plasticlove 448 Skrevet 27. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/366732 Jeg er har mødt hende en del gange igennem sugardaters. Jeg er lidt overrasket over at hun nu er at finde på annoncelight. Normalt anmelder jeg ikke sugarbabes, men nu når hun er på annoncelight, så fortjener hun en anmeldelse. Jeg vil tro, at hun rent faktisk er 20 år, som der står i annoncen. Hun ser i hvert fald ung ud. Hun har et dullet men kønt ansigt. Man kan kneppe hende uden kondom og man må komme oppe i hende. Hun er meget passiv, men har ikke noget problem med at man går til den. Jeg har både oplevet at hun kysser og at hun ikke gør, så det afhænger måske lidt af dagsformen. Hun er mest til hurtige møder og hun kan være svær at få fat på, men hun har ikke stopuret fremme. Hvis man er til lange romantiske gfe møder, så bør man springe over. 1000 kr for at kunne kneppe en ung køn dansk pige uden kondom, synes jeg dog er et røverkøb, så selvom det måske er kedelig sex, så har jeg ikke kunne lade være med at mødes med hende gentagende gange. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 27 Skrevet 27. Marts, 2023 Ville være frækt at slikke hende ren efter dig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkelregnorm 121 Skrevet 27. Marts, 2023 Bruger hun også snapchat? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 27. Marts, 2023 Hun er også omtalt i denne tråd: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 28. Marts, 2023 plasticlove skrev, for 12 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/366732 Jeg er har mødt hende en del gange igennem sugardaters. Jeg er lidt overrasket over at hun nu er at finde på annoncelight. Normalt anmelder jeg ikke sugarbabes, men nu når hun er på annoncelight, så fortjener hun en anmeldelse. Jeg vil tro, at hun rent faktisk er 20 år, som der står i annoncen. Hun ser i hvert fald ung ud. Hun har et dullet men kønt ansigt. Man kan kneppe hende uden kondom og man må komme oppe i hende. Hun er meget passiv, men har ikke noget problem med at man går til den. Jeg har både oplevet at hun kysser og at hun ikke gør, så det afhænger måske lidt af dagsformen. Hun er mest til hurtige møder og hun kan være svær at få fat på, men hun har ikke stopuret fremme. Hvis man er til lange romantiske gfe møder, så bør man springe over. 1000 kr for at kunne kneppe en ung køn dansk pige uden kondom, synes jeg dog er et røverkøb, så selvom det måske er kedelig sex, så har jeg ikke kunne lade være med at mødes med hende gentagende gange. Hvad hedder hendes profil på SD? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg