

Nu findes der sikkert flere røde kondomtyper, men dem fra London er med glidecreme, jordbærsmag og et mindre reservoir end de almindelige, de to sidste ting er klare fordele, for os der sutter med gummi. De er også en anelse større end det normale London-kondom. Tykkere? Måske en anelse, det er ikke noget jeg har fået klager på. Jeg kører med tre -fire typer kondomer i skuffen, men bruger oftest de røde.

Jeg forventer, at mine gæster vælger mig, fordi jeg er mig. Bliver jeg valgt fra pga røde kondomer, så var det helt sikkert ikke et match alligevel…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Jeg klipper tutten af dem i XL  - altså af kondomerne!!!!! Ikke store mænd på briksen, veller! 
Nåmen jeg klipper "reservoiret" af med en saks fra IKEA og bruger dem som engangs-penisringe rundt om både stokken og klokken/klokkerne. 
DET er et hit til en Lingam massage i måske henved 20% af tilfældene... man får sådan nærmest "en ekstra hånd" og kan komme til under klokkeværket og nulre uden at man skal kaste dem rundt på plads hvis løgposen er løs, og man ikke skal "lokke dem ned under pikroden" hvis løgposen sidder stramt og de kravler op nærmest under navlen ;) 
Der er styr på løgene med penisringe... og mænd der ikke har prøvet det før er faktisk langt mindre mistænksomme overfor forslag om et tilklippet kondom end en penisring. 
Nogle sætter sig nærmest op på albuerne og stirrer intenst med frygt i blikket sådan "AHVABBADADA sagde du? Penisring? Ej det er avanceret og lyder en lille smule homoseksuelt" - men med et kondom hvor jeg lige går bag gardinet og klipper spidsen af (ingen god idé at svinge med en saks i nærheden af en mand der tillidsfuldt har gjort sig nøgen og stivpikket og overgivet sig selv i blind tillid til en fremmed dames kyndighed) jamen de er friske på at prøve noget nyt med kondomer. 
En hårelastik kan også gå an i en snæver vending... jeg løber ofte tør. 
Jeg bruger dog også rigtige engangs-penisringe. Men for nogle er det altså for avanceret og nytænkende sådan første gang. 
En mand (fra Eroguide) glemte at tage den af forleden - han gik i bad og mærkede ikke han havde den på. Jeg kunne ikke finde den og ledte som en gal i alle hjørner allevegne for at finde den så næste mand på briksen ikke skulle gå på røven i en brugt indsæbet penisring i blød silikone... manden svarede på min sms "jeg havde glemt at tage den af!!!" altså da han var ti minutter væk fra endt besøg :D 

Nåmen... jeg henviser dem til dig der synes der ikke findes Lingam massører vest for Storebælt fremover @Jyske Coco Erotik massør 
Er det ok med dig? 
Eller skal jeg skrive et kærestebrev først? :wub:

Kærligst, Kondom-klipper-Eva <3

PS: Nu vil jeg ha' tykke dumme RØDE kondomer til engangs-penisringe... sådan som de beskrives lyder det nærmest som en udrullet pakning til en bruserslange :D 
 kan man få dem i XL?

Tak. For dit input, men jeg kan ikke se en penisring hedder ind under lingam massage for mig når jeg giver en fuld erotik eller tantrisk massage ønsker jeg en helt nøgen krop uden smykker og sex legetøj. Der skal ikke været noget i vejen for mine hænder kan komme over alt. Og på tantra skoler og workshop indgår der heller ikke penisringe.   

God dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver også et helt sikkert nej tak til farvede kondomer herfra.

Måske er det godt med de rødfarvede, hvis missen skulle drypper lidt.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...