Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/366732

Jeg er har mødt hende en del gange igennem sugardaters. Jeg er lidt overrasket over at hun nu er at finde på annoncelight. Normalt anmelder jeg ikke sugarbabes, men nu når hun er på annoncelight, så fortjener hun en anmeldelse.

Jeg vil tro, at hun rent faktisk er 20 år, som der står i annoncen. Hun ser i hvert fald ung ud. Hun har et dullet men kønt ansigt.

Man kan kneppe hende uden kondom og man må komme oppe i hende. Hun er meget passiv, men har ikke noget problem med at man går til den. Jeg har både oplevet at hun kysser og at hun ikke gør, så det afhænger måske lidt af dagsformen.

Hun er mest til hurtige møder og hun kan være svær at få fat på, men hun har ikke stopuret fremme.

Hvis man er til lange romantiske gfe møder, så bør man springe over.

1000 kr for at kunne kneppe en ung køn dansk pige uden kondom, synes jeg dog er et røverkøb, så selvom det måske er kedelig sex, så har jeg ikke kunne lade være med at mødes med hende gentagende gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 12 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/366732

Jeg er har mødt hende en del gange igennem sugardaters. Jeg er lidt overrasket over at hun nu er at finde på annoncelight. Normalt anmelder jeg ikke sugarbabes, men nu når hun er på annoncelight, så fortjener hun en anmeldelse.

Jeg vil tro, at hun rent faktisk er 20 år, som der står i annoncen. Hun ser i hvert fald ung ud. Hun har et dullet men kønt ansigt.

Man kan kneppe hende uden kondom og man må komme oppe i hende. Hun er meget passiv, men har ikke noget problem med at man går til den. Jeg har både oplevet at hun kysser og at hun ikke gør, så det afhænger måske lidt af dagsformen.

Hun er mest til hurtige møder og hun kan være svær at få fat på, men hun har ikke stopuret fremme.

Hvis man er til lange romantiske gfe møder, så bør man springe over.

1000 kr for at kunne kneppe en ung køn dansk pige uden kondom, synes jeg dog er et røverkøb, så selvom det måske er kedelig sex, så har jeg ikke kunne lade være med at mødes med hende gentagende gange.

Hvad hedder hendes profil på SD?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...